Kohta alkaa keväästä höpöttäminen
Kuvissa valkoiset tulppaanit, laskiaispullat ja jokainen auringon pilkahduskin.
Kommentit (21)
Pätkis laskiaispulla. Joka kevät täytyy tietenkin olla jokin uusi täyte ja kaikki tekevät sitten sen, kun se on muotia.
Ilmat lämpenee ja sitten voikin sen varjolla jo pian postata joka päivä tyyliin kesä lähestyy ja vaatteet vähenee ym. ja näytellä itseään puoli alasti. Mikä ihana tekosyy.
Keväthän on paras vuodenaika, se pistää höpötyttämään. Jo tässä on muutama kuukausi jurotettukin.
Itse en jaksa olla hämmästymättä joka vuosi siitä, kun melkein keskitalvella alkaa se hehkutus siitä, miten ihanaa on, kun on kevät. Siis siitäkin huolimatta, että aamuisin voi olla 15 astetta pakkasta, joka paikka on harmaata, ja lumen alta paljastuvia koirankakkoja ja roskia. Eikä edes kasva mitään. Itselle mielikuva keväästä on vihreää ja kukkivaa aikaa, sehän tulee Suomessa vasta touko-kesäkuussa.
11 kuukautta pitää vielä odottaa joulun kiireisintä pöhinää. Millään jaksais oottaa niin kauaa. 🎄🎅
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaksa olla hämmästymättä joka vuosi siitä, kun melkein keskitalvella alkaa se hehkutus siitä, miten ihanaa on, kun on kevät. Siis siitäkin huolimatta, että aamuisin voi olla 15 astetta pakkasta, joka paikka on harmaata, ja lumen alta paljastuvia koirankakkoja ja roskia. Eikä edes kasva mitään. Itselle mielikuva keväästä on vihreää ja kukkivaa aikaa, sehän tulee Suomessa vasta touko-kesäkuussa.
Alkaahan joulun hehkutuskin jo syyskuussa.
Puoliltapäivin oli jo kanssa hätä samasta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5914218/miksi-jo-heti-tammikuussa-aleta…
Näyttää ihan talviselta vielä. Eilen oli pakkasta, nyt vähemmän. Liukkaus taas mielessä että pysyykö pystyssä.
Jouluun on enää 332 yötä. Joko saa aloittaa koristelun ja joululaulujen kuuntelemisen?
Vielä on KESKITALVI, kevät alkaa maaliskuun puolen välin tienoilla. Joten talvi talvena ja kevät keväänä. Kyllä aurinko kuuluu talveenkin, erityisesti kauniisiin pakkaspäiviin!
Mun kevät on alkanut jo. 18.1 tuntui niin keväiselle kun aurinko paistoi, että päätiin silloin aloittaa kevään viettämisen.
Minusta ainakin laskiainen ja laskiaispullat kuuluvat talveen. Pääsiäinenkin on vielä käytännössä kevättalvea pohjoisessa ja Etelä-Suomessakin usein ainakin niinä vuosina, kun se osuu maaliskuun loppuun tai aivan huhtikuun alkuun.
Ärsyttää joka vuosi aina samat ällö ihanat lässytykset.