Mitä vuosikausien juominen aiheuttaa?
Mietin erästä tuttuani. Hän on tissutellut yli kaksikymmentä vuotta. Välillä on ollut viikkoja tai kuukausia juomatta, välillä taas repsahtaa. Juominen on lähes viikoittaista. Missähän kunnossa tuon ihmisen sisuskalut mahtavat olla?
Kommentit (60)
Mä oon juonut päivittäin 20 v, ikää 46. Arkitissuttelu 4-6 pint-koon olutta, pe ja la 0,75 l viinaa.
Konkreettisin vaikutus on se että olen sairaalloisen lihava ja valtava kaljamaha (olen nainen). Ulkonäkö toki myös on reilusti keskivertoa ikäistäni rupsahtaneempi. Yllättäen 45 v terveystarkastuksessa töissä missään arvoissa ei ollut vikaa paitsi maksa-arvo lievästi koholla minkä lääkåri sanoi olevan ylipainon takia tavallista. Mutta ei korkeaa verenpainetta tai sokereita tai mitään.
Vierailija kirjoitti:
Huonossa kunnossa ovat varmaan sisuskalut ja aivot, mutta kerropa sinä, miksi sitä mietit?
Miksei saisi miettiä?
- ap
Setäni kuoli haimasyöpään, appiukko ruokatorven syöpään, toinen setäni on ollut nyt kuukauden epileptisessä koomassa, kohta aloitetaan saattohoito. Kaikki vetäneet viinaa koko ikänsä. Täti kuoli jo aiemmin 55-vuotiaana aivoinfarktiin, alkoholilla oli takuulla osuutta asiaan.
Onnea verrattuna siihen että olisi vuosia parisuhteessa suominaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Setäni kuoli haimasyöpään, appiukko ruokatorven syöpään, toinen setäni on ollut nyt kuukauden epileptisessä koomassa, kohta aloitetaan saattohoito. Kaikki vetäneet viinaa koko ikänsä. Täti kuoli jo aiemmin 55-vuotiaana aivoinfarktiin, alkoholilla oli takuulla osuutta asiaan.
Ikävä kuulla!
- ap
Tommonen ryyppääminen aiheuttaa sammumattoman janon, t. Kari grandi
Mä oon juonu kyllä enemmän, mutta joo välillä oikeeta polvee kolottaa ja kyynärpäätä. Kakka on vähän vaaleeta ja pissa tummaa. Niin ja jos oon juonu nelosta niin pierettää enemmän.
Luultavasti ensin keskivertoa hauskemman elämän ja sen jälkeen keskivertoa ikävämmän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon juonu kyllä enemmän, mutta joo välillä oikeeta polvee kolottaa ja kyynärpäätä. Kakka on vähän vaaleeta ja pissa tummaa. Niin ja jos oon juonu nelosta niin pierettää enemmän.
Minulla on yleensä vasen ukkovarvas kun reagoi ensimmäisenä.
Ite juon joka päivä litran vodkaa.Vedän myös piriä ja diapameja joka päivä.Love hurts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonossa kunnossa ovat varmaan sisuskalut ja aivot, mutta kerropa sinä, miksi sitä mietit?
Miksei saisi miettiä?
- ap
Saat toki, mutta miksi mietit? Miksi et mieti omaa elämääsi tai muiden elämästä vaikka sellaisia asioita, joissa miettimisestäsi olisi iloa tai hyötyä?
Tyhhjiö. Katoitko leffan muuten eilen, oli ihan hyvä.
Miten paljon ja mitä tissuttelee?
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ensin keskivertoa hauskemman elämän ja sen jälkeen keskivertoa ikävämmän elämän.
Ei ollut appiukolla hauskaa edes kännissä. Kaikissa ja kaikessa oli vikaa, kukaan ei osannut tehdä mitään oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut appiukolla hauskaa edes kännissä. Kaikissa ja kaikessa oli vikaa, kukaan ei osannut tehdä mitään oikein.[/quote
Oli siis siinä jälkimmäisessä vaiheessa? Tai sitten muuten vaan ikävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa tietääkseni. Ainakin mäyräkoiran verran joka viikonloppu.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Siis juo mäyräkoiran viikonloppuna, ja arkipäivät raitistelee?
Todennäköisesti voi erittäin hyvin, ja tuskin kärsii mistään alkoholihaitoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Siis juo mäyräkoiran viikonloppuna, ja arkipäivät raitistelee?
Todennäköisesti voi erittäin hyvin, ja tuskin kärsii mistään alkoholihaitoista.
AINAKIN mäyräkoiran verran viikonloppuna... Luulen, ettei jää siihen. Saattaa juoda viikollakin.
- ap
järki lähtee ja hulluus tulee tilalle
😕