Martinan triathlon-kisan seuranta
Kertokaa, ketkä pääsette ig storiesiin (en saa toimimaan pickukia tmv..) tai muuten seuraatte kisaa, että kuinka urheilija pärjää?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Maaliin tullut jo.
Ajalla 5h 40min!
Vierailija kirjoitti:
Miten pärjäsi, missä tulokset?
Tais olla 14 omassa ikäryhmässä ja noin puolessa välissä koko kisassa.
Vuosikausien harjoittelusta, valmentajista ja sponssivälineistä huolimatta jäänee taas kauaksi kärjestä amatöörikisassa.
Tuloksia ei ole vielä ironman dubai 2021 sivullakaan.
14. omassa sarjassa jossa oli 26 osallistujaa...
Vierailija kirjoitti:
Vuosikausien harjoittelusta, valmentajista ja sponssivälineistä huolimatta jäänee taas kauaksi kärjestä amatöörikisassa.
Ei hävinnyt kuin vähän yli tunnin voittajalle 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuloksia ei ole vielä ironman dubai 2021 sivullakaan.
Ironman trackerista näkee
Pääseekö tuolla tuloksella mm-kisoihin?
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö tuolla tuloksella mm-kisoihin?
Jos Maralta itseltään kysyy niin kyllä, tulosraja on selvitetty, kisat odottaa.
Ihan todella hyvä veto, sopii itse lähteä kokeilemaan jos kunto tai kantti kestää. Jo toi uinti on itsessään aika haastava.
Itse urheilen säännöllisesti ja voisin selvitä urakasta jos hoitaisin joka lajin eri päivinä 😂.
Kyllä tossa puolimarassa on tekemistä uinnin ja pyöräilyn jälkeen varsinkin kovassa kelissä. Tärkeää saada tankkaukset onnistumaan ja nesteet pysymään kehossa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaatuu ja taittaa niskansa
Olet oksettava ihmispaska joka tällästä kehtaa kirjoittaa.
Se on kuitenkin ns löysässä kunnossa eli liikaa rasvaa ja pehmeyttä Tämä ei ole loukkaus, mutta jos katsotte huipputason triathlonisteja, niin ulkomuodoltaan on kevyempiä ja rasvattomampia Hän on harrastaja ja siinä hyvä, mutta en ymmärrä miksi pitää kilpailla.
Mun työkaveri on omasta mielestään harrastaja ja osallistuu myös eri kisoihin ihan huvikseen. Pärjää hyvin mutta ei silti väitä olevansa muuta kuin harrastaja eikä kyllä "elvistele" suorituksillaan, kun omaksi iloksi
Vierailija kirjoitti:
14. omassa sarjassa jossa oli 26 osallistujaa...
Eikö sarjassa ollut 37 osaanottajaa, mutta joo 14 ikäsarjassaan.
Joko on matkaan lähtenyt?