Mikä on teidän lempi valmisruoka?
Mun on ne finduksen pakaste valmisruuat, varsinki se missä pihvi,..nam nam
Kommentit (321)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kun en osta, enkö syö pask*a.
Syöthän noita, jos lounasravintoloissa käyt. Aika moni lounasta tarjoava ravintola kuumentaa ihan samaa ruokatalojen ruokaa, jota on pakattu myös kuluttajapakkauksiin kaupoissa myytäviksi. Esim HK on yksi näistä firmoista, samat ruuat lounasravintoloissa ja kaupassa HK Via -merkkisinä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Saarioisten maksalaatikko rusinoilla(kylmänä).Kaalikääryleet,lihapullat,perunamuusin,riisipuuron teen itse,koskaan en ole niitä ostanut.En kyllä kaupan pitsojakaan.
Riisipuuro on muuten todella hyvää einesosastolta saa on muistaakseni Saarioisten ja just sopiva annos, suosittelen!
Tulee nälkä kun lukee näitä! :D
Thaicubet tai sitten ne saarioisten Sikke Sumarin ahvenkeitto ja kanakeitto.
En oikeastaan osta valmisruokaa, mutta joskus tulee himo Kotimaista Ohrapuuroon...
Pirkka parmesaanipasta
Pirkka broileria ja riisiä kermaisessa currykastikkeessa
Jalostajan hernekeito, se jossa on sopivasti koppakuoriaissattumia.
Joo joku jo sanoikin että kirjolohikeitto, en myöskään tee itse maksalaatikkoa tai stroganoffia.
Ne ostan valmiina kaiken muun ruuan teen itse.
Lohi on törkeen hintasta mutta niiiiin hyvää! Sen takia tyydyn satunnaisiin valmispaloihin tai kirjolohikeitto.
Kivikylän lihapyörykät
Saarioisten siskonmakkarakeitto.
Saarioisten maksalaatikko rusinoilla ja paljon puolukkahilloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korealainen buldogi mikroateria mikä ilmeisesti aika uusi tuote. Vähintään pari lounasta viikossa syön tuota. Tykkään erityisesti korealaisesta ruoasta ja tuo on erittäin maistuvaa.
https://www.google.com/search?q=buldogi&source=lnms&tbm=isch&biw=1280&b…
siis söisitsä tätä vaikka korealaiset syökin
Kyseessä VIA:n Korealainen Beef Buldogi ja Riisi, ei mikään hurtta.
Se on bulgogi, ei buldogi.
Lidlin lasagne sekä saarioisten maksalaatikko rusinoilla. Nuo on ainoita valmisruokia oikeastaan mitä meillä syödään
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanon broileripastavuoka
Tää on kyllä hyvä ja hävettää myöntää, että voin helposti vedellä sen ison lootan yksinäni, yhdeltä istumalta.
Kokkikartanon lihapullat olivat ihan mauttomia ja suolattomia, Lidlin lihapullat ehdottomasti parhaat.
Ehdottomasti Saarioisten maksalaatikko rusinoilla(kylmänä).Kaalikääryleet,lihapullat,perunamuusin,riisipuuron teen itse,koskaan en ole niitä ostanut.En kyllä kaupan pitsojakaan.