Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiviinen Covid - entäs nyt?

Vierailija
11.03.2021 |

Sain positiivisen korona-testituloksen eilen - sattumalla todettu. Mulla ei ollut eikä ole oireita ja olen jatkanut ihan normi elämää, kuin ennen kin.

Sanottiin kyllä että vältä kontakteja ja pysy kotona ja käytä maskia, mutta ei mua valvota. Kävin just kaupassa ja mietin että tässä nyt oikein mitään järkeä ole koko systeemissä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näilläkin ihmisillä on äänioikeus.

Just saying.

Vierailija
22/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemistään rikoksistahan kannattaakin kertoilla netissä, anonyymi palstahan tämä on...

Vai miten se oli? Ei, kun oikeasti rikollisen henkilöllisyys voidaan selvittää. Karanteenitapauksissa henkilön nimi voidaan jopa julkaista jos tämä on rikkonut karanteenia. Eli ihan hyvä että ilmoitit nyt asiasta täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekemistään rikoksistahan kannattaakin kertoilla netissä, anonyymi palstahan tämä on...

Vai miten se oli? Ei, kun oikeasti rikollisen henkilöllisyys voidaan selvittää. Karanteenitapauksissa henkilön nimi voidaan jopa julkaista jos tämä on rikkonut karanteenia. Eli ihan hyvä että ilmoitit nyt asiasta täällä.

Oletko tietoinen perustuslaillisesta oikeudesta vapaata liikkuvuutta koskien? Ymmärrätkö että kaikki oikeutesi ollaan viemässä ”pandemian” varjolla ja sinä suostut siihen?

Kerrotko miksi karanteenin rikkojan nimi voidaan julkaista mutta esim lastenraiskaajien ei? Kumpi on mielestäsi vakavampi asia?

Vierailija
24/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä on sit rangaistus trollauksesta? 😂

Vierailija
25/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyt tietenkin hitto vie kotona.

En ole ennen käyttänyt maskeja, en ole välttänyt kontakteja ja olen elänyt ihan normi elämää ja otin ihan tietoisesti riskin että voin saada tartunnan. Oma mielipide on, että koko homma pelkkä hysteriä.

Jos jos ei sattumalla olisi testi tehty, niin en edes tietäis. Mulle ihan kom si kom sa mikä status tuossa testissä. Varmasti moneet muut kin sairaana eikä huoma ja tiedä...

*normielämää

*hysteriaa

*comme ci comme ca 

Et ole ihan fiksuimmasta päästä kirjoitustyylinkään osalta. 

Toivon että tämä oli provo ja ettet ole oikeasti näin itsekäs ihminen.

Vierailija
26/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tietoinen perustuslaillisesta oikeudesta vapaata liikkuvuutta koskien? Ymmärrätkö että kaikki oikeutesi ollaan viemässä ”pandemian” varjolla ja sinä suostut siihen?

Kerrotko miksi karanteenin rikkojan nimi voidaan julkaista mutta esim lastenraiskaajien ei? Kumpi on mielestäsi vakavampi asia?

Ei kai tässä mistään lasten raiskaamisesta puhuttu. Onpa taas hieno olkinukke rakennettu siellä. -eri

Vierailija
27/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 99% sairastuneista selviää. Rokotuksista tullut suhteessa enemmän haittavaikutuksia ja kuolemia kuin itse taudista.

Ihmisten on vaikea uskoa, ymmärrän. Todellisuus kun iskee niin se masentaa ja vie elämästä turvallisuuden tunteen. Mutta se on silti parempi kuin eläminen valheessa.

Vierailija
28/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun läheinen kuoli tähän tautiin. Nuori ja perheellinen. Kiitos teille itsekkäät.

Vierailija
29/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä mistään lasten raiskaamisesta puhuttu. Onpa taas hieno olkinukke rakennettu siellä. -eri

Yritän vain luoda sinulle kokonaiskuvaa yhteiskunnan vääryyksistä.

Vierailija
30/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun läheinen kuoli tähän tautiin. Nuori ja perheellinen. Kiitos teille itsekkäät.

Olisi varmasti kuollut pian johonkin muuhun tautiin.

Vierailija
31/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä pitäisi yksilön kyetä vähän ottamaan vastuuta itsekin, vaiika kukaan ei vahdi ja paimenna. Kun on kerran aikuinen.

Jo 65 - 0

Vierailija
32/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaata liikkuvuutta voidaan rajoittaa esimerkiksi juurikin eristyksellä tai vaikkapa vankilalla jos muu ei auta.

En minä keksi käytäntöjä esim. nimien julkaisemisen suhteen. Tänä keväänä on kuitenkin julkaistu karanteenin rikkojien nimiä, koska muuten ei ole saatu tietoa kaikille altistuneille. Lastenraiskaajan tapauksessa tällaista tilannetta ei ole. 

Yhdestä tartuttajasta on muuten lähtenyt jopa tuhansien ihmisten tartuntaketjuja. Näissä ketjuissa on jo paljon kuolleita ja vakavasti sairastuneita. Eli vakavista rikoksista on kyse sekä lastenraiskaajan että tahallisen koronanlevittäjän tapauksissa.

Vierailija
33/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyt tietenkin hitto vie kotona.

En ole ennen käyttänyt maskeja, en ole välttänyt kontakteja ja olen elänyt ihan normi elämää ja otin ihan tietoisesti riskin että voin saada tartunnan. Oma mielipide on, että koko homma pelkkä hysteriä.

Jos jos ei sattumalla olisi testi tehty, niin en edes tietäis. Mulle ihan kom si kom sa mikä status tuossa testissä. Varmasti moneet muut kin sairaana eikä huoma ja tiedä...

*normielämää

*hysteriaa

*comme ci comme ca 

Et ole ihan fiksuimmasta päästä kirjoitustyylinkään osalta. 

Toivon että tämä oli provo ja ettet ole oikeasti näin itsekäs ihminen.

Kyllähän sen näkee jo tyylistä ettei oo fiksuimmasta päästä, ja kun lukee vähän tarkemmin niin asia varmistuu. Sama kuin se että kun katselee kaupassa ihmisiä, joilla ei ole maskia, niin ovat selvästi muita tyhmemmän näköisiä, ja jos jää kuunteleen niiden juttuja saa todeta saman kuin edellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan