Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauvamuskari, turku/martti

10.08.2006 |

Hei,

Onkohan kellekään muulle käynnyt niinkuin meille.. Eli kovasti haluaisimme mennä maaliskuussa syntyneen pojan kanssa vauvamuskariin, mutta kesälomien jälkeen seurakunnan nettisivuilta http://www.turunseurakunnat.fi/portal/seurakuntayhtyma/suomi/toimintaa/… löytyi tieto, että ilmoittautuminen muskareihin tapahtuin tiistaina 20.6.06 kello 16.00-19.00.Soitin seurakuntayhtymään ja sain kuulla, että totta tosiaan, auttamattomasti ollaan myöhässä. Vain Hurttivuoren ryhmään olisi mahtunut ja se on meille hiukan hankalan matkan päässä - asumme aivan Martin seurakuntatalon vieressä.

Ilmoittauduimme varasijalle, olemme varalla paikalla 5, varsinaisessa ryhmässä on 7-8 vauvaa. Eli ryhmään emme tule mahtumaan, mutta kyselin, että riittäisivätköhän resurssit mitenkään uuden ryhmän perustamiseen.. Puhelimeen vastannut henkilö ei pitänyt sitä mahdottomana, mutta ei tietenkään voinut moista luvatakaan.

Mietin, että jos aluellamme on muitakin, jotka ovat jääneet lehdelle ruikuttamaan, niin kannattaisi ehkä soittaa ja ilmoittaa kiinnostuksensa. Ehkä tällälaisella " aktivismilla" voisimme saada uuden ryhmän.. :). Soitin Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän lapsityön ja

kasvatusasiain keskukseen, puh. 261 7297.

Aurinkoisin ja yhteistyötoiveikkain terkuin, Mangolia ja poika pian 5kk

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siel Vuorikatu 7:ssa ole yks " muskari" johon voisitte osallistua :-D

Terv. serkkusi tropiikista

PS. Toivottavasti oikeesti löydätte muskarin. Ne on tosi kivoja!

PPS. Olisko sulla vastaavasti vastausta mun kysymykseen? Eikös teillä oo kotona se Suuri Vauvakirja, jossa on vastaus kaikkeen...?

Vierailija
2/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut, että aika keskustassa eli Mannerheimin lastensuojeluliiton Marakatti perhekeskuksessa (Läntinen Pitkäkatu 27) alkaa syyskuussa muskarit torstai-iltaisin? Ilmoittautuminen on edelleen meneillään, joten et olisi edes myöhässä :). Olen itse menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL:n muskaria en ollutkaan löytänyt, kiitos vinkistä :). Saattaa olla, että siellä nähdään :).

Mangolia

Vierailija
4/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tuosta Marakatin muskarista aika huonoa palautetta. Siellä muskarin vetäjä on lähinnä vaan jakanut mammoille monisteet käteen ja sit kysynyt, että mitäs nyt laulettais... Tietenkin, jos tykkää yhteislaulusta ilman opetusta, niin silloinhan se on varmaan ihan jees. Tietenkin nyt syksyllä siellä voi olla uusi vetäjä ja meininki toisenlainen.

Itse myös myöhästyin srk:n muskarin ilmoittautumisesta ja ollaankin menossa Turun musiikkiopiston muskariin. Lukukausimaksu on aika paljon (75¿), mutta opetuksen taso on myös sen mukaista.