Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka änkyttää, jolla silmä karsastaa ym. pikku vikoja?

Vierailija
13.03.2021 |

En tiedä olenko nyt pinnallinen ja kauhea ihminen mutta en uskalla lähestyä näitä treffisivulla kun avoimesti kertovat jostain pikkuviasta. En tiedä, pelkään kai että mitä jos tuo häiritsee, mitä muut ajattelisi jne. En haluaisi olla pinnallinen mutta en voi mitään..

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankissa oli joskus töissä erittäin viehättävä nainen jolla katsoi toinen silmä kieroon, teki hänestä vaan söpömmän.

Vierailija
22/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla julma, jos tommoset olis ylitsepääsemättömii ongelmii… Miuu ei haittais yhtää, jos nainen änkyttäs, tai olis pisamii, vinohkot hampaat (kuha on hyvä suuhygienia), arpia, tekojalka, Touretten oireryhtymä tai joku muu tommonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä r-vika on jotenkin söpöä. Tosin miehet ei vissiin tykkää sellaisesta, että nainen sanoo jonkun ominaisuuksistaan olevan "söpöä", vain "seksikäs" on se sana minkä ne haluaa kuulla. 

Vierailija
24/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille vastaajat, rohkaisitte minua laittamaan viestiä kiinnostavalle ei-täydelliselle tyypille. ap

Vierailija
25/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ainakin kaksi Mimmi magneettia.. Toinen karsasti ja toinen änkytti. Naisia oli silti.

Joskus joku pikkuvika voi tehdä ihmisestä uniikin (pun intendent).

Vierailija
26/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli ärrävika. Ei haitannut.

Hän opetteli sitä harjoittelun avulla itsekseen pois erään kesän aikana.

Vierailija
27/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs voisitteko seurustella todella lyhyen miehen kanssa , siis nyt tarkoitetaan oikeasti pienikasvuista? 

Vierailija
28/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa pidän juuri pikkuvioista. Ne tuovat ihmiseen jotenkin inhimillisyyttä ja on helpompi tutustua kun täydellisen oloisiin.

Vierailija
29/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei kelpaa kuin täydellinen. Esim. minulla on ihossa aknen jättämiä reikiä ja hampaani ovat epätäydelliset. Ne eivät ole täydellisen suorat. Eräs treffikumppani sanoi, että ei voi jatkaa tapailua, koska inhottaa katsoa hampaitani ja reikiä ihossani.

Mun mielestä kaikilla on oikeus omiin mieltymyksiinsä, mutta jos jokin piirre ällöttää, ei sitä kuulu noin suoraan kuitenkaan sanoa, se on erittäin epäkohteliasta ja huonotapaista. Kuka haluaisi seurustella huonotapaisen kanssa? En itse ainakaan ja tuskin sinäkään, joten et menettänyt mitään. Tuollaisissa ihmisissä on se "hyvä" puoli, että he sentään paljastavat kusipäisyyteensä ajoissa. 

Vierailija
30/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä ajatellut että silmän karsastus olisi jotenkin ongelma seurustelussa. Kenties sen takia mulla ei ole onnea miesrintamalla?

Mulla karsastaa toinen silmä, on aina katsastanut, mutta sitä ei leikattu koska karsastus oli niin vähäistä.

Vierailija
31/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim änkytys tulee usein esiin vain tietyissä tilanteissa, esim kun ekan kerran tapaa ja tutustuu. Myöhemmin on luontevampaa puhua joten se ei ole välttämättä jatkuva ongelma. Joten voisin kyllä.

Vierailija
32/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä viesti ketjun aloittaja itse täydellinen.

Vierailija
33/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä viesti ketjun aloittaja itse täydellinen.

En todellakaan, olen vain kova etsimään miehistä virheitä koska pohjimmiltani en edes halua löytää ketään joten sabotoin kaikki tuttavuudet alkuunsa koska olen epävarma itsestäni ja en usko ansaitsevani ketään. 

Vierailija
34/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs voisitteko seurustella todella lyhyen miehen kanssa , siis nyt tarkoitetaan oikeasti pienikasvuista? 

Pakko sanoa, että en varmaan pystyisi. Olen 169 cm pitkä ja haluan miehen olevan vähintään pituiseni, joten en oikeasti ole pituuden suhteen kovin vaativainen, mutta lyhytkasvuisuus olisi kyllä este. Tuntisin itseni jättiläiseksi.

Vierailija
35/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin tekisin?

Vierailija
36/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikilla on joku "pikkuvika". Viisaampi katsoa kokonaisuutta.

No nämä kyllä ei ole mitään " pikkuvikoja". Ihmiset vaan esittää parempaa kuin ovatkaan ja näihin kysymyksiin " kuuluu" vastata ettei haittaa. Jos rehellisiä ollaan niin kyllä haittaa.

Vierailija
37/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan, ainakin jos olisi tarkoitus hankkia lapsia. Ei kai ole tuomittavaa toivoa mahdollisimman terveitä ja hyvägeenisiä lapsia? Toisaalta en ole koskaan tavannut enkä paljoa edes nähnytkään elämäni aikana lyhytkasvuisia miehiä. En työpaikoilla, en kaupoissa, kaduilla, missään muualla kuin telkkarissa. Joten en voi tietää jos vaikka voisinkin ihastua lyhytkasvuiseen mieheen? Ei ihminen aina voi valita kehen rakastuu, joskus vain jokin selittämätön asia klikkaa, vaikka mies olisi ollut täysin erin näköinen kuin se mitä yleensä pidän hyvän näköisenä. Kuitenkin he ovat kaikki olleet sen näköisiä miehiä, joita olen tottunut näkemään, eli taviksia. 

En muista nähneeni lyhytkasvuista miestä varmaan koskaan. Tässä lähelläni asuu kyllä lyhytkasvuinen nainen. Yksin hänkin aina on ja on hankkinut koiran seurakseen. Enkä usko kyseessä olevan se, että "et vaan kiinnitä huomiota heihin" koska olen todella tarkkaavainen ja tykkään katsella kuinka erilaisia ihmisiä on olemassa ja kuinka he pärjäävät. 

Vierailija
38/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä kyllä ei ole mitään " pikkuvikoja". Ihmiset vaan esittää parempaa kuin ovatkaan ja näihin kysymyksiin " kuuluu" vastata ettei haittaa. Jos rehellisiä ollaan niin kyllä haittaa.

Toi sun kammottava luonne ei ainakaan ole mikään pikkuvika. 

Vierailija
39/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä!

Vierailija
40/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostan rehellisyyttä puolin ja toisin, enkä valehtele vaikuttaakseni "paremmalta" ihmiseltä