Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka änkyttää, jolla silmä karsastaa ym. pikku vikoja?

Vierailija
13.03.2021 |

En tiedä olenko nyt pinnallinen ja kauhea ihminen mutta en uskalla lähestyä näitä treffisivulla kun avoimesti kertovat jostain pikkuviasta. En tiedä, pelkään kai että mitä jos tuo häiritsee, mitä muut ajattelisi jne. En haluaisi olla pinnallinen mutta en voi mitään..

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olin ihastunutkin yhteen änkyttävään mieheen. Näkyvä karsastus (varsinkaan ulospäin) ei kyllä suoraan sanottuna ole kovin hyvännäköistä, mutta kyllä siihenkin tottuisi eikä olisi este seurustelulle.

Vierailija
2/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen seurustellutkin, ei mitään väliä tuollaisilla jos muuten synkkaa. Erään eksän Touretten syndrooma tosin aiheutti usein aika noloja tilanteita ja hävetti usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehdottomasti.

Vierailija
4/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Muista, että hyviä ihmisiä on vielä olemassa ❤️

Vierailija
5/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änkyttäminen olisi varmaan ollut minulle este jos ongelma kovin paha. Mieheni R -vika ärsytti myös niin paljon että mies katsoi paremmaksi opetella R kirjaimen aikuisiällä.

Silmien karsastus/kierous ei olisi ongelma.

Vierailija
6/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rumat hampaat, isot raot hampaiden väleissä, sekä etuhampaat kuin oravalla. Lisäksi toinen silmäni karsastaa. En ole koskaan seurustellut, kukaan ei huoli tälläistä outoa.

Vierailija
7/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikilla on joku "pikkuvika". Viisaampi katsoa kokonaisuutta.

Vierailija
8/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan nyt. Puhuuko myös ruoka suussa? Muisteleeko exäänsä? Ei osaa sitoutua prinsessaan?

Vierailija
9/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Itsellänikin oli karsastava silmä, joka leikattiin, kun se kävi kivuliaaksi ja häiritsi.

Pikkuviat ihmisissä ovat sitä paitsi kiinnostavia.

Vierailija
10/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pienet viat estä ihastumista. Voivat jopa päin vastoin olla hyvinkin viehättäviä.

Vierailija
11/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni änkyttää lievästi. Ei haittaa yhtään. Itseasiassa kun tutustuin häneen ensimmäisen kerran, se erotti hänet jotenkin muiden joukosta ja kiinnostuin hänestä. Mitä tulee erilaisiin pikkuvikoihin, niin tuo on kyllä siitä täysin harmittomasta päästä parisuhteessa.

Vierailija
12/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änkytys sinänsä ei haittaa, mutta en tunne oloani mukavaksi jännittyneiden tai hermostuneiden ihmisten seurassa. Usein änkyttäjät ovat tällaisia.

Vierailija
13/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillutkin karsastavaa miestä.

Vitsaili aina ajaessaan kuinka on kätevää, kun näkee yhtä aikaa eteen ja peräpeiliin.

Naurettiin yhdessä sille vitsille eikä siinä ollut mitää ilkeää.

N42

Vierailija
14/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihastunutkin karsastavaan mieheen. Hän oli hurmaavan ymmärtäväinen tyyppi jonka kanssa oli helppo jutella asiasta kuin asiasta ja se silmien karsastus jotenkin vaan teki hänestä entistäkin inhimillisemmän oloisen. Ei ihmisen kuulu olla täydellinen vaan ihana sellaisena kuin on, virheine päivineen. 

Vierailija
15/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei kelpaa kuin täydellinen. Esim. minulla on ihossa aknen jättämiä reikiä ja hampaani ovat epätäydelliset. Ne eivät ole täydellisen suorat. Eräs treffikumppani sanoi, että ei voi jatkaa tapailua, koska inhottaa katsoa hampaitani ja reikiä ihossani.

Vierailija
16/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina, mutta yleensä ihmiset kompensoivat "puutteitaan" yllättävän miellyttävällä persoonallisuudella. Itsereflektio on kasvattavaa. Varmasti kaikilla tulee mieleen kiusallisia ajatuksia kiusallisesta aiheesta, mutta se on luonnollista. Ei ole mikään este seurustelulle.

Vierailija
17/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä oikeastaan ihastun vain ihmisiin, joissa on joku oudoksi mielletty piirre. Varmaan kiinnitän heihin enemmän huomiota, tutustun, ihastun... ja jotenkin se vaan on mielenkiintoista, kun ihminen eroaa massasta.

Vierailija
18/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei kelpaa kuin täydellinen. Esim. minulla on ihossa aknen jättämiä reikiä ja hampaani ovat epätäydelliset. Ne eivät ole täydellisen suorat. Eräs treffikumppani sanoi, että ei voi jatkaa tapailua, koska inhottaa katsoa hampaitani ja reikiä ihossani.

Ei kaikki läheskään ole onneksi tuollaisia. Kannattaa jatkaa etsimistä noista töksäyttelijöistä huolimatta. Itse olen ruma ja lihava ja sain deittailussa kuulla myös paljon suoraa arvostelua päin näköä. Mutta lopulta löytyi ihana mies jolle ulkokuori ei ole niin tärkeää. Hassua kyllä, tämä mies on myös komeampi kuin useimmat niistä haukkujista. Nyt kihloissa tämän korkeasti koulutetun, kivan näköisen ja syvällisen miehen kanssa 🙂

Vierailija
19/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu, jolla on niin kierot silmät, etten tiedä mihin häntä pitäisi katsoa, kun yritän katsoa silmiin. Tällainen kyllä olisi minun puoleltani este seurustelulle, en mahda mitään.

Olen ollut todella ihastunut r-vikaiseen mieheen. En siis seurustellut hänen kanssaan, mutta olisin kyllä ollut täysin valmis siihen eli r-vika ei taas olisi haitannut yhtään. Tai aluksi suhtauduin vähän varauksella, mutta totuin asiaan hyvin pian.

Vierailija
20/70 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Itsellänikin oli karsastava silmä, joka leikattiin, kun se kävi kivuliaaksi ja häiritsi.

Pikkuviat ihmisissä ovat sitä paitsi kiinnostavia.

Nimenomaan. Jos miehellä on joku pikkuvika ja osaa silti ottaa elämässä rennosti, sehän on nimenomaan ihailtavaa. Kun taas joku Mr.Perfect joka on täydellisen näköinen ja kuvittelee olevansa joku taivaan lahja kaikille maailman naisille on todella luotaantyöntävä ylimielinen keikari. Heille on omat ottajansa toki samantyylisistä naisista, mutta itseäni inhottaa miehet jotka on ulkoisesti täydellisiä ja jotenkin "hiottuja timantteja". Sekin menettelee, jos on luojan luomasta ulkonäöstään huolimatta pysynyt nöyränä, mutta näin ei yleensä ole.