Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko matkustaa ulkomaille kun korona on kurissa?

Gallup!st!
12.03.2021 |

Aiotko reissun päälle jälleen, kun korona on ”saatu hallintaan?” Onko sinulla matkakuume kovimmillaan vai aiotko odotella, että joka paikassa on takuulla turvallista vai kenties jättää matkailun kokonaan unholaan?

Aiotko matkustaa ulkomaille kun korona on kurissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa matkustamista on vältettävä.

Vierailija
22/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve teillä on matkustaa ulkomaille näin vaikeina aikoina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa eikä rahaa nyt. Eikä kyllä mitään matkustusintoakaan.

-vastasyntyneen äiti

Vierailija
24/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen matkustanut kerran tämän korona aikana. Matkustin, koska ärsytti kylmyys ja halusin mennä lämpimään. Tietty ihmiset pääsi sitten arvostelemaan urakalla miten edesvastuutonta on matkustaa. Samaa voisin sanoa ihmisistä, jotka on joka viikonloppu pubeissa tai Prismassa/Cittarissa pahimpaan ruuhka-aikaan . Ps. Olin Italiassa pienessä kylässä, en majoittunut hotellissa ja muutenkin loma meni mukavasti ja rauhallisesti.

Vierailija
25/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vaikeat ajat? Suomessa eilenkin todettiin muistaakseni 300 tapausta. Mummot ja papat on rokotettu, ja homma etenee koko ajan. Suomessa hallitus haluaa, että ihmiset istuu kotona ihmetellen miten on nyt vaikeat ajat käsillä. Kieltämättä sitä itsekin mietin, tosin taloutta ajatellen

Vierailija
26/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan tällä viikolla ulkomaille. Menen ennen matkaa testiin ja sen jälkeen. Olen sen jälkeen kotona karanteenissa tekemässä etätöitä. Kohde on turvallinen matkustaa. Suhteutettuna sama tilanne kuin Suomessa nyt.