Mikä on teidän lempi valmisruoka?
Mun on ne finduksen pakaste valmisruuat, varsinki se missä pihvi,..nam nam
Kommentit (321)
"Tarkoitit varmaan lempivalmisruokaa? Saarioisten purkkihernekeitto" Tarkoitit varmaan Jalostajan purkkihernekeittoa?
Mulla on jääkaapissa pinkka VIA:n mikroaterioita. Ne on kaikki hyviä.
Yleensä arvostan kyllä kokkikartanon sapuskoita koska niissä ei ole yleensä mitään mitä en itse laittaisi. Kersallekin syötin usein kokkikartanon lihapullia kun niissä ei ollut siis MITÄÄN asiatonta. Mutta kersa rupesi vegaaniksi.
Ärtsäri on myös hyvää, kunhan siinä ei ole porkkanoita.
Jos taas ajatellaan ravintolan noutoruokia, niin suosikki vaihtelee. Pari hyvää ravintolaa on tuossa naapurin ostoskeskuksessa. Osassa kokataan ilman maskia, sellaiseen en toista kertaa mene.
En tiedä kun en osta, enkö syö pask*a.
Saarioisen valmispitsa (roiskeläppä), kaikki maut. Sellaisenaan ilman tuunauksia mikrouuniin.
Saarioisten savuporojuustokeitto.
Vierailija kirjoitti:
Lämpiääkö einesruoka nopeammin kuin kotitekoinen?
Ei lämpiä, mutta siitä jää se valmistusvaihe pois jolloin säästää sen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jääkaapissa pinkka VIA:n mikroaterioita. Ne on kaikki hyviä.
Yleensä arvostan kyllä kokkikartanon sapuskoita koska niissä ei ole yleensä mitään mitä en itse laittaisi. Kersallekin syötin usein kokkikartanon lihapullia kun niissä ei ollut siis MITÄÄN asiatonta. Mutta kersa rupesi vegaaniksi.
Ärtsäri on myös hyvää, kunhan siinä ei ole porkkanoita.
Jos taas ajatellaan ravintolan noutoruokia, niin suosikki vaihtelee. Pari hyvää ravintolaa on tuossa naapurin ostoskeskuksessa. Osassa kokataan ilman maskia, sellaiseen en toista kertaa mene.
Onko jossain valmishernekeitossa porkkanoita?
Dr.Oetkerin Double pepperoni pakastepizza.
Kalapuikot. Nykyään myös kalapullat.
Pinaattikeitto.
Kasvishernekeitto. Ei tule yhtä hyvää, kun itte tekee.
Äsken söin Kasvis grilleri makkaraa, tofu, oli herkullista. Ei voi mitenkään verrata entisaikojen tofunakkoihin, mitkä oli aivan kauheita. Tää oli todella hyvää.
Thai cube tom yum kana ja nuudelit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpiääkö einesruoka nopeammin kuin kotitekoinen?
Ei lämpiä, mutta siitä jää se valmistusvaihe pois jolloin säästää sen ajan.
Joo, ne on lisäksi esipaistettuja, että ne tosiaan vaan lämmitetään, itte tehdessä ne pitää ensin valmistaa ja sit paistaa pitkään.
Kaalikääryleet, maksalaatikko, hernekeitto, pinaattikeitto
Mikään pakaste ei ole valmisruoka. Ei myöskään eines.
Raskaana ja nälkäinen örrrörr kirjoitti:
Lidlin valmislasagne. Oihhh! Se nu**ii oikein makunystyröitä. Pidän myös kovasti pinaattiletuista ja veriletuistakin puolukkasurvoksella.
Ainakaan Lidlin 1 kg:n lasagne ei ole valmisruoka. Sitä pitää paistaa uunissa puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Huonon äidin tuotteet loistavat poissaolollaan?!
Ihan hyviä annoksia, mutta aika kalliita. Ja kasvikset usein puoliraakoja.
Olen ostanut joskus -60%, mutta en maksa viittä euroa teollisesta muovirasiaruuasta.
Eikö nämä kohutut ruuat ole jo poistuneet markkinoilta, en ole huomannut niitä missään. En tosin pitänyt niistä. Oli sekin kauheaa , ja siitä vain vuosi aikaa. Rikkaat rikastuvat vaan.
Lasagne iso Lidlistä.