Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pitänyt puoliani riidassa teinin kanssa

Vierailija
12.03.2021 |

Tuon 16 v tytön kanssa menee kyllä hermot ajoittain ja nyt meillä oli äsken iso riita. Sen lopuksi tyttö sanoi että älä ihmettele miks tykkään iskästä enemmän. Miehen työhuoneesta kuului vain "Jes!" sen sijaan että olisi pitänyt puoliani ja näyttänyt tytölle, että vanhempia pitää arvostaa. Tuntuu siltä kuin kaikki olisivat täällä minua vastaan yhdessä. Vertaistukea?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä mieheltäsi. Vanhempien kuuluu olla yhtenä rintamana kasvatuksessa, varsinkin teinien kanssa, toki muutenkin. On törkeää kaivaa kuoppaa ja vesittää kaikki puolison sanomiset ja tekemiset.

Vierailija
2/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti teini oli siinä riidassa oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen, älä uhriudu. Itse pidin isästäni enemmän kuin äidistäni ja nyt oma tyttäreni pitää isästään enemmän kuin minusta. 😄

Vierailija
4/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on salaliitto.

Vierailija
5/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopotat ja vaadit jotain josta mies ei ole samaa mieltä. Hellitä. Aikuinen ei riitele.

Vierailija
6/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta valehtelu ja provoilu.

Vierailija
7/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tökeröä mieheltäsi. Vanhempien kuuluu olla yhtenä rintamana kasvatuksessa, varsinkin teinien kanssa, toki muutenkin. On törkeää kaivaa kuoppaa ja vesittää kaikki puolison sanomiset ja tekemiset.

No riippuu kai mistä tässä tapeltiin.

Jos kyseessä oli, että saako teinityttö lähteä Kolumbiaan reppureissaamaan ja myymään persettä niin mieheltä toki typerää kaytöstä.

Eiköhän tässä kinattu jostain triviaalista asiasta ja itse ainakin miehenä annan naispuolisten hoitaa kiistansa keskenään. Ei minua kiinnosta ottaa kenenkään puolta jossain "noilla sukkahousuilla et lähde ulos"- tai "Et kyllä mene Riikan kanssa Mäkkäriin vaan nyt luetaan kokeisiin"-kinassa.

Vierailija
8/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse haastat riidan, niin se pitää myös itse hoitaa. 

Monella vaimolla kumma käsitys että saavat ämmäillä miten lystäävät ja sitten miehen pitäisi tulla poliisina tai sovittelijana korjaamaan vauriot.

Vierailija
9/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, miehesi taitaa olla perinteinen suomalainen mies joka ei kanna vastuuta. Ehkä sun pitäisi tehdä asialle jotain?

Ota ero niin tyttäresikin näkee isänsä vastuunkantajan roolissa...

Vierailija
10/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oletkin huono äiti ja mies on samaa mieltä tyttären kanssa. Oma äitini oli kaikkea muuta kuin hyvä vanhempi ja tämän vuoksi ajattelen että vanhempia ei tarvitse lähtökohtaisesti kunnioittaa, vaan heidän tulee se omalla toiminnallaan ansaita. Aivan kuten muidenkin ihmisten.

Vierailija
11/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistö riidassa oli kyse riippuu ehkä siitä.

Jos teini olisi halunnut lähteä toiseen kaunkiin yksin viikonlopuksi ymmärrän miksi ei mutta jos kyse oli vaikka nenäkorun hankkimisesta yms en ymmärr

Vierailija
12/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole kuullut riidastanne mitään muuta kuin tyttären toteamuksen että pitää isästä enemmän.

Vierailija
13/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineilläkin pitäisi olla tietyt säännöt. Jos vanhemmat on eri mieltä, niin peli on menetetty. Sit on äitejä, jotka kaivaa omalla käytöksellä verta nenästään. Minä olen sen verran vahva nainen, että olen itse pitänyt lasteni kanssa puoleni. Ei ole tarvinnut montaa kertaa ottaa yhteen.

Vierailija
14/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riideltiin kerran teinin kanssa ja laitoin hänet kotiarestiin. Mies antoi kuitenkin hänelle luvan mennä kavereiden kanssa ulos.

Lähti mies vaihtoon samantien

Vierailija
15/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teini valitsi minut eilen kuukauden vanhemmaksi, koska annoin hänelle rahaa 😂. Isällä on kuulemma uusi mahdollisuus ensi kuussa.

Vierailija
16/16 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ehkä koetti tuoda huumoria tilanteeseen. Mitä luultavammin kuunteli täysin turhaa ja teini-ikäiselle ominaista riitelyä ja ajatteli että tämäkin vaihe menee ohi. En olisi huolissaan, teinit nyt huutelevat milloin mitäkin. Jos menee ihan naurettavaksi riitelyksi niin huumoria kehiin. Olisit voinut tuossa sanoa itsekin "niin muuten minäkin tykkään isistä enemmän" tai "minä se tykkäänkin naapurin seposta enemmän" tai "harmi homma koska minä rakastan sua kamalasti mutta tuon perusteella jätän sut ilman perintöä". Vitseihin on monesti hankala vastata riidanhaluisesti.

Relatkaa teinien vanhemmat, ne on kohta jo aikuisia ja niitä riitoja voi tulla jopa ikävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä