Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdotuksia ongelmaan

Neuvoton M
11.03.2021 |

Moi,

Olisiko kenelläkään hyviä ehdotuksia tällaiseen ongelmaan? Olemme 16 vuotta yhdessä ollut pari. Minä noin 50 v ja puoliso noin 40 v. Ihan mukiin menevä sosiaalinen pariskunta. Ongelma on että minulla on nuorena miehenä jäänyt sellainen menovaihe jäänyt elämättä ja sehän nyt sitten kaihertaa. Puolisoa ei niin paljon seksi kiinnosta kuin minua. On puhuttu vuosikaudet kuinka asiaa voisi hoitaa. Puoliso varmaan pelaa aikaa, että ajatukseni laimenisi tai unohtuisi kokonaan, mutta ei vaan tunnu helpottavan. Avoin suhde ei oikein tunnu hyvälle... Puoliso ei oikein innostu, että koitettaisiin löytää vaikka toinen nainen kolmanneksi pyöräksi eikä oikein toinen mieskään innosta.

Onko muita samassa tilanteessa olevia? Onko ollut hölmöä puhua ongelmasta vai olisiko vain pitänyt mennä salaa ja hoitaa ongelma ja elää sen jälkeen onnellisempana? No nämä tietty menneitä ja enempi kiinnostaa mitä tässä tilanteessa voisi tehdä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ottaa allaolevan joko varoittavana esimerkkinä tai sitten vain yhtenä kokemuksena. Valinta on sun.

Tapasin ex-vaimoni ysiluokalla. Hän oli ensimmäiseni. Jäätiin yhteen, saatiin pari lasta. Nelikymppisenä mulla iski ihan jäätävä katumus siitä, etten ole ollut kuin yhden naisen kanssa. Me myös juteltiin asiasta. Ex-vaimoni ymmärsi mua ja kertoi että saan kokeilla vierasta hänen luvallaan. En tätä koskaan tehnyt, koska en halunnut häntä pettää enkä loukata.

Erohan siitä sitten tuli. 32 yhteisen vuoden jälkeen. Uskon että ex-vaimoni rakasti mua loppuun asti. Eron jälkeen panin kuin pupu yrittäen etsiä jotain. Kai niitä puuttuvia kokemuksia. Lähes viisikymppiselle, hyväkuntoisella ja hyvätapaiselle koulutetulle ja elämässään menestyneelle miehelle oli ottajia enemmän kuin olisin ikinä uskonut. Tinderissä mulla oli useampi nainen kierrossa samaan aikaan. Ja arvaapas mitä? Se ei ollut yhtään sitä mitä kuvittelin. Sain toki kokemuksia, mutta siinäpä se. Tyhjää, mekaanista panoa, joihin kyllästyin nopeasti. Niin pahasti että ei enää erektiota saanut ilman sinisiä pillereitä. 

Kadunko päätöstä? Joka ikinen päivä. Olen tuskissani, yksin, pettynyt, masentunut ja ajoittain myös niin itsetuhoinen että myin aseeni pois ja kuoletin lupani. Tämä siksi että metsällä muutaman kerran vakavissani mietin että piipun paikka on leuan alla. Lasten takia olen yhä tässä tätä kirjoittamassa.

Muuta en voi sulle sanoa kuin että mieti, mieti uudelleen, käy juttelemassa jonkun kanssa ja mieti vähän lisää. Jos sen jälkeen olet sitä mieltä että olet valmis siihen että et et koskaan enää näe vaimosi kasvoilla hymyä ja rakkautta ja olet tarvittaessa valmis elämään yksin niin anna mennä.

Jos panet salaa, niin normaalin empatian omaava ihminen ei siitä enää tavalliseen elämään palaa. Et koskaan enää katso vaimoasi silmiin samalla tavalla.

Meillä lähes identtinen tarina. Yhteisiä vuosia muutama vähemmän.. Mies halusi lähteä, omian sanojensa mukaan kokeilla millaista on muiden naisten kanssa. Hän sai kokemuksia ja rikottua minun lisäkseni itsensä. En ikinä, en ikinä halua häntä seikkailujen jälkeen takaisin, olen niin rikki tästä kaikesta. Näin sitä opetellaan elämää uusiksi +45 vuotiaana :(. Kotona oli seksiä 2-4 kertaa viikossa.. että näin

Lisäys vielä, että exäni myös sanoi että ne vieraat panot ei tuntunut miltään, jäi vaan tyhjyys. Mutta peruuttaa ei voi..

Vierailija
22/40 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pelasta vaimosi elämä ja eroa. Hän ansaitsee parempaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ottaa allaolevan joko varoittavana esimerkkinä tai sitten vain yhtenä kokemuksena. Valinta on sun.

Tapasin ex-vaimoni ysiluokalla. Hän oli ensimmäiseni. Jäätiin yhteen, saatiin pari lasta. Nelikymppisenä mulla iski ihan jäätävä katumus siitä, etten ole ollut kuin yhden naisen kanssa. Me myös juteltiin asiasta. Ex-vaimoni ymmärsi mua ja kertoi että saan kokeilla vierasta hänen luvallaan. En tätä koskaan tehnyt, koska en halunnut häntä pettää enkä loukata.

Erohan siitä sitten tuli. 32 yhteisen vuoden jälkeen. Uskon että ex-vaimoni rakasti mua loppuun asti. Eron jälkeen panin kuin pupu yrittäen etsiä jotain. Kai niitä puuttuvia kokemuksia. Lähes viisikymppiselle, hyväkuntoisella ja hyvätapaiselle koulutetulle ja elämässään menestyneelle miehelle oli ottajia enemmän kuin olisin ikinä uskonut. Tinderissä mulla oli useampi nainen kierrossa samaan aikaan. Ja arvaapas mitä? Se ei ollut yhtään sitä mitä kuvittelin. Sain toki kokemuksia, mutta siinäpä se. Tyhjää, mekaanista panoa, joihin kyllästyin nopeasti. Niin pahasti että ei enää erektiota saanut ilman sinisiä pillereitä. 

Kadunko päätöstä? Joka ikinen päivä. Olen tuskissani, yksin, pettynyt, masentunut ja ajoittain myös niin itsetuhoinen että myin aseeni pois ja kuoletin lupani. Tämä siksi että metsällä muutaman kerran vakavissani mietin että piipun paikka on leuan alla. Lasten takia olen yhä tässä tätä kirjoittamassa.

Muuta en voi sulle sanoa kuin että mieti, mieti uudelleen, käy juttelemassa jonkun kanssa ja mieti vähän lisää. Jos sen jälkeen olet sitä mieltä että olet valmis siihen että et et koskaan enää näe vaimosi kasvoilla hymyä ja rakkautta ja olet tarvittaessa valmis elämään yksin niin anna mennä.

Jos panet salaa, niin normaalin empatian omaava ihminen ei siitä enää tavalliseen elämään palaa. Et koskaan enää katso vaimoasi silmiin samalla tavalla.

Meillä lähes identtinen tarina. Yhteisiä vuosia muutama vähemmän.. Mies halusi lähteä, omian sanojensa mukaan kokeilla millaista on muiden naisten kanssa. Hän sai kokemuksia ja rikottua minun lisäkseni itsensä. En ikinä, en ikinä halua häntä seikkailujen jälkeen takaisin, olen niin rikki tästä kaikesta. Näin sitä opetellaan elämää uusiksi +45 vuotiaana :(. Kotona oli seksiä 2-4 kertaa viikossa.. että näin

Lisäys vielä, että exäni myös sanoi että ne vieraat panot ei tuntunut miltään, jäi vaan tyhjyys. Mutta peruuttaa ei voi..

Se oli exäsi versio panojen jälkeen, panettavalle varmaan eri versio! 

Vierailija
24/40 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tapasin nuorena ja siitä asti tyydyttävä sexielämä , kunnes vaimolleni 45 V kohdunpoisto johon seksi loppui. 5 vuoden jälkeen taivaalta tipahti Rakastajatar Jonka kanssa noin 2 viikon välein ihan sexiä. Rakastan edelleen vaimoani toivottavasti elämäni loppuun. Nyt ikää molemmilla 59v että näinkin.

Vierailija
25/40 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhorealisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli exäsi versio panojen jälkeen, panettavalle varmaan eri versio! 

Mua ei kiinnosta mikä versio muille on.. siinäpä on nyt loppuikä aikaa panna muita

Vierailija
26/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta, tietääkö ex vaimosi ajatuksesi?

Vierailija
27/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sentään. Kuulostat ihan mieheltäni. Hän myös halusi päästä elämään ja kokeilemaan enenmän muitakin naisia. Pitkän vinkumisen jälkeen annoin ns. Luvan. Puhuimme asiasta ja kerroin etten ole varma kestänkö sitä jos hänellä toinen nainen. Ei halunnut erota koska rakastaa minua ja haluaa elää kanssani. No Mikä minä olen toista estämään elämästä sellaista elämää kuin haluaa. Minä en selvästi riittänyt hänelle. No aikansa ja muutaman hoidon jälkeen seksielämämme kuoli. En vain enää pystynyt siiihen koska itse koen seksin todella henkilökohtaiseksi ja kahden ihmisen väliseksi asiaksi. Nyt se ei enää sitä ollut. Siitä hävisi kaikki meidän välinen aitous ja läheisyys kun tiesin että mies oli ollut välissä muualla. Mies hieman tästä minulle turhautui ja ei meinannut ymmärtää minun kantaani. Olinhan antanut luvan. Luvan saanti ja se, että oikeasti haluaa että toinen menee muiden matkaan on kaksi eri asiaa. Ei toiselta voi kieltää jotain koska sitten mennään salaa ja petetään. Toiselle voi antaa ns. Luvan mutta kuten minä kerroin miehelleni etten välttämättä asiaa kestä. Päätös oli hänen. No hän sai pari uutta sulkaa hattuunsa ja meidän seksielämä/liitto kuoli. Yhdessä elellään, mutta olen sisäisesti niin rikki ja riittämätön. Ainut ihminen maanpäällä jolle halusin olla riittävä ja hyvä, en sitä ollut. Mies onneton myös. Pyydellyt anteeksi ja kertonut ettei enää halua kokemuksia lisää ja katuu jo niitä paria mitä tuli, se ei auta. Tehty mitä tehty ja sanottu mitä sanottu. Elämä on! Joten mieti tarkkaan ennen kuin menet kokeilun halu edelle. Se saattaa olla kannattavaa ja elämääsi rikastavaa tai viedä sen viimeisenkin. Meillä ainakin minä olin vääränlainen vaimo miehelleni. Hänelle olisi sopinut joku avoimempi ja joku jolle ei väliä avoimesta suhteesta tai vastaavasta.

Tämän takia päätät tuhota avioliittosi? Minulla ei ainakaan tule mitään sympatian tunteita. Olet antanut kaiken lisäksi luvan asiaan. Sama tuo varoittava esimerkin tarina. Kaksi ihanan kuuloista liittoa päätetty lopettaa parin panon takia. Ei käy järkeen.. Miten ihmeessä ne panot poistaisivat kaikkea sitä elettyä elämää ja kokemusta ja henkisyyttä parin väliltä? Ite näette seksin hyvin suppeasta näkökulmasta ja jäätte kiinni tähän näkökulmaan. Kaikki tuo hylkääminen ja kärsimys vain ahtaiden parisuhdemielikuvien vuoksi..

Vierailija
28/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sentään. Kuulostat ihan mieheltäni. Hän myös halusi päästä elämään ja kokeilemaan enenmän muitakin naisia. Pitkän vinkumisen jälkeen annoin ns. Luvan. Puhuimme asiasta ja kerroin etten ole varma kestänkö sitä jos hänellä toinen nainen. Ei halunnut erota koska rakastaa minua ja haluaa elää kanssani. No Mikä minä olen toista estämään elämästä sellaista elämää kuin haluaa. Minä en selvästi riittänyt hänelle. No aikansa ja muutaman hoidon jälkeen seksielämämme kuoli. En vain enää pystynyt siiihen koska itse koen seksin todella henkilökohtaiseksi ja kahden ihmisen väliseksi asiaksi. Nyt se ei enää sitä ollut. Siitä hävisi kaikki meidän välinen aitous ja läheisyys kun tiesin että mies oli ollut välissä muualla. Mies hieman tästä minulle turhautui ja ei meinannut ymmärtää minun kantaani. Olinhan antanut luvan. Luvan saanti ja se, että oikeasti haluaa että toinen menee muiden matkaan on kaksi eri asiaa. Ei toiselta voi kieltää jotain koska sitten mennään salaa ja petetään. Toiselle voi antaa ns. Luvan mutta kuten minä kerroin miehelleni etten välttämättä asiaa kestä. Päätös oli hänen. No hän sai pari uutta sulkaa hattuunsa ja meidän seksielämä/liitto kuoli. Yhdessä elellään, mutta olen sisäisesti niin rikki ja riittämätön. Ainut ihminen maanpäällä jolle halusin olla riittävä ja hyvä, en sitä ollut. Mies onneton myös. Pyydellyt anteeksi ja kertonut ettei enää halua kokemuksia lisää ja katuu jo niitä paria mitä tuli, se ei auta. Tehty mitä tehty ja sanottu mitä sanottu. Elämä on! Joten mieti tarkkaan ennen kuin menet kokeilun halu edelle. Se saattaa olla kannattavaa ja elämääsi rikastavaa tai viedä sen viimeisenkin. Meillä ainakin minä olin vääränlainen vaimo miehelleni. Hänelle olisi sopinut joku avoimempi ja joku jolle ei väliä avoimesta suhteesta tai vastaavasta.

Tämän takia päätät tuhota avioliittosi? Minulla ei ainakaan tule mitään sympatian tunteita. Olet antanut kaiken lisäksi luvan asiaan. Sama tuo varoittava esimerkin tarina. Kaksi ihanan kuuloista liittoa päätetty lopettaa parin panon takia. Ei käy järkeen.. Miten ihmeessä ne panot poistaisivat kaikkea sitä elettyä elämää ja kokemusta ja henkisyyttä parin väliltä? Ite näette seksin hyvin suppeasta näkökulmasta ja jäätte kiinni tähän näkökulmaan. Kaikki tuo hylkääminen ja kärsimys vain ahtaiden parisuhdemielikuvien vuoksi..

Jos toinen kumppaneista haluaa yksiavioisen liiton, mitä ihanaa siinä enää tuon jälkeen on? Tai mitä ihanaa siinä on ollut jos on kokoajan haaveillut muista ja aiheuttaa toiselle riittämättömyyden tunnetta. Oletko ihan Keijo?

Vierailija
29/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso kun kaikki ei halua moniavioista liittoa, niin yksinkertaista!

Vierailija
30/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan ongelmaa asian suhteen monellakin. Eikö kenelläkään ole kertoa tarinaa kuinka tämä on ratkaistu yhdessä positiivisesti ilman pettämisiä tai pahaa mieltä?

Vierailija
31/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se orgasmi ole noin suuripiirtein samanlainen aina. Jälkeenpäin varmasti kaduttas. Kuten joku sanoi, on kuin lämmin kusi housussa, hetken vain lämmin.

Sama se on tumma vai vaaleatukkainen nainen..

Niin no itseasiassa tuo mekaaninen suoritus ja paineiden purkaminen sekä sulkien hattuun kerääminen ei ole ollut se tärkein ja päällimmäisin juttu. Kai se matka eikä päämäärä on se juttu mikä mielessä.

Mä voisin hatkita vaikka kolmanneksi pyöräksi toista miestä makkariin, jos löytyisi kiva jonka kanssa kemiat kohtaa. En siis itselleni vaan puolisolle. Olisihan sekin kaikessa kiihottavuudessaan jo kiva kokemus kun näkisi puolison nauttivan ;)

Eli siis palataanpa alkuun ja unohderaan pettämiset ja itsekkyys asian tiimoilta! Ehdotuksia ja positiivisia kokemuksia!

Ap

Vierailija
32/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa minäkin siis harrastin avioliiton ulkopuolella irttareita mutta vain sen takia kun vaimo oli aina jokus päättänyt että en ana pillua enkä ota suihin jos et tee sitä ja tätä juttuja

no jätin aina asian siihen jos aletaan kiristää ja panin sit irttareita ja oin sanoa että kylläse mälli lensikin, paras oli meidän 17v lastenvahti joka tosin seurusteli poikaystävänsä kanssa. mutta imi ja antoi pikkupilluaan kivasti

Vierailija
33/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoton M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se orgasmi ole noin suuripiirtein samanlainen aina. Jälkeenpäin varmasti kaduttas. Kuten joku sanoi, on kuin lämmin kusi housussa, hetken vain lämmin.

Sama se on tumma vai vaaleatukkainen nainen..

Niin no itseasiassa tuo mekaaninen suoritus ja paineiden purkaminen sekä sulkien hattuun kerääminen ei ole ollut se tärkein ja päällimmäisin juttu. Kai se matka eikä päämäärä on se juttu mikä mielessä.

Mä voisin hatkita vaikka kolmanneksi pyöräksi toista miestä makkariin, jos löytyisi kiva jonka kanssa kemiat kohtaa. En siis itselleni vaan puolisolle. Olisihan sekin kaikessa kiihottavuudessaan jo kiva kokemus kun näkisi puolison nauttivan ;)

Eli siis palataanpa alkuun ja unohderaan pettämiset ja itsekkyys asian tiimoilta! Ehdotuksia ja positiivisia kokemuksia!

Ap

Voinpa kertoa oman tarinani. Tai siis meidän. Minä haluasin erota kun oltu naimisisaa vain muutaman vuoden. Se oli miehelle kova paikka. Oltiin sitten erossa joku aika..mutta sitten huomasinkin, että itsekkin tahdon miehen takaisin. No hänellä oli ollut tosi vaikeeta, ja oli sitten treffannut jonkun, jota sitten paneskellut kun jotain piti tehdä. Oli minullakin siinä sitten jotain. Mutta kun lähdettiin uudestaan, mies humalassa meni kerran saman naisen luo, osin siis ihan toisten suunnittelemana. Tiesin kyllä mitä oli tapahtunut, tottakai; ei mies mene kahvia juomaan ja tule aamulla kotiin..Kostin kyllä,ja petin itsekkin sitten, vaan eipä se mitään lohtua tuonut. .Noh  nyt sitten vasta kunnolla tunnusti minulle, kymmenien vuosien jälkeen. En voi toipua kai koskaan, eikä mieskään. Nyt kipuiltu monta kuukautta jo, itketty, huudettu ja sitten rakasteltu hulluna, enemmän kuin ikinä! Meidän intohimoinen rakkaus siis kesti nämä. mutta kammottavat kivut jättänyt molemmille. Mies katuu aivan aidosti, samoin minä. Miksi tämä typeryys piti tehdä? Maksoimme molemmat kamalan kovan hinnan..se ei jätä meitä ikinä, Ei kinä. Saimme sittemin lapsetkin, ja rakkautemme on aivan järkyttävää yhä, ja siis rakastelemme jokaikinen päivä monastikkin, vaikka tosiaan ei olla nuoria enää. Joskus voi rakkaus olla niin hurjaa ja liekehtivää, ettei mitään rajaa. Meillä ollut muitakin vaikeuksia pitkin matkaa vaikka kuinka. ..

Ottakaa ihmeessä opiksi, miettikää 100 kertaa ennenkuin menetätte sen mitä ei takaisin koskaan saa.

Vierailija
34/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tuossa myös arvo-ero: toinen on liberaalimpi, ja hänelle avoin suhde on ihan ok; toinen on konservatiivisempi ja kokee että yhden naisen täytyy riittää. 

Sitten vaan neuvottelemaan! Kumpi joustaa, vai ovatko molemmat niin vahvoja kannassaan ettei yhteiselo enää onnistu? 

Itse pidän tee salaa -strategiaa erittäin tuomittavana. Se taas minun arvomaailmaani. 

Varmaan myös aika iso ero siinä, aikooko seikkailla yhdenyönjuttuja vai hankkia pysyvämmän "toisen naisen". 

Vierailija
35/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen skenaario voisi hyvinkin tapahtua omassa suhteessa vuosien vieriessä eteenpäin.

Itselläni naisena on ollut ennen miestäni muutama ystävyyssuhde miehen kanssa, johon kuului paneskelua, rentoa yhdessä oloa ja nuoruuden huolettomuutta ilman rakkautta ja sitoutumista.

Mieheni ei ole tätä kokenut.

Oleellinen ero, jos mieheni luvallisesti lähtisi kokeilemaan seksiä muiden kanssa olisi juurikin se, että hän tuskin pystyisi kokemaan samaa spontaania seikkailua ilman syyllisyyden tunnetta kuin minä aikoinaan.

Hän rikkoisi itsensä, minut ja meidän aidon rakkauden tuolla kokeilulla, vaikka kuinka luvalla olisi toteuttamassa itseään. En minäkään mikään pyyteetön pikkuvaimo ole, joka empaattisesti hyväksyy miehensä seikkailut.

Sen verran empaattinen olen, että jos ”kuume” lähteä kokeilemaan muita naisia on kaiken voittava tunne, niin toki myönnyn eroon.

Surisin itse niin helvetisti ja kokoaisin palasia vuosia, mutta koskaan en kerran rikottuun lähtisi uudestaan.

Tälläisiä ajatuksia minulla.

N36

Vierailija
36/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan ongelmaa asian suhteen monellakin. Eikö kenelläkään ole kertoa tarinaa kuinka tämä on ratkaistu yhdessä positiivisesti ilman pettämisiä tai pahaa mieltä?

Miten ihmeessä tällainen voitaisiin ratkaista positiivisesti ilman pettämistä ja pahaa mieltä? Tässä ainoat vaihtoehdot on, että 1) Ap sopeutuu tilanteeseen, eikä enää himoitse vierasta pillua (ei tule tapahtumaan seuraavan 10v aikana), 2) Vaimo saa innostuksen parinvaihtohommiin (jos ei ole tähän mennessä keskustelujen jälkeen innostunut, ei tule innostumaankaan), 3) Ap pettää, 4) Pari eroaa.

Vai keksitkö vielä jonkun vaihtoehdon?

Vierailija
37/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tällainen voitaisiin ratkaista positiivisesti ilman pettämistä ja pahaa mieltä? Tässä ainoat vaihtoehdot on, että 1) Ap sopeutuu tilanteeseen, eikä enää himoitse vierasta pillua (ei tule tapahtumaan seuraavan 10v aikana), 2) Vaimo saa innostuksen parinvaihtohommiin (jos ei ole tähän mennessä keskustelujen jälkeen innostunut, ei tule innostumaankaan), 3) Ap pettää, 4) Pari eroaa.

Vai keksitkö vielä jonkun vaihtoehdon?

5. Ap laittaa elämänarvot tärkeysjärjestykseen. Mutta ainiin,  sehän ei ole nykyaikana trendikästä, kun pitää saada niitä kokemuksia ja minä-haluan-ajattelu on monilla pinnalla, toisen tunteista viis.

Vierailija
38/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehen" viesti... facepalm.

Vierailija
39/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellaanpa miehisesti. Jos sinulla on toyota ja olet ihan tyytyväinen siihen. Sen kanssa matkat kulkee, välillä jotain pientä vikaa, mutta korjattavissa ja matka jatkuu taas. Tiedät että kumppanisi on ajanut nuoruudessa ferrarilla. Sinua alkaa harmittaa koska sinä et ole. No alat oikein ajan kanssa pohtimaan tätä kokematta jäänyttä ferraria ja johan se toyota alkaa tuntua tylsältä. Saat siis valita. Jätät toyotan rinta-joupille ja saat liisingiin ferrarin pariksi päiväksi. Ajelet onnellisena paripäivää ja palautat auton. Mitäs sen jälkeen? Kävellen paikasta toiseen. Kannattiko vaihtokauppa vai olisiko kannattanut olla onnellinen siitä mitä oli jo saanut? Kun kaikki ei saa edes sitä toyotaa koskaan.

Vierailija
40/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatellaanpa miehisesti. Jos sinulla on toyota ja olet ihan tyytyväinen siihen. Sen kanssa matkat kulkee, välillä jotain pientä vikaa, mutta korjattavissa ja matka jatkuu taas. Tiedät että kumppanisi on ajanut nuoruudessa ferrarilla. Sinua alkaa harmittaa koska sinä et ole. No alat oikein ajan kanssa pohtimaan tätä kokematta jäänyttä ferraria ja johan se toyota alkaa tuntua tylsältä. Saat siis valita. Jätät toyotan rinta-joupille ja saat liisingiin ferrarin pariksi päiväksi. Ajelet onnellisena paripäivää ja palautat auton. Mitäs sen jälkeen? Kävellen paikasta toiseen. Kannattiko vaihtokauppa vai olisiko kannattanut olla onnellinen siitä mitä oli jo saanut? Kun kaikki ei saa edes sitä toyotaa koskaan.

Kaikella rakkaudella, mutta ei se rouvakaan ole todennäköisesti Ferrarilla ikinä ajanut. Sillä oli ennen nykyistä Toyotaansa ehkä Ford tai Volkswagen. Joskus villissä menneisyydessään sillä saattaa olla kokemus tai pari Mersusta ja ehkä Audista. Mutta yhtä todennäköisesti sen kohdalle on sattunut muutama ranskalainenkin tyyliin Renault tai Citroen. Tai mahdollisesti jopa Fiat Panda. Ja sitä se Apkin haluaa (vaikka ei tajua sitä). Sillä ei ole varaa Ferrariin, ei edes liisattuna. Se saa Ferrarin korkeintaan päiväksi vuokralle. Ei sillä taida olla varaa edes Mersuun. Lopulta se päätyisi vaihtelemaan itsekin Toyotansa Volkkariin. Tai paskalla mäihällä se päätyy pistämään kaikki rahansa johonkin Peugeotin rämään.