Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jonka mielestä tämä korona-aika on ihan helppoa?

Vierailija
11.03.2021 |

Kun joka paikassa vaan toitotetaan, että ihmiset on ihan masiksissa, eivätkä enää rajoituksia jaksa.

Onko muita, joille ei tee vielä tiukkaa?

Toki itsekin voisin haluta tehdä enemmän asioita kun mitä nyt voi, mutta ei tämä kyllä missään vaiheessa ole ollut mitenkään erityisen vaikeaa, ainakaan vielä.

Toki olen introvertti, että se lienee helpottaa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakaan ei ole ollut ongelmia tämän kanssa. Joskus silti ahdistaa uutiset ja ajatus siitä, ettei tämä lopu.

Uutiset liioittelee kaikkea kuten aina. Toki vähän katsoo missä menee ja miten menee, mutta uutisointi kuten tämän palstan koronaketjut ovat kuin toisesta maailmasta. Mitään hätää ei ole, kun vain toimii järkevästi.

Vierailija
22/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit tykkäävät ja ekstroverttejä harmittaa. Eniten ihmettelen, että ne, joiden elämää korona on eniten haitannut, kannattavat kaikista tiukimpia rajoituksia. Työttömäksi jääneet nuoret naiset kannattavat ja kotikonttoria pitävät asiantuntijamiehet vastustavat rajoituksia.

Minäkin olen vaurastunut viimeisen vuoden aikan 40.000€, kun palkka juoksee, mutta ei voi normaalisti kuluttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla, ei ole kauheasti vaikuttanut arkeen. Olen myös introvertti. Maskikin on ihan ok, ei ole tarvinnut meikata vuoteen.

Vierailija
24/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin nautin tästä muuten, mutta inhoan maskia. Joskus sitä on pakko käyttää, eikä tee kyllä hyvää.

Missä?

Minä menen ilman maskia tuolla ulkona eikä kukaan sano mitään.

Varmaan ulkomailla, jossa on maskipakko julkisissa ja kaupoissa jne... 

Vierailija
25/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aika on kivaa aikaa, kun sen oikein oivaltaa.

Vierailija
26/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan liiankin helppoa. :(

Vierailija
27/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona aika on ollut parasta vuosiin. Saa olla kotona töissä, siinä säästää 10 tuntia autossa istumista viikossa. Mistään ei ole tarvinnut jäädä paitsi, maskia en ole käyttänyt vielä kertaakaan. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pari vuotta.

Vierailija
28/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vaikuttanu mun elämään muuten kuin etten ole päässyt ulkomaille. Outoa etten edes oikeastaan sitäkään ikävöi. Kymppitonni säästynyt matkustelun jäädessä pois niin se lämmittää kivasti. Onpahan kerrankin kunnon puskuri säästössä. 14 vuoteen ei ole ollut sos elämää muutenkaan niin kotona kökin yksin kaiken vapaaaikani joka tapauksessa.

Vierailija
29/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on hyvä olla ja ei ongelmaa.

Vierailija
30/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen asiakaspalvelutyötä ja joudun käyttämään maskia, mikä aiheuttaa minulle päänsärkyä, pahoinvointia ja jopa paniikkikohtauksen. Tämä on pahin ahdistuksen aihe. Välillä olen aika rikki asian kanssa.

Itse rajoitukset eivät muuten haittaa. Ei elämäni ole juurikaan rajoittunut. Ei se ole kovin kummoista ollut ennenkään.

Toiseksi eniten ahdistaa nurkan takana häämöttävä maailmanlaajuinen lama. Joita ei yhtään koronatilanne ahdista, eivät osaa yhtään ajatella tätä päivää pidemmälle.

Vierailija
31/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme ekstroverttejä mutta silti tämä on ollut helppoa.

Vaikeampaa on kestää talvea vaikka nyt on ollut kaunista. Sairauden takia en juurikaan pääse ulos kauppareissuja lukuunottamatta

Vierailija
32/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut juuri mitenkään. Ainoa negatiivinen juttu että töissä joutuu käyttämään maskia silloin kun esimies on paikalla. Onneksi teen paljon öitä ja viikonloppuja niin hyvin harvoin joudun maskia pitämään.

Vierailija
33/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elinaikana korona olisi tietysti ollut sangen ikävää nuoruudessa. Todennäköisesti olisin ollut välinpitämätön riekkuja. MItä sitä kieltämään. Nyt korona ei vaikuta ollenkaan ja näin voitaisiin jatkaa loppuun asti. Mielestäni olisi kaikkien etu että lopetetaan tämä jatkuva säätötoimista pöyristyminen. Tahot jotka niistä syistä kärsivät merkittävää taloudellista haittaa voidaan aina tukea. Mutta muutoin tähän on vain totuttava eikä tämä ole edes iso asia.

Vierailija
34/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa rajoitus tai maskit, mutta tämä h*lvetin ikirouta haittaa. Tulis jo se kesä, niin alkaisi virkistymään.

Missä on ikiroutaa? :O Sehän alkoi jo Siperiassakin sulamaan.

Vierailija
35/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti on vaan kauniimpi sana idiootille, mut jatkakaa vaan harhojanne. Me kaikki kyllä tiedetään mitä OIKEASTI olette 😊

Vierailija
36/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten introvertin elämä on muka muuttunut koronan myötä? Ei mitenkään. Siksi tämä teistä niin helpolta ja hienolta tuntuukin. Samanlaisia nysväreitä olitte jo ennen koronaakin. Kurkitte verhojen raosta kun naapuri vei roskat ja paheksutte kun se kehtaa poistua kotoaan. Maailman introille korona on helpotus. Toivotte varmaan että tämä kulkutauti jatkuu vielä vuosikausia, tai ainakin seuraavaa odotatte jo innolla.

Vierailija
37/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aika ei varmasti koettele, jos on töitä ja vieläpä niin, että etänä saa tehdä. Ei taloudellisia huolia eikä maskista johtuvia kipeitäkin oireita kuten iho-oireet ja jatkuva päänsärky.

Vierailija
38/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä isopomo palkannut itsensä kopioita ekstroverttejä pikkupomoiksi esimiesasemaan. Vuosi sitten, kun koronarajoitukset tulivat Suomeen, tosi moni näistä ekstroverteistä alkoi vain kahden viikon rajoitusten jälkeen hyppiä seinille eikä meno ole todellakaan parantunut. Pahin seinillehyppijä onneksi vähin äänin siirrettiin toisiin tehtäviin, kun ei pystynyt lainkaan hillitsemään koronarajoitusskitsoiluaan alaistensa edessä.

Pelottavaa tehdä työtä tuollaisten kanssa, mutta sitä se on, kun halutaan ilmoituksen palkata tällaisia "esiintymisvalmiita, ulospäin suuntautuneita ja aktiivisia" tyyppejä. Alaisina on hiljaisempia, harkitsevaisia introverttejä, jotka joutuvat tekemään tuplatyön, kun korjaavat ekstroverttiesimiestensä nopealiikkeisiä virheellisiä päätöksiä. "Palkaksi" saadaan huudot siitä, miksi ihmeessä ollaan niin tehottomia...

Vierailija
39/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä teatteriin, museoon ja ravintolaan kaipaa, mutta ne ei onneks on elämisen kannalta välttämättömiä asioita. Eli niin kauan, kun itellä riittää rahaa asumiseen ja ruokaan ei oo mitään valittamista.

Vierailija
40/48 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kun ihmiset ovat viimeinkin oppineet ihan normaalin käsihygienian! Omat tapani eivät ole juuri muuttuneet, mitä nyt turvaväleihin olen kiinnittänyt huomiota ja maskia käytän kaupoissa ja muualla. Eniten kaipaan kauniisiin mekkoihin pukeutumista, kun nykyään ei tule käytyä oikein muualla kuin ulkoilemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi