Mitähän tänään keksisi? Mitä te muut teette?
Itse olen tänään siivonnut ja maalasin vanhan potkurin vaaleanpunaiseksi. Tein kanaruokaa ja nyt pälkähti päähäni, että jospa lähtisi hakemaan pullon kossua.
Mukavaa olisi lukea, millainen lauantai muilla on. 😊
Kommentit (228)
Arvon, voiko tällä kertaa olla hyvin lieväoireinen korona.
Hoidan lastani ja netti shoppailen hänelle kohta vaatteita kun korona niin pakko näin. Myöhemmin TV kun lapsi nukkumassa
Vierailija kirjoitti:
Olen kannustanut ihmisiä itsem urhaan ja kertonut kuinka media on valehteleva pask aläjä.
Jos media on valehtelevaa nii miksi sit ihmiset uskovat siihen? Esim seiska lehteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olis hedelmälliset ajat menossa ohi, yrittäisin hankkia lasta sinkkuna. Vaikka aluksi olisi naimisissa,niin kyllä aika monet lapset täällä kasvaa isättömässä. Harvalla käy niin satumainen onni että miestä kiinnostaa perhe-elämä.Varsinkin talouteen rahallisesti oallistuminen on miehilläaia huonoa. Eka mieheni lähinnäpani rahat veikkauksseen ja lottoon ja baareihin, osti itselleen kaikenlaista härpäkettä ja oli aina merellä. Opetteli myös juopottelemaan. Toinen mies on sitten se mailman paras ollut. kaikin puolin perheeseen päin.
Aion sitä yrittääkin, koska minua ei haittaisi olla yksinhuoltajakaan, jos saisin lapsen. Mutta julkiselle on vuoden jono ja yksityisellä voi käydä kalliiksi, ja rahaa olisi kiva olla säästössä lapsen kanssa elämiseenkin. Jokainen ovulaatio on nyt yksi hukattu mahdollisuus, joita on koko ajan vähemmän ja vähemmän. Tunnen jääneeni elämässä paitsi niin paljosta ja pelkään hirveästi että jään vielä tästäkin ja tämä on se kaikkein iso asia! Nyt sitten vaan kaikki päivät lomautettuna tätä suren.
Jos lasta haluaa yksin niin suosittelen kyllä hoitoja. :)
Kävin ulkona kävelemässä (5 km), siivosin, pesin pyykkiä.
Täysin normaali päivä siis. Jos olisin ollut aktiivisella tuulella, niin olisin vetänyt 10 km kävelylenkin.
Aamupalaksi pakasteesta uuniin karjalanpiirakoita ja croisantteja. Sitten lapset puuhastelivat duplojen kanssa samalla kun itse pelasin nettishakkia. Tehtiin kaakaota termariin ja käytiin ulkona ”retkeilemässä” lähipuistossa ja nähtiin ystäviä ulkona turvavälein. Lapset leikki lumi- /kuraleikkejä. Illaksi tilattiin pitsat, soiteltiin isovanhemmille. Nyt saunaan ja ehkä jokin leffa ennen nukkumaanmenoa.
Huomenna, en tiedä vielä mitä tehdään, mutta ulkoillaan ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaali päivä siis. Jos olisin ollut aktiivisella tuulella, niin olisin vetänyt 10 km kävelylenkin.
Arvostan paljon ihmisiä, jotka jaksavat lenkkeillä. Itse taidan olla vetelys. Jos lastenlapsia on käymässä niin heidän kanssaan ulkoilen. Pulkkamäkeen en kehtaa yksin mennä vaikka mieli tekisi 😁
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Aamupalaksi pakasteesta uuniin karjalanpiirakoita ja croisantteja. Sitten lapset puuhastelivat duplojen kanssa samalla kun itse pelasin nettishakkia. Tehtiin kaakaota termariin ja käytiin ulkona ”retkeilemässä” lähipuistossa ja nähtiin ystäviä ulkona turvavälein. Lapset leikki lumi- /kuraleikkejä. Illaksi tilattiin pitsat, soiteltiin isovanhemmille. Nyt saunaan ja ehkä jokin leffa ennen nukkumaanmenoa.
Huomenna, en tiedä vielä mitä tehdään, mutta ulkoillaan ainakin.
Sielläkin kuulosti olleen mukava päivä. Huomenna taidan minäkin lähteä ulkoilemaan sillä vaaleanpunaisella potkurillani, kun maali on nyt kuivunut. Saatan ottaa naapurin mukaan. 😄
https://www.putinki.fi/WebRoot/myvilkasfi01/Shops/paperikauppa-putinki/…
- ap -
Makasin sängyssä klo 12 asti suklaata syöden. Sitten siivosin roskis/siivouskaapin. Kävelin 4km puutarhakauppaan multaa ostamaan ja sieltä myös takaisin. Sitten vaihdoin kukille mullat. Sitten söin lasagnea ja join viiniä ja nukahdin hetkeksi sohvalle.
Sinkun koronalockdown elämää. Asuinmaassani kaikki kiinni ja ketään ei saisi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Makasin sängyssä klo 12 asti suklaata syöden. Sitten siivosin roskis/siivouskaapin. Kävelin 4km puutarhakauppaan multaa ostamaan ja sieltä myös takaisin. Sitten vaihdoin kukille mullat. Sitten söin lasagnea ja join viiniä ja nukahdin hetkeksi sohvalle.
Sinkun koronalockdown elämää. Asuinmaassani kaikki kiinni ja ketään ei saisi nähdä.
Tuosta tulikin mieleeni, että ehkä pitäisi laittaa kesäkukkia itämään.
Haluatko kertoa, missä kaukana asut?
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan kirjaa.
Tämä kiinnostaa. Itsekin olen ajatellut kirjoittaa fiktiivisen kirjan elämästäni. Se olisi taatusti bestseller.
Onnea kirjan kirjoittamiselle!
- ap -
Aloitin kirjan kirjoittamisen jo monta vuotta sitten. Jämähdin kiinni erääseen kohtaan ja siitä en ole jatkanut.Jännää Lapin elämää 50 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna, en tiedä vielä mitä tehdään, mutta ulkoillaan ainakin.Sielläkin kuulosti olleen mukava päivä. Huomenna taidan minäkin lähteä ulkoilemaan sillä vaaleanpunaisella potkurillani, kun maali on nyt kuivunut. Saatan ottaa naapurin mukaan. 😄
https://www.putinki.fi/WebRoot/myvilkasfi01/Shops/paperikauppa-putinki/…
- ap -
Aivan mahtava kuva! 😆
Ulos vain. Ja tuolla asenteella pulkkamäkeenkin - mikä ettei. Antaa samalla muille hyvää esimerkkiä miten nauttia elämästä!!! Ehkä hekin sinun innoittaminasi uskaltavat.
Siivosin, eli imuroin, pesin kylppärin, söin lounaan ja lähdin lenkille kun oli lauha ja mukava ilma, tein tunnin kävelylenkin Pyynikin rantaan. Sitten olen maalannut ja vetelehtinyt lehtiä lukien, välissä syönyt suklaata ja pastillia:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan paljon ihmisiä, jotka jaksavat lenkkeillä. Itse taidan olla vetelys. Jos lastenlapsia on käymässä niin heidän kanssaan ulkoilen. Pulkkamäkeen en kehtaa yksin mennä vaikka mieli tekisi 😁
- ap -
Kiitos kannustuksesta. Olen himoliikkuja (kaikki tai ei mitään) joten normipäivä on 5 - 10 kilometrin kävely TAI täydellinen laiskottelu, josta seuraa ankara moraalinen krapula.
Tällä viikolla tuli kaksi krapulapäivää (20 asteen pakkaskeli ulkona, ei huvittanut lähteä) mutta ruoskin itseni takaisin ruotuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olis hedelmälliset ajat menossa ohi, yrittäisin hankkia lasta sinkkuna. Vaikka aluksi olisi naimisissa,niin kyllä aika monet lapset täällä kasvaa isättömässä. Harvalla käy niin satumainen onni että miestä kiinnostaa perhe-elämä.Varsinkin talouteen rahallisesti oallistuminen on miehilläaia huonoa. Eka mieheni lähinnäpani rahat veikkauksseen ja lottoon ja baareihin, osti itselleen kaikenlaista härpäkettä ja oli aina merellä. Opetteli myös juopottelemaan. Toinen mies on sitten se mailman paras ollut. kaikin puolin perheeseen päin.
Aion sitä yrittääkin, koska minua ei haittaisi olla yksinhuoltajakaan, jos saisin lapsen. Mutta julkiselle on vuoden jono ja yksityisellä voi käydä kalliiksi, ja rahaa olisi kiva olla säästössä lapsen kanssa elämiseenkin. Jokainen ovulaatio on nyt yksi hukattu mahdollisuus, joita on koko ajan vähemmän ja vähemmän. Tunnen jääneeni elämässä paitsi niin paljosta ja pelkään hirveästi että jään vielä tästäkin ja tämä on se kaikkein iso asia! Nyt sitten vaan kaikki päivät lomautettuna tätä suren.
Toivon niin paljon, että toiveesi toteutuu.
- ap -
Lähden kartsalle ja katselen naisten perseitä.Sitten lähden syömään ja paskalle.Ja illalla hyvä leffa ja koisimaan heräten aamulla kalu tanassa
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vastannut minulle. 😢
Vastattiinpa suloinen! Hyvää viikonloppua sinulle. Ajattelin käydä lenkillä mutta aika kului niin virkaan että hämärtyi ulkona, joten järjestin olohuonetta, korjasin pöytälampun, heitin tarpeettomia kirjoja kirppis-laatikkoon pesin vähän pyykkiä. Laitan nyt myöhäisillallista radiota kuunnellen ja palstaillen. Mukavaa iltaa ja hyvää yötä ap:lle ja kaikille!
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan kirjaa.
Tämä kiinnostaa. Itsekin olen ajatellut kirjoittaa fiktiivisen kirjan elämästäni. Se olisi taatusti bestseller.
Onnea kirjan kirjoittamiselle!
- ap -Aloitin kirjan kirjoittamisen jo monta vuotta sitten. Jämähdin kiinni erääseen kohtaan ja siitä en ole jatkanut.Jännää Lapin elämää 50 luvulla.
Jätät asian hautumaan ja ehkä se siitä alkaa taas. Monesti ajatusten pitää vaan antaa olla jonkun aikaa. Aihe kiinnostaa. Päätaloni lukeneena odotan mielenkiinnolla vaikka ei ne Taivalkosken maisemat Lappia ehkä olekaan.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Söin ja kävin paskalla. Katselin hetken Marinin kuvia ja mietin onanoidako, mutta jätin tälläkertaa sikseen.
Onhan se hyvä, että ihmisen aineenvaihdunta toimii. Unohda Sanna ja mene hyvillä mielin maate.
- ap -
maanantai oli luistelu.tiistai hiihto.keskiviikko aamu siivouus.torstai oli luistelu. hiihto oli perjantaina ja tätä Lauantaita:kävelin noin 8km. samalla matkalla poikesin kauppa.Minulla on polvien nivelrikot,mutta kipuun on lääke liike.keukotkin huonot,vahvistu joka säällä ulkoilu läpi vuoden ajat.Kaikki tapahtuu hitaasti ja hartaasti.Mikään huippu liikuja en ole vanhana.Joten eläkää nuoreet liikukaa.Ulkoilkaa .Ulkona kuljeskelu katsotte ympäristö ,tuo hyvän mielen.Minä näin 2 lumiukkoa tien penkareen reunan takana jouto maata.Eli lapsosia ollut ulkoilu,nauttinut nolla kelistä ja saanet upeat luumiukot aikaiseksi ja muiden iloksi katsella.