Keräätkö talteen pullot/tölkit?
Olen kerännyt talteen löytämäni pullot ja tölkit.
Viime vuonna niitä oli vähän yli 400.
Kommentit (137)
Muovipullot laitan muovikeräykseen ja tölkit metallikeräykseen. Luontoon - ei ikinä.
Muistakaa, että muiden kuin itse ostettujen juomapakkausten pantit ovat veronalaista tuloa
Vien tyhjät pullot kotoa palautusautomaattiin, mutta en mistään kadulta tai roskiksista niitä kaivele.
Ajat on selvästi tiukentuneet, kun ei meinaa enää pulloja tai tölkkejä löytyä ulkoa :(
Vierailija kirjoitti:
Muovipullot laitan muovikeräykseen ja tölkit metallikeräykseen. Luontoon - ei ikinä.
Itse veisin ihan palautusautomattiin ja ottaisin rahatkin. Noh kukin tyylillään.
Ei oo senteistä kiinni kirjoitti:
Heittelen auton ikkunasta heinäpelloille, sinne ne häviävät luontoon.
Se on lehmälle tai lampaalle pitkä tuskallinen kuolema kun sellaisen syö, - toivottavasti karma hoitelee sinut.
Vierailija kirjoitti:
Ajat on selvästi tiukentuneet, kun ei meinaa enää pulloja tai tölkkejä löytyä ulkoa :(
Täällä tölkkejä on nyt löytynyt hyvin.Lähes joka päivä löytyy kun teen kävelylenkin.
En kerää töissä. Olisin itsekkin kerännyt varmaan 400 jos kaikki ottaisin. Jos ne on roskissa, sinne ne jää. En pengo.
Ei oo senteistä kiinni kirjoitti:
Heittelen auton ikkunasta heinäpelloille, sinne ne häviävät luontoon.
Alumiini tölkki on vmäinen kun heittää talvella lumihankeen, niin tuuli kuljettelee sen keskelle heinäpeltoa, ja kesällä kun ajetaan silppurilla rehut pellosta, noukinpää ei tunnista alumiiniä, jolloin silppuuntuu rehun sekaan, ja saattaa useampi lehmä sitten syödä alumiinit, ja tuleva satatonnari menee sitten teuraaksi.
Vierailija kirjoitti:
Espoosta saa tulla hakemaan. Jätän pihalle, sovitaan aika milloin haet. Ei kontaktia.
Samoin Espoosta, voisin jättää pari kassillista törppöjä jollekin tarpeelliselle 😄
Köyhän onnenpäivä kun niitä löytyy.