Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinun mielestäsi tarkoittaa persjalkainen?

Vierailija
12.03.2021 |

Olen kuvitellut, että se tarkoittaa vartalon mallia, jossa on lyhyet jalat. Mutta sain juuri kuulla olevani väärässä.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt jalkainen nainen. Ex-mieheni käytti tätä sanaa persjalkainen. Minulla taas on pitkät jalat.

Kyllä mieskin voi olla persjalkainen.

Aina! "Kyllä mieskin".

Vierailija
42/58 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkainen on sellainen, jolla on lyhyet jalat suhteessa selän mittaan. Tyypillisiä persjalkaisia naisia maailmalla ovat mm. herttuatar Catherine ja sisarensa Pippa Middleton, Halle Berry ja Britney Spears.

Persjalkaiset naiset näyttävät hyviltä mekoissa ja pitkähköissä hameissa, koska jalat jäävät piiloon, mutta housuissa ja minihameissa persjalkaisuus valitettavasti korostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon valitettavasti perinyt juuri sen perisuomalaisen kätevän emännän ruumiinrakenteen johon kuuluu myös persjalkaisuus: kauttaaltaan luustoltaan leveä ja pötkylämainen vartalo, lyhyt kaula, pitkä selkä, ylhäältä asti leveä lantio jossa pakarat on kuitenkin littanat ja lyhyet ilman treeniäkin lihaksikkaat jalat. Hyvän työihmisen kroppa sanoi äitini. Vähän kuin joku kuormahevonen verrattuna siroihin lämminverisiin. Kun kroppaan yhdistyy vielä pyöreä taikinanaama ja ohuet maantienväriset haivenet, niin ei sitä kyllä kauneudella ole meikäläinen pilattu 😅

Sinä olet kaunis ihminen. Se on kokonaisuus. Älä soimaa itseäsi.

-Mies

Vierailija
44/58 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt suomalainen nainen jolla on mehevä peppu.

Vierailija
45/58 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä selkä ja lyhyet jalat = Sofia belorf

Vierailija
46/58 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujalkainen

Vierailija
47/58 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos on molempia?

Vierailija
48/58 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon persjalkanen. Ei näin lyhyen naisen persus voi kovin korkeella ollakkaan.

Yllätkö raapimaan ilman jakkaraa?

Vierailija
49/58 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä päälakeen on pitempi kuin perseestä maahan mitattuna.

Vierailija
50/58 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen rumin sana heti ä pä.rän jälkeen.

Vierailija
51/58 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä selkä ja lyhyet jalat = Sofia belorf

Samoin Derya ja Patricia. Jalat ovatkin suht lyhyet, kun katsoo ilman kenkiä ja korkoja. 

koittavat kuvakulmilla vääristää, mutta valitettavasti ei onnistu. Levin hiihtotamineissa sen näki, lyhyet jalat joissa 45 koon mono.  Onneksi valtavat pukamahuulet eivät paleltuneet pakkasissa.

eikös derya aiemmin kirjoittanut ilkeyksiä muille omista tunnuksista.,?

Vierailija
52/58 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toeso on pitempi ja jalat lyhyet. Mittasuhde, ei yleinen lyhyys. 

Vierailija
53/58 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walesin prinsessa.

Vierailija
54/58 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkainen on suomalainen kehopositiivinen nainen joka ei ymmärrä mitä on feminismi ja silti on sellainen kun kysytään.

Vierailija
55/58 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteen nähden lyhyet jalat. Niin minä olen käsittänyt persjalkaisuuden. Itse taas päinvastainen, pituutta 180 cm ja jaloissa sisäpituus 90 cm, eli olenko  vastaavasti kirahvi..  🤣

Vierailija
56/58 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pär S. Jalkanen oli vuosina 1830-58 Rautalammilla vaikuttanut työläisaktivisti. Hän vastusti silloista sääty-yhteiskuntaa, jossa "herrasväki astelee kepeästi työläisten selkä pitkällä raatamisesta".

Kansan suussa Pär S. Jalkasen teesit vääntyivät persjalkaisuudeksi ja alkuperäinen merkitys muuttui.

Vierailija
57/58 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaankin ollut tarkoituksenmukainen ruumiinmuoto näillä leveyksillä. Ei palele niin helposti. Ainakin itse ohutjalkaisena omenavartalona olen huomannut käyttäväni lämpimämpiä talvivaatteita kuin useimmat. 

Vierailija
58/58 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pär S. Jalkanen oli vuosina 1830-58 Rautalammilla vaikuttanut työläisaktivisti. Hän vastusti silloista sääty-yhteiskuntaa, jossa "herrasväki astelee kepeästi työläisten selkä pitkällä raatamisesta".

Kansan suussa Pär S. Jalkasen teesit vääntyivät persjalkaisuudeksi ja alkuperäinen merkitys muuttui.

Hyvin keksitty :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi