Olen raskaana viikolla 37 ja häpyluuhun sattuu!
Sattuu kovasti kun kävelen, tuonne alas, häpyluuhun tai sinne tietämille, ihan keskelle alapäätä. Mitä se on? Enteileekö tämä jo synnytystä??
Kommentit (9)
se on normaalia, enteilee synnytystä 5 viikon sisällä :)
alkaa toisilla tosi aikasin toisilla myöhään.
ei se synnytystä enteile. mutta tuskin sulla kamalan kauan enää menee kun on jo hyvin viikot kasassa.
Vierailija:
se on normaalia, enteilee synnytystä 5 viikon sisällä :)
momentti tuskaisena liitoskivuissa rv 26+6
Enpä tiennyt mitä nuo liitoskivut on, vaikka semmoisista olen joskus kuullutkin. Tsemppiä vaan kaikille joilla ne alkaa jo alkuvaiheessa...ap
ei ne liitoskivut muuten mitään synnytystä 5 viikon sisällä ennusta :)
...unohdin jo että raskautettujen kanssa pitää olla kieli keskellä suuta ;)...
Mulla alkoi häpyliitosta särkeä jo viikoilla 16 ja oli niin kipeä, etteen pystynyt kävelemään kuin takaperin ja istuminenkin oli tuskallista. Tunne oli sellainen kuin olisi rusikoitu pesismailalla suoraan haaroihin. Olen myös kerran pudonnut miesten pyörällä tangolle kovassa vauhdissa ja sekin muistutti tuota kipua.
Vierailija:
ei ne liitoskivut muuten mitään synnytystä 5 viikon sisällä ennusta :)...unohdin jo että raskautettujen kanssa pitää olla kieli keskellä suuta ;)...
muuten en olis varmaan reagoinut mutta kun jo valmiiksi on paikat alkaneet aueta. vähän huumorintaju kortilla tämän odotuksen kanssa..
Liitoskivut ei sellaisenaan ennakoi synnytystä, kun niitä voi tulla jo alkaen rv 10.