Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OmaKanta kirjaukset jotenkin aivan sekavia, vaikutan ihan kahjolta niiden perusteella

Vierailija
12.03.2021 |

Minulla oli toissa vuonna pitkä ajanjakso kun olin tosi kipeänä ja jouduin juoksemaan moneen kertaan lääkärissä. Tuolta ajalta on pitkä litania käyntejä, puhelinkeskusteluja, digiklinikan merkintöjä, reseptin uusimistilanteita jne. Kokonaisuus on melko kamalaa luettavaa kun aina oli ensinnäkin eri lääkäri ja oireenikin olivat vaihtelevia.

Toivottavasti kukaan ei tee tuon ajanjakson perusteella minusta koskaan mitään johtopäätöksiä. :D

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voisihan sitä yrittää pyytää oikaisemaan. Noista käynneistä on jo pari vuotta ja pelkään vaan, että sekin oikaisupyyntörypäs kirjataan johonkin ja pian vaikutankin jo ihan tärähtäneeltä. Ehkä annan vaan olla. En tiedä edes miksi tämä näin ärsyttää - ehkä kun itse olen pedantti luonteeltani.  AP

Vierailija
22/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kateellisia käärmeitä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheelliset kirjaukset voi pyytää oikaisemaan. Varsinkaan yllämainittu ”pullukka” ei kuulu teksteihin, tuollainen jää harmittamaan

Vierailija
24/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shhh käärme shhhh

Vierailija
25/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

C c c c c c

Vierailija
26/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että reseptinuusimiskirjaukset olisivat aika lyhyitä eikä sellaisia mitä jälkikäteen erityisesti vuosien jälkeen palattaisiin lukemaan

Vierailija
27/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä - itselläni on viimeisen puolen vuoden ajalta psykiatrisen puolen käyntejä, aborttia ja vaikka mitä. En usko sinun vaikuttavan kirjausten perusteella yhtään kahjolta. Ei ole sinun vikasi, jos lääkärien kirjaukset ovat sekavia. 

Itseäni OmaKanta-historia vähän nolottaa, mutta ei kai sille mitään voi. Eniten oikeastaan harmittaa, kun psykiatri on kirjannut tietoihini "Suvussa siskolla skitsoaffektiivinen häiriö." Minun siskollani ei tuollaista ole vaan tädilläni, äitini siskolla. Liekö lääkärille sattunut lapsus. 

- ap

Vierailija
28/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Minullakin on sellainen. Ratkaisin se itse aloittamalla rautakuurin. Tätä ennen oli oli kamala.

Mutta ei ne lääkärit KUUNTELE. On muutenkin nykyään harvinainen taito, ja sitten tulee kaikenkirjavia kantakirjauksia, kun ei kyetä pysymään totuudessa.

Siis sulla oli sekavat kantakirjaukset, ja ratkaisit asian rautakuurilla?

Saanko kysyä, että miten ne kirjaukset muuttui kuurin aikana? 🤔

Siihen loppuivat kun asiaa ei ollut enää tarvettä vatvoa.

Oliko tässä jotain epäselvää?

Vierailija
29/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille voi mitään jos ihastutaan helposti. Siinä sulle työtä estää. Oikein elämäntyö. Senkun lässytät.

Vierailija
30/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ap välitä - itselläni on viimeisen puolen vuoden ajalta psykiatrisen puolen käyntejä, aborttia ja vaikka mitä. En usko sinun vaikuttavan kirjausten perusteella yhtään kahjolta. Ei ole sinun vikasi, jos lääkärien kirjaukset ovat sekavia. 

Itseäni OmaKanta-historia vähän nolottaa, mutta ei kai sille mitään voi. Eniten oikeastaan harmittaa, kun psykiatri on kirjannut tietoihini "Suvussa siskolla skitsoaffektiivinen häiriö." Minun siskollani ei tuollaista ole vaan tädilläni, äitini siskolla. Liekö lääkärille sattunut lapsus. 

- ap

❤️  AP

Vierailija
31/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että reseptinuusimiskirjaukset olisivat aika lyhyitä eikä sellaisia mitä jälkikäteen erityisesti vuosien jälkeen palattaisiin lukemaan

Soitin kerran reseptin uusimisesta ja ko puhelusta oli kirjattu minun olevan ahdistunut. No en kyllä ollut.

Vierailija
32/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ap

Kannattaa ehdottomasti korjata tuollaiset, koska ne voivat kääntyä sinua vastaan. Virheet on aina pakko korjata. Mitä enemmän pyydetään virheiden oikaisuja, sitä paremmin nämä oppivat kirjaamaan tietonsa kerralla oikein ja kuuntelemaan tarkasti.

Vierailija
33/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei kiinnostuisi missään mielessä niin ei olisi tarmoa lässyttää. Se nyt on fakta.

Vierailija
34/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on yhtä sekava kuin ne minun OmaKanta kirjaukseni. Kiitos kaikille, hyvää viikonloppua!  AP

Vierailija
35/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tälle mitään :)

Vierailija
36/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikilla on Kannassa virheitä ja teksti sekopäistä. Siihen päälle lääkärien kirjoitusvirheet niin näyttäähän se aika kauhealle. Se on lääkärin tulkinta sinusta ja sun tilanteesta. Joskus se hänen tulkinta on kaukana totuudesta, joten se kannattaa jättää omaan arvoonsa. Jokainen ammattitaitoinen lääkäri ymmärtää tämän niitä tekstejä lukiessaan. Niitä voi pyytää myös korjattavaksi jos paljon häiritsee.

Vierailija
37/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ;)

Vierailija
38/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan yhtä sekavia meistä kaikista. Siinä kun yrittää 60 minuutin käyntiä laittaa viiteen virkkeeseen, on aikamoista touhua. Niitä ei kukaan ehdi tai saa lueskella. Ja hei, ne onnihan samanlaisia meistä ammattilaisistakin, kun ollaan potilaana.

Vierailija
39/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt niin että ihmisen täytyy olla ihan erityinen. :) En voi sille mitään. :)

Vierailija
40/67 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Kannattaa ehdottomasti korjata tuollaiset, koska ne voivat kääntyä sinua vastaan. Virheet on aina pakko korjata. Mitä enemmän pyydetään virheiden oikaisuja, sitä paremmin nämä oppivat kirjaamaan tietonsa kerralla oikein ja kuuntelemaan tarkasti.

Tuo virhe harmittaa kyllä, mutta en ihan ymmärrä, miten jonkun sukulaisen mielenterveyshäiriö ja siihen liittyvä väärä merkintä voisi kääntyä minua vastaan? 

- tuo jolle vastasit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi