Hyviä keinoja, joilla voi estää ihmisiä tulemasta liian lähelle kaupassa
- Ota kärryt ja blokkaa niillä ihmisten lähentelyt
- Maksa ostokset vasta, kun olet pakannut niin seuraava asiakas ei tule pakkauspäässä iholle
Mitä muita?
Kommentit (26)
Ulosteella tahritut haisevat vaatteet.
Joku outo värillinen pipo josta sojottaa meritähtimäisiä osia eri suuntiin. Aurinkolasit.
Vierailija kirjoitti:
Peseytymättömän pulsun haju, joka jää oikein leijailemaan kaupan käytäville. Ei varmasti kukaan lähentele.
Maskin kanssa haistaa tosi huonosti.
Käsien "pakkoliikkeet", ihan reipasta huiskimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseytymättömän pulsun haju, joka jää oikein leijailemaan kaupan käytäville. Ei varmasti kukaan lähentele.
Kyllä sellaisen kunnon ammattispugen haistaa maski päässä kilometrin päähän. Ei takuulla kukaan tule lähimaillekaan😁
Kunnon ilmavaivat ja / tai hyvin valkosipulipitoinen ateria. Ei takuulla tule kukaan paria metriä lähemmäs!
Minä olen ihan vaan sanonut että siirrytkö vähän kauemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sairailla on heikentynyt hajuaisti!
Vierailija kirjoitti:
Ei auta yllätyshyökkäyksiin.
Vierailija kirjoitti:
En halua puhua.
Mä käytän niitä tasokärryjä, nakkaan ostokset hihnalle ja menen sitten latomaan ne kärryyn takaisin, minkä vaan ennätän. Sitten vaan maksan ja menen sivummalle pakkaamaan.
Niihin tasokärryihinkin mahtuu paljon tavaraa ja on kiva, kun ei tarvitse kökkiä sen kanssa.
Kärryt on hyvät, tulee luonnostaan se 2M väliä
Voi varmuudeksi huudella suurella äänen puolisolle "jokohan me ollaan koronasta parannuttua kokonaan,"
Yskiminen, piereskely, vanhan viinan haju (tähän pitäisi kehittää jokin suusuihke, jota voisi ennen kauppaan menoa laittaa suuhunsa).
Älä jumita moneksi minuutiksi keskelle vilkkainta kulkuväylää arpomaan Keijun ja Oivariinin väliltä.
Tilaat kotiin tai käyt 24/7 auki olevassa kaupassa keskellä yötä.
Tilaa ruoat kotiin. Juokse karkuun ihmisiä. Ainiin, halusit vastauksen miten voit muuttaa muita ihmisiä? Vastaus: et mitenkään. Voit kirjoitella nettiin, paheksua ja kauhistella, mutta sillä ei muutosta tapahdu. Ainoa johon voit vaikuttaa on sinä itse.