Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino tippuu liian herkästi ja paljon jos syön normaaleja annoksia

Vierailija
11.03.2021 |

Mulla on ongelma, paino tippuu liian herkästi ja liian paljon, tilanne on ollut aina näin. Eli jos syön vaikka kevyempiä ruokia kuten keittoja niin parin päivän päästä paino voi olla jo pari kiloa vähemmän, joudun lähes päivittäin käymään puntarilla etten laihdu liikaa. Salaatteja minun ei kannata syödä sillä se vasta laihduttaisikin. Pyrin pitämään painon 74 kilossa, nyt se oli tippunut 72.5 kiloon. Toiset valittaa että paino ei tipu millään mutta mulla se tippuu todella nopeasti ja helposti Pitäisikö minun syödä roskaruokaa ja herkkuja kuin hevonen ja olla liikkumatta?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä nyt vielä liian hoikka ole.

Mun hyvä kaveri, mies jolla pituutta 178cm, painaa 62kg. Syö mitä haluaa, ei mitään rajoitteita suuntaan tai toiseen ja treenaa jonkin verran.

En vielä mutta tämä on raja ettei yhtään alaspäin voi enää paino mennä. Tuo 62 kiloinen on jo alipainoinen.

Vierailija
42/43 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoo omituisesti ja ristiriitaisesti sekä syömisistään että ”ongelmastaan”.

Syömishäiriö?

Ei ole syömishäiriö vaan ongelma on painon pitäminen tietyssä lukemassa, paino joko nousee tai laskee, jos en seuraa painoa puntarilla niin paino voi muuttua huomaamatta liikaa niin kuin nyt kävi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kiloa rasvaa on osapuilleen 14000 kilokaloria. Uskallan epäillä, että polttaisit sen verran kahdessa päivässä. Kroppa ei hävitä tuohon tahtiin myöskään lihaksia, saati muita kudoksia.

Todennäköisesti vaaka näyttää vähemmän siksi, että sinulla on suolistossa jemmassa vähemmän ruokaa kuin aikaisemmin. Keitosta ja salaatista suurin osa on vettä, joka poistuu nopeammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan