Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Martinan triathlon-kisan seuranta

Vierailija
12.03.2021 |

Kertokaa, ketkä pääsette ig storiesiin (en saa toimimaan pickukia tmv..) tai muuten seuraatte kisaa, että kuinka urheilija pärjää?

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän Martina muuttaa johonkin uuteen luksuskämppään. Olivat Stefanin omistamassa asunnossa noin kymmenen vuotta ja Martinan tuloilla koko kämppä on maksettu melkein kättelyssä. Tällaisen kuvan olen saanut. Ja huippuajat vielä triatlonissa. Huippu-urheilija!

Vierailija
122/124 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän Martina muuttaa johonkin uuteen luksuskämppään. Olivat Stefanin omistamassa asunnossa noin kymmenen vuotta ja Martinan tuloilla koko kämppä on maksettu melkein kättelyssä. Tällaisen kuvan olen saanut. Ja huippuajat vielä triatlonissa. Huippu-urheilija!

Joo, ja pakkohan sillä on olla sijoitussalkussa satoja tuhansia euroja ja kämppä ostetaan velkavivulla. Koska Martina on niin hyvä rahankäyttäjå.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin muuttaa. Taitaa olla tapana elää yli varojen ja hoitaa raha-asioita sangen leväperäisesti. Tulot ovat ihan hyvät, mutta ei noillakaan tuloilla voi törsätä älyttömästi, jos omasta arvo-asunnosta Helsingin alueella haaveilee.

Toisekseen someen ja nettivalmennuksiin tulonlähteenä liittyy aina omat riskinsä. Insta voi esimerkiksi sääntörikkomuksesta poistaa koko tilin.

Vierailija
124/124 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain nyt on kyllä muuttunut, koska Martinan ero "rötösrakkaasta" ja riita Nannan kanssa oli päätynyt Seiskan kanteen asti. Seiska ei ole tainnut kirjoittaa Martinasta pitkään aikaan?