Aiotko matkustaa ulkomaille kun korona on kurissa?
Aiotko reissun päälle jälleen, kun korona on ”saatu hallintaan?” Onko sinulla matkakuume kovimmillaan vai aiotko odotella, että joka paikassa on takuulla turvallista vai kenties jättää matkailun kokonaan unholaan?
Kommentit (26)
Mikä tarve teillä on matkustaa ulkomaille näin vaikeina aikoina?
Ei ole aikaa eikä rahaa nyt. Eikä kyllä mitään matkustusintoakaan.
-vastasyntyneen äiti
Itse olen matkustanut kerran tämän korona aikana. Matkustin, koska ärsytti kylmyys ja halusin mennä lämpimään. Tietty ihmiset pääsi sitten arvostelemaan urakalla miten edesvastuutonta on matkustaa. Samaa voisin sanoa ihmisistä, jotka on joka viikonloppu pubeissa tai Prismassa/Cittarissa pahimpaan ruuhka-aikaan . Ps. Olin Italiassa pienessä kylässä, en majoittunut hotellissa ja muutenkin loma meni mukavasti ja rauhallisesti.
Mitkä vaikeat ajat? Suomessa eilenkin todettiin muistaakseni 300 tapausta. Mummot ja papat on rokotettu, ja homma etenee koko ajan. Suomessa hallitus haluaa, että ihmiset istuu kotona ihmetellen miten on nyt vaikeat ajat käsillä. Kieltämättä sitä itsekin mietin, tosin taloutta ajatellen
Matkustan tällä viikolla ulkomaille. Menen ennen matkaa testiin ja sen jälkeen. Olen sen jälkeen kotona karanteenissa tekemässä etätöitä. Kohde on turvallinen matkustaa. Suhteutettuna sama tilanne kuin Suomessa nyt.
Turhaa matkustamista on vältettävä.