Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi suihkua?

Vierailija
12.03.2021 |

Mikä järki näissä asunnoissa on nykyään, kun laitetoaan kaksi suihkua vierekkäin pesuhuoneessa?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hyvä asia ja minulle ainakin itsestään selvää että käydään usein vaimon kanssa yhtä aikaa suihkussa. Säästää aikaa eikä kummankaan tarvitse jonottaa vuoroaan. Ihmiset ovat erilaisia tietenkin mutta meillä todella hyva asia.

Vierailija
62/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ei? Kätevää ja nopeuttaa aamuja kun voi käydä samaan aikaan suihkussa.

Kuka käy aamulla suihkussa? XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä suihkussa pitää käydä joukolla? En tajua duomalaista saunakulttuuria yhtään ja täysin suomalainen olen. 11vuotiaana lopetin perheen kanssa saunomisen.

Meillä ainakin käydään koko suvun kesken joulusuihkussa.

Lisäksi meillä on ystäväperheiden kanssa suihkuiltoja.

Vierailija
64/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nykyisessä vuokra-asunnossa tuplasuihku, joka olisi kyllä käytössä, jos joskus voitaisiin miehen kanssa saunoa keskenään. Edellisessä kämpässä aina jonotettiin suihkuun ja naristiin kumpi saa mennä ensin. Nyt ei tarvitsisi narista, mutta kun ei vauvan takia pääse yhtä aikaa saunaan, joten vain toinen suihku on käytössä. Yhden kerran on molemmat olleet käytössä ja siinä kävi niin, että mies sai kylmän suihkun, kun kaikki lämmin vesi tulikin minulle :'D

Lisänä toinen on normisuihku ja toinen sellainen "hierova" eli terävät, kovalla paineella suihkuavat reiät. En tykkää itse yhtään, joten käytän vain normisuihkua.

Vierailija
65/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pytty kylppärissä ja tykkään. Meitä 2 henkilöä. Aamuisin molemmilla omat pöntöt. Oltaisiin laitettu 2 suihkua, mutta ei olisi kunnolla mahtunut. Tarvetta olisi kahdelle suihkulle. Lähdemme joka aamu yhdessä töihin. Käymme molemmat aamisin suihkussa, joten nopeuttaisi aamulähtöjä ja saisi nukkua pidempään.

Vierailija
66/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ei? Kätevää ja nopeuttaa aamuja kun voi käydä samaan aikaan suihkussa.

Kuka käy aamulla suihkussa? XD

Yöllä ei seksin jälkeen viitsi niin tottakai aamulla ennen töihin menoa. 

Vierailija
67/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn sekä illalla ja aamulla suihkussa. 

Vierailija
68/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä suihkussa pitää käydä joukolla? En tajua duomalaista saunakulttuuria yhtään ja täysin suomalainen olen. 11vuotiaana lopetin perheen kanssa saunomisen.

Meillä ainakin käydään koko suvun kesken joulusuihkussa.

Lisäksi meillä on ystäväperheiden kanssa suihkuiltoja.

Naurahdin ajatukselle tästä! "Moi, tuutko meille suihkuun perjantai-iltana?" Tai miehet kaveriporukalla oluet kädessä suihkussa rankan viikon jälkeen. Oon joskus miettinytkin, että sinänsä hauskaa kun saunominen on Suomessa sosiaalisesti ok ja sen jälkeen käydään monesti suihkussa toisen ollessa vielä pesuhuoneessa, mutta pelkkä yhdessä suihkuun meneminen on sitten outoa. :D 

Vierailija
69/72 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just mietin tätä eilen. Kyllä mä ainakin haluan kotonakin käydä yksin suihkussa.

Entä jos sulla olis liuta pieniä lapsia?

Pestähän ne pitää kuitenkin yksitellen, on meillä kolme taaperoa. Ei niitä voi jokaista yhtä aikaa suihkuun laittaa. Yks suihku riittää hyvin.

Vierailija
70/72 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on, eikä minua kiinnosta vaikka ap:ta harmittaisi kuinka.

Vierailija
71/72 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on, eikä minua kiinnosta vaikka ap:ta harmittaisi kuinka.

En ole ap, mutta ei harmita myöskään. Se toinen suihku oli niitä turhuuksia, joita haluttiin jättää pois talosta, jota just rakennetaan. Vaikka isohko perhe, niin ei kyllä keksi ketkä kävisivät yhtä aikaa suihkussa.

Vierailija
72/72 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ihmetyttää miten jotkut eivät ymmärrä, että toiset ihmiset haluavat eri asioita ja elävät eri tavalla?

Joka viikko on näitä en ymmärrä tuplasuihkua, miksi kukaan haluaa avokeittiön, jne. aloituksia. Eikä niissä ikinä kysytä tosissaan syytä jollekin erikoiselle ratkaisulle, vaan halutaan vaan haukkua jotain.

Minä en missään nimessä haluaisi tai tarvitsisi tuplalavuaaria kylppärin, mutta ymmärrän hyvin, että perheissä joissa on paljon lapsia tai pariskunta joka lähtee yhtäaikaa töihin voi sellaista kaivata. En myöskään koe tuplasuihkua tarpeelliseksi, koska saunon vain kerran vuodessa, mutta jos remontoisimme saunaa, niin olettaisin miehen ja pojan, joilla käy usein kavereita saunomassa, sellaista ratkaisua toivovan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän