Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghan ja Harry. Vähemmän asiallinen pohdintaketju.

Vierailija
12.03.2021 |

Viime päivinä olen spekuloinut ajatuksella, että mitä jos M&H eroavat ja Megsu iskeekin seuraavaksi Elon Muskin. Siis siinä tapauksessa, ettei hän tavoittelekaan USA:n presidenttiyttä - vaan uusia planeettoja! Entä jos Megsu muuttaakin Marsiin?

Voisiko Meghan olla jonain päivänä n. 25 vuoden kuluttua.. Marsin Prinsessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen harry & harry shippaaja, eli potter + prinssi. Luulen että watsonin tapaaminen liittyy tuohon kun watsonhan tuntee potterin hyvin. 

Vierailija
2/3 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen harry & harry shippaaja, eli potter + prinssi. Luulen että watsonin tapaaminen liittyy tuohon kun watsonhan tuntee potterin hyvin. 

Heh.. puhummeko nyt Harry Potter -hahmosta vai Harry Potter -näyttelijästä? Aika kiva ajatus Harrysta ja Harrysta kaulahuivit tuulessa hulmuten, käsikädessä kävelemässä Skotlannin nummilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun perinnöt on syöty, lukemattomat oikeusjutut hävitty, muutamat voitettu, alkaa kassan pohja pilkottamaan ja todellisuuteen heräävät Archie ja "Diana" joutuvat elättämään itsensä kuinka parhaiten taitavat. Vuonna 2081 kuningas Yrjö VII  ei tunne serkkujaan, sillä välit on menneet isän veljen perheeseen jo ajats'aikaa sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän