Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi suihkua?

Vierailija
12.03.2021 |

Mikä järki näissä asunnoissa on nykyään, kun laitetoaan kaksi suihkua vierekkäin pesuhuoneessa?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itse yhen tuttavaperheen, joilla on tuplasuihku. En tiedä oliko kovassa käytössä. En tiedä ketään muuta joilla ois tuplasuihku. Meillä yks suihku ja sen saman suihkun alle kyllä mahtuu kaksi ihmistä kerrallaan. Mieheni kanssa joskus suihkutellaan yhdessä.

Vierailija
22/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä laitettiin kolme suihkua. Lapselle on oma suihku matalalla.

Olispa meilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kolme lasta pienillä ikäeroilla eikä koskaan käyneet yhtäaikaa keskenään eikä vanhempien kanssa. Turhaa!! Nekin neliöt parempaan käyttöön.

Siellä kylppärissä pitää nykysääntöjen mukaan olla tilaa niin paljon, että pyörätuolilla mahtuu pyörähtämään. Kun ne neliöt joka tapauksessa on, niin se toinen suihku ei vie yhtään ylimääräistä tilaa.

Ei todellakaan tarvitse olla niin paljon tilaa. Meillä on 4 neliön kylppäri ja puolet siitä vie vessa. Ja talo ei ole vielä edes valmis.

Vierailija
24/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käymme yleensä saunassa vähintään kahden hengen porukoissa. Kaksi suihkua tekee saunomisesta mukavampaa ja helpompaa, kun esim. pitkiä hiuksia saa pestä ihan rauhassa ja muut pääsevät suihkuun.

Eipä kyllä ole minun munien ja peräreiän kuuraus mitään lasten katseltavaa. Sen verran perusteellista harjausta kuitenkin.

Vierailija
25/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin talon, missä piti pesutilat ja sauna uusia. Tämän takia talo oli hyvinkin halpa. Tilaa oli laittaa pesukone siihen kylppärin puolelle ja myös 2 suihkua. Lisähintaa tuli tasan sen verran, mitä se toinen sekoittaja ja suihkusetti maksoi. Eli ei paljon. Minulla kuitenkin 2 lasta ja välillä miesystävä vierailee. Helpompaa kun ei tarvitse vuoroaan odottaa. Ja kun tilaa on, niin miksi sitä ei käyttäisi.

Vierailija
26/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän lyhytkasvuinen koko ikänsä?

Vierailija
27/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi suihkua saunatiloissa ja yläkerran kylppärissä vielä yksi. Ollaan lapseton pariskunta mutta arvostetaan tilaa! Minulle kaksi vessaa oli must ja mies halusi vähintään kaksi suihkua (sai kolme).

Vierailija
28/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon oudompaa on se, että saunan pesuhuoneessa on myös wc. Vieläkö näitä rakennetaan?

Vierailija
29/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaksi suihkua saunatiloissa ja yläkerran kylppärissä vielä yksi. Ollaan lapseton pariskunta mutta arvostetaan tilaa! Minulle kaksi vessaa oli must ja mies halusi vähintään kaksi suihkua (sai kolme).

Riittääkö nyt varmasti?

Vierailija
30/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kolme lasta pienillä ikäeroilla eikä koskaan käyneet yhtäaikaa keskenään eikä vanhempien kanssa. Turhaa!! Nekin neliöt parempaan käyttöön.

Siellä kylppärissä pitää nykysääntöjen mukaan olla tilaa niin paljon, että pyörätuolilla mahtuu pyörähtämään. Kun ne neliöt joka tapauksessa on, niin se toinen suihku ei vie yhtään ylimääräistä tilaa.

Höpöhöpö. Meidän pesuhuoneessa kyllä mahtuu reilusti pyörätuolillakin peseytymään muttei toista suihkua järkevästi.

Vierailija
31/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn jos on myös 2 bideesuihkua

Vierailija
32/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku on yksi niistä paikoista missä tahdon olla yksin.

Vierailija
33/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes kehtaa peseytyä yhtä aikaa toisen kanssa. Meiltä kysyttiin kun juuri rakennetaan ja ehdottomasti vain yksi suihku, vaikka meitä voi olla 4 yhtä aikaa saunomassa. Samoin lasiseinä saunaan pesuhuoneen puolelle, on siinä mukava pestä, kun 5 kaveria katselee lasin läpi. Jotain yksityisyyttä pitää olla. Eihän vessaankaan laiteta lasiovea.

Kyllä minä ainakin kehtaan puolison nähden peseytyä. En edes ostaisi taloa jossa vain yksi suihku.

Vierailija
34/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon oudompaa on se, että saunan pesuhuoneessa on myös wc. Vieläkö näitä rakennetaan?

On se ihan kiva silloin, kun lapselle tulee hätä kesken saunomisen.

Ja itse käyn siinä pissalla samalla kun menen aamulla suihkuun.

Kerrostaloissa usein vessa, kylppäri, kodinhoitohuone ja sauna samoissa tiloissa eikä yhtään kummallista.

Vierailija
35/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisilla pitää olla 2 lavuaaria, kas kunnei 2 vessapönttöä.

Vierailija
36/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihan kiva silloin, kun lapselle tulee hätä kesken saunomisen.

Ja itse käyn siinä pissalla samalla kun menen aamulla suihkuun.

Kerrostaloissa usein vessa, kylppäri, kodinhoitohuone ja sauna samoissa tiloissa eikä yhtään kummallista.

No kerrostalossa neliöitä on yleensä nihkeämmin.

Vierailija
37/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Seuraan erästä vastavalmistunutta arkkitehtiä instassa ja rakennuttaa just omaa taloaan. Ja kappas, siellä paskapytty pesuhuoneessa. Oikein suunnittelun kukkanen! Luulisi ammattilaisen skippaavan tuollaisen. Itse piirretty siis, se talo.

Vierailija
38/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän lyhytkasvuinen koko ikänsä?

On.

Vierailija
39/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä suihkua. Tykätään sekasaunoa ja porukkaa on yleensä paljon.

Vierailija
40/72 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusuihkut kun aika on kortilla, ei yhdellä pärjäisi. Myös saunasta tullessa hiki kuivuu iholle ja värjöttelet siinä kun odotat vuoroasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä