Mihin citymaastureita tarvitaan?
MIKSI sellainen tarvitaan kaupunkiolosuhteissa?
Kommentit (45)
Mutta kukapa sen tietää vieraiden autoista että missä niillä ajetaan kaupungin ulkopuolella ja mitä se meille sitäpaitsi kuuluu...
Kavereilla on c-maasturi ja vaikka asuvat kaupungissa, heidän kotiinsa viimeinen km on hiekkatietä joka on huonon kelin aikaan aivan hirveässä kunnossa. Juututtiin siihen itse tavallisella autolla joten ymmärrän erittäin hyvin miksi heillä on se auto :)
Vaihtelu virkistää. Mulle se on yks sama hailee millä toinen perhe ajaa, kunhan on kunnossa oleva auto.
Itse ottaisin mielelläni citymaasturin, tosin taitavat viedä bensaa aika tavalla.
Tuo jonkun nerokas vastaus oli jo siirtymiseen paikasta A paikkaan B.
Siinä se yksinkertaisuudessaan.
Vierailija:
Kavereilla on c-maasturi ja vaikka asuvat kaupungissa, heidän kotiinsa viimeinen km on hiekkatietä joka on huonon kelin aikaan aivan hirveässä kunnossa. Juututtiin siihen itse tavallisella autolla joten ymmärrän erittäin hyvin miksi heillä on se auto :)
Vierailija:
ja sen kokoinen että sitä ei saa mihinkään parkkiin. Vie lisäksi polttoainetta törkeästi. Eli c-maasturi hyvä valinta
Vierailija:
Kunhan kokeilivat, josko tuollainen myisi. Onhan Partnerin korkeus henkilöautokäyttöön jopa yliampuva, mutta on se varsin käytännöllinen ja hintaansa nähden erittäin tilava ja kätevä.