Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeilen koko ajan vanhoja mieleen nousevia tapahtumia, sanomisia, tekemisiä

Vierailija
13.03.2021 |

Mitä sanoin tai tein 20 tai 30 vuotta sitten. Tai 10 vuotta sitten, tai viime viikolla. Ennen tämä oli satunnaista, mutta on nyt kovaa tahtia kiihtymässä. Ja lisää aiheita tulee, kun joka päivä on monta mahdollisuutta sanoa jotain vähän tyhmää. Eikä ne ole edes mitään mokia sen kummemmin. Ihan tavallista elämää vaan. Miksi vatvon tällaisia ihan olemattomia "mokia" vuosikymmenet? Tämä on piinaavaa!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ehkä kolme tai neljä vuotias kun äidin kanssa katseltiin linnunpesää pienine kauniine munineen. Äiti sanoi että muniin ei missään nimessä saa koskea.

Kun jäin yksin ulos niin otin kuitenkin pesästä käteeni yhden munan, se vaan oli niin kaunis ja halusin ihailla sitä, se oli kuin pääsiäisen pieni suklaamuna.

Mä rikoin sen munan! 😭

Oon nyt 34 ja vieläkin kaduttaa. Taisin vasta pari vuotta sitten uskaltaa kertoa äidilleni, että olen ollut tuhma ja kantanut tätä synkkää salaisuutta vuosikymmeniä, ihan hirveän huono omatunto ja syyllisyys 😔

Ja mua harmittaa yhä, että menin 8-9-vuotiaana sylkemään purukumin tien laitaan, koska purukumi ei kuulu luontoon. Mutta käsitin, että ap tarkoitti ihan arkielämän lapsuksia, jotain hassusti sanottua tai fyysistä kömpelyyttä, jota todennäköisesti kukaan muu kuin asianosainen itse ei muistele enää vuosien jälkeen. Itselläni tällainen voisi olla, kun valittelin kertakäyttömaskien pahaa hajua. No, sehän on melkein kuin kertoisi julkisesti oman henkensä haisevan pahalle, vaikka nimenomaan tarkoitin sitä tunkkaista hajua kun maskin asettelee naamalle. Erotan kyllä, jos maskihönkäni haisee muuten vaan pahalle enkä sitä menisi muille paljastamaan. Nolottaa vieläkin.

Vierailija
22/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tarkoittaa vaan sitä, että teille ei ole tapahtunut mitään oikeasti pahaa, koskaan.

Ei valitettavasti tarkoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se nolotus tulee, kohtaatteko tunteen ja koette sen, oikein sukellatte siihen ja oikein yritätte tutkia ja tarkkailla tunnetta vai pakenetteko oheistoimintaan? Mitä tapahtuu jos tunnetta jääkin tarkkailemaan?

Vierailija
24/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono muisti on suuri siunaus. 

Huono muisti, mutta huonot asiat muistaa täysin!

Vierailija
25/25 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tarkoittaa vaan sitä, että teille ei ole tapahtunut mitään oikeasti pahaa, koskaan.

Tarkoittaa juuri päinvastaista! Läpi elämän tapahtunut (vain) ikäviä asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan