Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useampi ihminen käynyt koronatestissä jo yli 30 kertaa

Vierailija
12.03.2021 |

"Yli 30 kertaa koronatestissä vuoden sisään. Tämä on pääkaupunkiseudun epävirallinen Suomen ennätys koronatestissä käymisessä ja ennätyksen jakavat yksittäiset tuntemattomat sinnikkäät.

Muitakin sinnikkäitä on. Yksistään HUSin tilastoissa on yli 650 suomalaista, jotka ovat käyneet koronatestissä yli kymmenen kertaa."

https://yle.fi/uutiset/3-11833784

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tuntemani tuntiopettaja, joka opettaa kahdessa koulussa, ja vetää nuorten harrasteryhmää,  on käynyt testissä varmaan 20 kertaa. On siis altistunut useamman kerran.

Vierailija
2/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No testi on toki helppo eikä satu, mutta en nyt ihan harrastamaan alkaisi. T. 2 kertaa vuoden aikana, molemmilla nega, vaikka asuinmaan tilanne on räjähtänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kertaakaan :,D

Vierailija
4/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnikkäät? Siis onko tämä joku kilpailu, vai?

Vierailija
5/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole käynyt kertaakaan ja asun yhdessä pahimmassa koronapesässä.

Vierailija
6/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen viidettä kertaa ja kollegat ovat käyneet useammankin kerran. Eikö ole parempi, että käydään pienimmästäkin nuhasta kuin ettei käydä?

Olen opettaja.

Vierailija
7/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testeissä ravaamisella vaan pidetään tätä koronakusetusta yllä.

Vierailija
8/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheestä on käyty testissä yhteensä 9 kertaa, itse kahdesti, tänään viimeksi.

Olen opettaja ja omilla lapsilla on sitä ihanaa ja tärkeää lähìkoulua. Flunssaoireita tulee perheenjäsenille vuoronperään ja ohjeiden mukaisesti käymme testissä.

Hyvä se on etätöistä käsin ihmetellä.

Vierailija
9/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kertaakaan. Pari kertaa vuoden aikana on ollut vähän huono olo mutta silloin olen vain eristäytynyt kotiin. Muutenkin mulla on yleensä talvisin jatkuva nuha ja kurkku kipeä.

Vierailija
10/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole käynyt kertaakaan ja asun yhdessä pahimmassa koronapesässä.

Sama. Mulla on allergista nuhaa aika lailla joka päivä niin en viitsi kun olen istunut kotona yksin koko viime vuoden näihin päiviin asti enkä käy kuin lähikaupassa. Se olisi resurssien tuhlausta.

Vierailija
11/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole joutunut käymään kertaakaan. Yli vuoden olen ollut täysin terve. En liiku kuin töissä ja kaupassakin silloin kun on todella vähän ihmisiä. Näin olen aina toiminut oli koronaa tai ei.

Vierailija
12/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varmaan ne vessapaperitkin osti.

Vierailija
13/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kertaakaan. Monesti ollut kipeänä, mutta en halua nenään tikkua. Jos otettaisiin kurkusta, niin kävisin vaikka päivittäin.

Vierailija
14/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole laskenu enää. Käyn ruottissa töissä päivittäin, joten mennen tullen monta kertaa viikossa joku ronkkii nenää. Siihen tottuu, ei tunnu enää missään. Tätähän näillä rajoituksilla haluttiin, niin toivottavasti on paksu pörsi valtiolla.

Vierailija
15/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa on varmaan koronahysteerikkoja, siis oikeasti ocd-häiriöisiä. Mutta on niitäkin, jotka joutuu tekemään lähityötä ja on saaneet usein altistuksia. Tuosta tulee about testi joka toinen viikko, mikä kieltämättä kuulostaa runsaalta.

Vierailija
16/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kertaakaan en ole käynyt, en ole ollut kipeä. Mutta jos se otettais nielusta, niin voisin vaikka varmuuden vuoks kerran viikkoon käydä. Mutta nenästä. NOU!

Vierailija
17/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saikuttaa kokoajan :3

Vierailija
18/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran persiljanvarrella itse, vähän viisari värähti ja kyyneltä silmään pukkas. Aika kökkö kokeilu. puikkoja en lähe nenään tungettelemaan. tiiä vaikka tökkäisivät kiireissään jonkin haavan sinne. kerran on ollut nenäverenvuoto syvällä tihkuvan suonen takia enkä ota riskiä että sinne jotain uutta vuotoa tulisi

Vierailija
19/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli 10 testiä takana. Refluksi tekee välillä kurkun kipeäksi ja on mahdoton erottaa mikä on refluksiärsytystä tai lievää flunssaa. Samoin vatsa temppuilee. Olen luonteeltani tunnollinen ja käyn testissä, jos määrätään. Sinänsä mulle olisi aivan sama olla käymättäkin.

Vierailija
20/38 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu on käynyt ainakin reilusti yli 20 kertaa. Käy aina kun vähääkään nuhaa, kurkkukipua tai mitään kolotusta itsellä tai lapsella. Itse on etätöissä ja muutenkin pitää nuo ulkoiset taapamiset minimissä, joten tartunta riski melko pieni. Lapsi toki päiväkodissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi