Mikä on teidän lempi valmisruoka?
Mun on ne finduksen pakaste valmisruuat, varsinki se missä pihvi,..nam nam
Kommentit (321)
Rainbowin Spaghetti Bolognese. Edullinen ja hyvän kokoinen/makuinen annos
Kokkikartanon tomaatti-vuohenjuustokeitto
Itse syön 1.09 € hintaista Rainbown maksalaatikkoa ja se on mulle herkku.
Saarioisten maksalaatikko on melkein 2 euroa ja en tiedä voiko se olla niin paljon parempaa. Pitää kyllä kokeilla.
Olikohan se Saarioisen tuorehernekeitto, joka lanseerattiin viime syksynä. Nyt parin kuukauden sisällä täysin kadonnut. Harmi!
Saarioisen tomaatti-linssikeitto ja Kokkikartanon riisipuuro. 😋 Minkään muun valmistajan riisipuuro ei ole yhtä hyvää.
Boltsi Fisukka Kaura-Savukirjolohipyörykkä 210 G
Saarioisten graham-lihapiirakat.
Kotimaista ohrapuuro. Kiva tuote, kun en usein jaksa sinkkuna ruveta uunia lämmittelemään ohrapuuron takia. Ja toimii kylmänäkin.
Toinen on kasvishernekeitto.
Herne Heikki kirjoitti:
Olikohan se Saarioisen tuorehernekeitto, joka lanseerattiin viime syksynä. Nyt parin kuukauden sisällä täysin kadonnut. Harmi!
Oi, ja se makeahko hernekeitto pahvitetrassa (en muista olikohan Jalostajan?)joitakin vuosia sitten...harmi, kun ei ole enää tuotannossa. Se oli meinaan HYVÄÄ.
Se uusi eränkävijän kiusaus vai mikä se oli, luoja miten hyvää, parempaa kuin itse tehty ruoka!
Kivikylän Palvarin hernekeitto
Apetit pinaattikeitto
Beijing8 dumplingit
Findus kullarapeat kalapalat
Vierailija kirjoitti:
Kivikylän Palvarin hernekeitto
Apetit pinaattikeitto
Beijing8 dumplingit
Findus kullarapeat kalapalat
Aivan unohtui listasta Olo juuripersiljakeitto ja AsemaX:n sienisalaatti (jälkimmäistä saa vain Riihimäki-Hyvinkään seutuvilla)
Kokkikartanon lohipasta, Hyvä Apaja-seipyörykät ja Pinaattiset kalanapit, Dr Oetkerin Speciale ja Pollo-pakastepizzat.
Olikohan se Findus kalafileet siemen kuorrutuksella.
Saarioisten lihakeitto. (Varsinkin talvella).
Kivikylän chililihapullat.
Jalostajan lihaisa hernekeitto, kuoriais sattumilla.
Thai cube, tomaattikeitto. Ainoat valmisruoat mitä syön