Mitkä syyt vähentävät miehen hedelmällisyyttä? Kannabis?
Mieheni ja inä haluamme lähitulevaisuudessa lapsen. Olen kumminkin huolissani, ettemme lasta niin helpolla varmaan saisikaan kun käytössä on ollut jo 1,5 v keskeytetty yhdyntä enkä ole raskaaksi vahingossa tullut. Omassa kierrossani ei ole koskaan ollut mitään vikaa. Mies polttelee kannabista silloin tällöin, alentaako se hedelmällisyyttä? Jotain tutkimuksia aiheesta? Linkkejä?
Kommentit (25)
oli ihana ja luotettava kaikesta huolimatta. kunnes lapsi syntyi. kuukausi syntymän jälkeen isä sekosi täysin ja yritti sytyttää meidät palamaan. hankimme lähestymiskiellon ja muutimme toiseen kaupunkiin pakoon. meni pari vuotta pelätessä, sitten lapsen isä teki itsemurhan. parempi niin, en olisi halunnut lapseni näkevänkään isäänsä sellaisena. joten ihan totta, mieti tarkkaan.
oho :o jollain on sit tosiaan napsunu ja pahasti päässään...ikävä kuulla tollasia=/
-17
jointin illassa ja välillä on taas viikkoja olman ja siiten taas saattaa polttaa vaikka kolmena päivänä peräkkäin joka ilta yhden...
Mies on poltellut jo 15vuotta, muista huumeista ei ole kysymys. Alkoholia juo tosi harvoin.
Kun polttaa niin ei polttele missään kavereiden luona tai heidän kanssaan, polttaa jointin sen jälkeen kun lapsi on mennyt nukkumaan.
Itse en polta, mutta en näe miehen polttelua vakavana. Parista kaljasta on enemmän sekaisin kuin jointista. En edes huomaa jos on polttanut yhden.
Enemmän mua säälittää ihmiset jotka asuvat alkoholistin kanssa, aiiin, sehän onkin mukavaa kun alkoholi on sallittu aine! =)
Parempi satunnainen pössyttelijä kuin alkkis!
(Kokemusta molemmista)
No, en tiedä sitten. Mies ei polta kavereiden seurassa juurikaan vaan minun seurassani kotona. Olisi varmaankin valmis vähentämään/lopettamaan lapsen tultua. Ja kyllä, tekee ihan päivittäisiä hommia pössypäissään eli on kykenevä, mutta haluja niihin harvemmin on.
Enkä tietenkään antaisi hoitaa vauvaa jos olisi pössytellyt.
Enkä ole sanonut etteikö pilvi olisi huume, mutt pienempi paha se on kuin muut.
ap
-juuri tämä raskauden aikainen tupakointi, tai sisällä tupakointi
-istumatyö
-ylipaino
jne. jne. mutta minä en hennkilökohtaisesti voi ymmärtää tuota että että kyseessä ei mielestäsi ole huume... Arg! Vähän sama asia kun olut ei olisi alkoholia...