Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jonka mielestä tämä korona-aika on ihan helppoa?

Vierailija
11.03.2021 |

Kun joka paikassa vaan toitotetaan, että ihmiset on ihan masiksissa, eivätkä enää rajoituksia jaksa.

Onko muita, joille ei tee vielä tiukkaa?

Toki itsekin voisin haluta tehdä enemmän asioita kun mitä nyt voi, mutta ei tämä kyllä missään vaiheessa ole ollut mitenkään erityisen vaikeaa, ainakaan vielä.

Toki olen introvertti, että se lienee helpottaa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nautin tästä muuten, mutta inhoan maskia. Joskus sitä on pakko käyttää, eikä tee kyllä hyvää.

Vierailija
2/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko korona tarttua piereskelystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Ei mitään ongelmaa. Helpottavaa vaan, kun ei tartte tavata ketään oman perheen ulkopuolisia. Enkä normaalistikaan käy baareissa, tapahtumissa, ryhmäliikunnassa tms.

Terv. myös introvertti

Vierailija
4/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu missään. Tietty on asioita joista mielelläni luopuisin heti (maskit ym), mutta muuten elän ihan hyvää elämää.

Vierailija
5/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin nautin tästä muuten, mutta inhoan maskia. Joskus sitä on pakko käyttää, eikä tee kyllä hyvää.

Minä taas tykkään maskista, kun ei todellakaan tarvitse miettiä miltä näyttää. Maski naamaan ja menoksi. Tosin en juurikaan missään käy etätöiden myötä vaan ihan pakollisten asioiden takia olen liikenteessä. 

Vierailija
6/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole ollut ongelmia tämän kanssa. Joskus silti ahdistaa uutiset ja ajatus siitä, ettei tämä lopu.

Vierailija
7/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en normaalistikaan tee paljon mitään, niin ei ole kyllä korona vaikuttanut mun elämään oikeastaan mitenkään. Aloitin tänä keväänä opiskelut ja olen vaan tyytyväinen että on etäopetusta koronan takia.

Vierailija
8/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut IHANAA aikaa!

Vierailija
9/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan ei ole korona-aika vielä ainakaan tuottanut vaikeuksia.

Hyvä vaan, että ihmiset pitää etäisyyttä, eikä tarvi niin paljon/ollenkaan kohteliaisuudesta höpötellä.

Vierailija
10/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ulkomailla lockdownissa lähes vuoden ja en haluakaan palata yhteiskuntaan takaisin.

Vierailija
11/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myös. Mitenkähän paljon ne valittajat normaaliaikana liehuu ympäriinsä kun tuntuu olevan niin vaikeaa olla kotona. Sen tietysti ymmärrän että jos työpaikan menettää tai yritys menee konkurssiin niin on katastrofi, mutta en muiden valitusta.

Vierailija
12/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suht hyvin pärjään, mutta kyllä mieluusti näkisin sukulaisia tai kavereita ilman huonoa omaatuntoa mahdollisista riskeistä. Ollaan siis silloin tällöin nähty, nyt tilanteen pahentuessa ei niinkään.

Vierailija
13/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta pätkääkään enkä käytä maskia kuin ääritilanteissa.

Vierailija
14/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vaan nää koronauskovaiset.

Vierailija
15/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, helppoa ja ihanan leppoisaa on ollut.

t. vielä yksi introvertti

Vierailija
16/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Minä menen ilman maskia tuolla ulkona eikä kukaan sano mitään.

Vierailija
17/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin voinut opiskeluaikaan olla etäopetuksessa olisin ollut ikionnellinen. Varmaan olisin opiskellut pidempäänkin kun olisi saanut rauhassa keskittyä.

Vierailija
18/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa rajoitus tai maskit, mutta tämä h*lvetin ikirouta haittaa. Tulis jo se kesä, niin alkaisi virkistymään.

Vierailija
19/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt kivaa ole mutta näillä mennään. Kesää odotan ja mökille pääsyä. Ihme valittamista, aikuiset ihmiset (tai sitten ei)

Vierailija
20/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee tiukkaa, suorastaan pidän tästä!

Etätyöt hyvä juttu, maski ei ahdista (toki ymmärrän että eri asia jos joutuu käyttämään 8h/päivä, se on varmasti raskasta vs. kauppareissun ajan) ja mukava kun ei ole kiire mihinkään.

Kaipaan kyllä matkustelua ja etelänlomia, teatterissa käymistä, ja yhteisiä hetkiä (esim. synttärikahvittelut isommalla porukalla ymv.)

Olen myös paljon miettinyt vuoden aikana kulutustottumuksia, jos etätöitä tehtäisiin enemmän ei kulkeminen (omalla autolla/julkisilla) saastuttaisi niin paljoa, miettikää mitkä jonot esim. kehäteillä on aamulla, ja neljän viiden maissa, jos vaikka puoletkin niistä jäisi pysyvästi pois!

Toisekseen kun on kotona vaatteita ei tarvitse niin paljoa/ne eivät kulu kun käyttää samaa pidempään. Jos vaikka jokainen suomalainen ostaa 1 uuden t-paidan vähemmän mitä ennen koronaa/vuosi, tuo tejee noin 5miljoonaa(!) paitaa vähemmän. Miettikää mikä pino vaatetta tuo on... Ja minulla on vaatteiden ostaminen loppunut lähes kokonaan, jotain sukkaa/sukkahousua tullut ostettua jokuset 12kk aikana, ja ulkoilutakki+housut, ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän