Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaa rehellistä palautetta mitoistani, kiitos

Vierailija
12.03.2021 |

168 cm ja 51kg.

Laihdutanko vielä kilon pari vai jätänkö tähän? Painoin vielä vuosi sitten 66kg.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilin ääreen ja tutkimaan lähtikö rasva vai lihakset, roikkuuko nahka tai rinnat. Onko tarpeita muutoksiin, jos on mitä ne ovat?

Vierailija
2/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa luut paistaa. Eikös tuo ole alipainoa jo. Ainakaan lihaksia ei löydy noilla mitoilla yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannemitat, lähdetäänkö treffeille?

Vierailija
4/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteydestä tuo on kiinni. Roikkuuko joku paikka?

Vierailija
5/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala eikö tuo ole jo ihan hyvä.

Vierailija
6/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että jumppaaminen ja lenkkeily on nyt tärkeintä jos kroppa ei vielä miellytä eli ei ole tarpeeksi kiinteä.

Jos ylipainoa oli pitkään ja olit varsinkin mallia mahakas niin nahka+normi rasvakerros saattaa hyvinkin jäädä roikkumaan vatsassa melkoisellekin makkaralle eikä se siitä lähde lisälaihdutuksella. Eikä kyllä valitettavasti kiinteyttämälläkään vaan aika on ainoa mikä voi auttaa. Ellei sitten mene leikkauttamaan sitä plastiikkakirurgille.

Vierailija
7/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin ruumiinrakenteesta ja iästä. Olin aikoinani rytmisen kilpavoimistelun harrastaja. Olin vähän lyhyempi kyllä, mutta painon 44 kg.  Ja ihan varmasti oli täyttä lihasta. Ihan hemmetin siroa tekoa olin. 

Mutta, jos olet ihan tavallinen tallaaja, niin varmasti olet erittäin sopusuhtainen ja hoikka. 

Iän mukana saakin olla vähän painoa lisää eli esim. äitini on 163 cm ja painaa yli 50 kg. On vähän liiankin laihan näköinen. N. viisi kiloa lisää tekisi hyvää varsinkin kasvoille. 

Vierailija
8/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat on nyt bueno eli keskity kiinteyttämään kroppaa.

Vierailija
9/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuon ja olin tuon painoinen, mutta ei ollut kivaa kun porukka huomautteli kuinka laiha olen ja pitäisi syödä ettei lähde tuulen mukana lentoon ym. Olihan siinä oma pointtinsa ja nyt muutama vuosi myöhemmin ja kuntosaliharjoittelun avulla olen 10kg painavampi ja tämä on oikein hyvä. Joten minusta tuo painosi kuulostaa näin omaan kokemukseeni vedoten melko vähäiseltä, eli älä ainakaan laihduta vaan mieluummin lihasmassaa niin näytät terveemmältä ja ennen kaikkea olet terveempi ja voit paremmin.

Vierailija
10/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tuon ja olin tuon painoinen, mutta ei ollut kivaa kun porukka huomautteli kuinka laiha olen ja pitäisi syödä ettei lähde tuulen mukana lentoon ym. Olihan siinä oma pointtinsa ja nyt muutama vuosi myöhemmin ja kuntosaliharjoittelun avulla olen 10kg painavampi ja tämä on oikein hyvä. Joten minusta tuo painosi kuulostaa näin omaan kokemukseeni vedoten melko vähäiseltä, eli älä ainakaan laihduta vaan mieluummin lihasmassaa niin näytät terveemmältä ja ennen kaikkea olet terveempi ja voit paremmin.

Siis olen tuon pituinen piti sanoa

Vierailija
11/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan, opettele mieluummin rakastamaan itseäsi. Et pääse muuten ikinä pois tuosta. Toivottavasti harrastat jotain miellyttävää liikuntaa, se jo itsessään opettaa arvostamaan kroppaa syvällisemmin.

Mä oon 160 cm ja 50 kg ja olisi kauhistus laihtua yhtään enempää. Kylkiluut paistaa, muodot kadonneet... Toisilla toki muodot säilyy, vaikka olisi alipainoinen. Mahdotonta siis sanoa, näyttäisitkö hyvältä mielestäni. Joillekin sopii laihuus, joillekin pyöreys. Ja makujakin on monia: et voi koskaan miellyttää kaikkia.

Mitä sun peili sanoo? Tykkäätkö SINÄ vartalostasi? Vain sillä on väliä!

Vierailija
12/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus 170cm/52kg ja näytin aika kauhealta. Mulla on y-kroppa, niin näytin joltain teinipojalta.

55kg oli itselleni se paras paino. Nyt painan 60kg ja mahassa on ylimääräinen makkara.

Vierailija
13/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin joskus 170cm/52kg ja näytin aika kauhealta. Mulla on y-kroppa, niin näytin joltain teinipojalta.

55kg oli itselleni se paras paino. Nyt painan 60kg ja mahassa on ylimääräinen makkara.

Siis omg, sun täytyy tehdä asialle äkkiä jotain, sä et voi jatkaa elämistä tuon makkaran kanssa! Oon ihan järkyttynyt sun puolesta! Onneksi vertaistukea löytyy runsaasti! :(

Vierailija
14/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä laihduttaessa, kun ihminen pääsee sinne normaalipainon puolelle, kannattaa vaaka heittää ulos ikkunasta. Sen sijaan keskittyä parantamaan kuntoa, ruokavaliota ja kiinteyttämään kroppaa.

Samassa painossa voi olla hyvin erinäköinen vartalo riippuen ruumiinrakenteessa, lihasten määrästä ja elintavoista.

Vierailija
15/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole jo hyvä. Olen 164cm ja 50kg ja tämä on minulle ihan hyvä, ei vielä liian vähän. Olen hyvinkin siro, vyötärö 58cm ja liivien ympärys 60. Lantio kuitenkin 88cm, joten on niitä muotojakin, rinnatkaan ei ihan pienet ole. Urheilen myös, joten lihastakin on.

Vierailija
16/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilin ääreen ja tutkimaan lähtikö rasva vai lihakset, roikkuuko nahka tai rinnat. Onko tarpeita muutoksiin, jos on mitä ne ovat?

Ei roiku nahka eikä rinnat. Olen aina ollut onnellinen lauta.

Vierailija
17/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa luut paistaa. Eikös tuo ole alipainoa jo. Ainakaan lihaksia ei löydy noilla mitoilla yhtään.

Höpö, höpö:) Olen Ap:ta hieman pidempi ja jonkin verran myös hoikempi, eikä mulla paista luut mistään kohtaan.

Vierailija
18/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kookas 5 vuotiaaksi pojaksi.

Vierailija
19/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt ehkä ihan emeettinen snorlax enää ole, mutta on sulla vielä paljon tekemistä kroppasi kanssa, jos haluat sen viehättävälle tasolle.

Plussaa asenteestasi ja impulssikontrollistasi, jolloin terveelliset elämäntavat ovat herkkuja ja roskaruokaa sekä niiden tuomaa hetkellistä hedoniaa tärkeämpiä.

Vierailija
20/21 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpaakaan, opettele mieluummin rakastamaan itseäsi. Et pääse muuten ikinä pois tuosta. Toivottavasti harrastat jotain miellyttävää liikuntaa, se jo itsessään opettaa arvostamaan kroppaa syvällisemmin.

Mä oon 160 cm ja 50 kg ja olisi kauhistus laihtua yhtään enempää. Kylkiluut paistaa, muodot kadonneet... Toisilla toki muodot säilyy, vaikka olisi alipainoinen. Mahdotonta siis sanoa, näyttäisitkö hyvältä mielestäni. Joillekin sopii laihuus, joillekin pyöreys. Ja makujakin on monia: et voi koskaan miellyttää kaikkia.

Mitä sun peili sanoo? Tykkäätkö SINÄ vartalostasi? Vain sillä on väliä!

En halua muotoja. Loukkaannuin yhden naisen sanoista, kun sanoi että naisella pitää olla muotoja että miehet tykkää. Oksettaa pelkkä ajatus!