Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suomalaiset ihan täysin vieraantuneet kaikesta todellisuudesta?

Vierailija
12.03.2021 |

Sanotaan, että tämä on maailman onnellisin maa.

Ehkä niin, mutta jokainen elää siinä omassa onnellisuuden kuplassaan. Osalla ei taas ole sitä kuplaa lainkaan missä elää onnellisena..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että suurin osa maailman ihmisistä elää omassa kuplassaan. Ihan luonnollista.

Vierailija
2/14 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Luulisi, että ilmastonmuutoksesta varoittelu olisi herättänyt meidät huolehtimaan koko maapallon kansoista, mutta mitä vielä. Oma diesel-auto täytyy olla, ei haittaa vaikka maapallo tukehtuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin ja moni luo sen melankolisen epämiellyttävän kuplansa ihan itse ja vielä ylläpitää sitä kehnoilla valinnoillaan.

Vierailija
4/14 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin ja moni luo sen melankolisen epämiellyttävän kuplansa ihan itse ja vielä ylläpitää sitä kehnoilla valinnoillaan.

Mutku valittamine o kivaa ja sil saa katu-uskottavuutta :(

Vierailija
5/14 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! Luulisi, että ilmastonmuutoksesta varoittelu olisi herättänyt meidät huolehtimaan koko maapallon kansoista, mutta mitä vielä. Oma diesel-auto täytyy olla, ei haittaa vaikka maapallo tukehtuu!

Jaa no minä möin joku aika sitten kaksi vanhaa diesel Toyotaa jopparille joka rahtaa niitä Afrikkaan.

Vierailija
6/14 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse ole. Sähkö tulee pistorasiasta, rahat Kelasta ja ruoho Mahmoodilta. T. Vihreä

Vierailija
7/14 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että suurin osa suomalaisista elää todellisuudessa, mutta poliitikot yrittävät saada kansan uskomaan onnellisuuskuplaan.

Vierailija
8/14 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse ole. Sähkö tulee pistorasiasta, rahat Kelasta ja ruoho Mahmoodilta. T. Vihreä

Muistatko millon oot puhunut jostain muusta kuin politiikasta

Vierailija
9/14 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän että suurin osa maailman ihmisistä elää omassa kuplassaan. Ihan luonnollista.

En usko. En edes muusta koska viimeksi olisin nähnyt kuplan? Valmistaakohan volkkari edes niitä enää?

Vierailija
10/14 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään maassa ruikuteta ja nillitetä niin tolkuttomasti kuin Suomessa.

Vierailija
11/14 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muunsin bensa-auton etanoliautoksi, nyt odotan että näkyy päästötilastoissa, kompensoihan tämä vähintään 100 miljoonan kiinalaisen päästöjä

Vierailija
12/14 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä typerämpi kysymys, mitä typerämpi päähänpisto, mitä järjettömämpi päätös - sitä varmenmmin se menee Suomessa heittämällä läpi ilman kritiikkiä ja enemmistö tottelee:

-"Kiipeä tuohon 30 m tolppaan ja hyppää sieltä pää edellä alas märkään betoniin."

Vastaus:

-"Joo, mä voin olla eka!" jne. Tällä periaatteella.

Vierailija
13/14 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka vain vihreät eläisivät omassa kuplassaan? Ihan yhtälailla se omissa piireissään pyörivä, persuja äänestävä ja autoja korjaava Reiska elää omassa kuplassaan.

Vierailija
14/14 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan dieselillä.Törsään aika paljon vaatteisiin eli joka kk uudet kledjut suurinpiirtein. Vaimo ajaa dieselillä ja molemmat muksu pöhistää dieseli mopoautoilla. Vanha 11metrinen veneeni käy meridieselillä ja merimaileja tulee joka kesä sellaiset 2-3tuhatta. 300neliön  omakotitalomme lämpiää polttöljyllä,mitä muuten saa rajan takaa alle 0,50e litra kun on kanavat auki. Kaikki jätteemme poltetaan,emme siis käytä jätepalveluja. Hallin pihalla iso pannu jossa palaa kyllä kovemmatkin muovipurkit. Harmaan vesiongelma on ratkaistu kahdella pumpulla naapuriojan kautta metsään. Kesämökillä sama systeemi. Ehkä tuo hiilijälkemme ei ole pienimmästä päästä mutta ainakin jää elämässä mukavimmille asioille aikaa kun purkkien ja paskojen lajitteluun ja sähköauton latauksen odotteluun abc kahviossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan