++++ ENSIKOT TORSTAINA ++++
Yökkö täällä valvoo¿ tosin ei osastolla, eli en lisää hoitsujen määrää¿ Päässä ei liiku juuri mitään, mutta tämähän on ihan mukava tapa kuluttaa aikaa!
NAKSU: Mulla välillä ihan samanlaisia tuntemuksia tädin tulosta, vaikkei vielä pitäisi tullakaan¿ Kohtahan me nähdään kuuluiko nämä meidän raskausoireisiin, vai olivatko vaan turhaa hömpötystä!!? Ja onnittelut kouluhommista!!
Tädin kestitsijöille haleja ja tsemppiä uuteen kiertoon!! Aika moneen paikkaan on emäntä ehtinyt tällä viikolla???
ALEIDA: Toivottavasti sun miehes mieli muuttuu pian. Muista ottaa kuitenkin rauhallisesti.. (sanoo hän, joka jo kerran otti asian takia eron¿)
KILLA: Noi lorahtelut ei kyllä ole mitenkään mukavia.. toivottavasti siis edes tarkoittava jotain (muuta kun tulehdusta!!!)!
PINKKITAIVAS ja ROUVAVAUVA: Tervetuloa joukkoon mukavaan!
Kaikille ihanille Ensikoille mielettömän ihanaa torstai päivää!!!
Oon@
p.s. Oon muuten alkanut pohtia, että jos se kauan toivottu lapsi joskus tulisi ja sattuisi olemaan poika, niin pitäisiköhän sille antaa nimi tän mukavan porukan ¿muistoksi¿, Ensio, eli ENSKA!
Kommentit (49)
[color=red]Vieraat kestitetty! Vadelmakakku teki kauppansa! Vähän hullua, mutta naispuolinen vieraamme niin katsoi minua ja sanoi, kuinka hän näkee jo tytön ja pojan juoksentelemassa meidän olohuoneessa ja sit vilkaisi mun mahaa! Minä siinä ihan vaikeena sitten että heh heh... Voi kun olis jo lauantai-aamu ja voisin testata uudestaan![/color]
[color=maroon][b]Sara-Marialle[/b] ja [b]Hoytille[/b] pahoittelut tädistä![/color]
[color=red][b]Anitah[/b]: Tervetuloa joukkoon![/color]
[color=maroon][b]Trixie2[/b]: Kyllä sinut vielä muistetaan![/color]
[color=red][b]Sabam[/b]: Huhuilinkin sinua jokin aika sitten... Toivottavasti se plussa teille nyt sitten pärähtää kun sitä vähiten odottaa... Tuuthan sitten kertomaan kun tärppi käy?![/color]
[color=maroon]Nyt ei mulla valitettavasti pyöri mielessä muu kuin OMA NAPA! Näyttäisköhän tuo vahvemman viivan jo huomenna?! En malttais nyt yhtään enää oottaa lauantaita kun toiveet on jo aika korkealla tärpin suhteen... Kääks! Pakko vaan jotenkin kituuttaa vielä huominen... Pitää yrittää keksiä paljon tekemistä että malttais olla testaamatta... Hittolainen kun jännittää kovasti! Antakaa anteeksi omanapaisuuteni ja innokkuuteni! Täällä kun on vielä murhemieli monella... [/color]
Voihan testit aina myydä.. Joku tarvitsee aina.. :) Itsellä aconin testejä.. tykännyt niistä...
Desejo: voipi kyllä olla kyseessä vain sekopäinen täti, mutta kun kierto on ollu pillereiden aloittamisesta(n.3v.) aina ihan samanlainen. siis yhtä pitkä(28pvä), paitsi siis viime kierto, mikä kesti 29päivää. Täti vieraillut aina yhtä kauan(5pvä)...ja muutenkaan ei ole ollut mitään tavallisesta poikkeavaa. Menkat on aina alkaneetkin samaan aikaan(pillerit loppu ma, menkat alkaa seuraava lauantai) paitsi taas tässä kierrossa alkoivatkin sunnuntaina. eikä siis kipujakaan ole ollut 3 vuoteen. nyt sitten on koskenut kauhiasti..
Aikas sekavaa höpinää, mutta toivottavasti saatte edes jotain selvää:)
t. Aleida (joka yrittää pysytellä pois edes vähän aikaa;)
*plussasädetyksiä kaikille ensikoille!!*
[color=009ACD][b]Oona[/b]: hyvä toi Ensio! :D Täytyypä laittaa harkintaan! ;)
[b]Jessis[/b]: pikaista toipumista miehelle edelleen! Koittakaa jaksella!
[b]Naksu[/b]: Voi noita sun ihme oireita! Mä niin toivon, että ne ois sitä! *bd* Koska meinasit testata?
[b]Mooli[/b]: moikkis, mites munien kasvattelu sujuu?
[b]Trixie[/b]: no siellähän sä olet! :) Ihana yllätys mieheltä!!! Ja sitten pahoittelut tädistä ja siitä, ettet sit sitä kunnon plussaa saanutkaan! :( Hyvä, että toi tutkimus on nyt takana päin! Ja muuten, olen täältä lukenut että monet plussaa siinä kierrossa kun se tehtiin! *bd*
[b]Dese[/b]: eikös tosiaan olekin helpottavaa, kun on päätöksiä tehty! Nyt vaan toivotaan vielä sitä ihmettä ennen lääkäriin menoa! :)
[b]Sabam[/b]: moikka sitten! Tulehan tosiaan joskus kertomaan kuulumisia!
[b]Mary[/b]: voi sua! Noi tunteet on tosi tuttuja! Oisko niin, että tosiaan miehille tuo on tavallisempi reaktio asioihin, kun ei muutenkaan eletä niin tunteella.
[b]Titi[/b]: harmittelut negasta! :( Vaan niin kauan kuin ei ole tätiä, on toivoa! *bd*
[b]Juli[/b]: huomasin, että olen unohtanut kommentoida sitä Raulia, eli on muuten tosi kiva nimi! :) Eikä tosiaan kovin montaa kaimaa pikkupojalla kävele vastaan! Tsemppiä testaamiseen! *bd*
[b]Rouva[/b]: pelkoja on! Ennen kuin koko yritys alkoi pelkäsin ihan kamalasti, että en helpolla tulisi raskaaksi. Vaan pahimmissa painajaisissanikaan en voinut kuvitella, että vuoden sisään en olisi plussannut. No nyt se vuosi on täyttymässä ja pelot kävivät toteen. Synnytystä pelkään kuollakseni, jopa niin paljon että vuosia sitten ajattelin etten koskaan halua lapsia, koska en voi kuvitella synnyttäväni! No nyt olen ajatellut, että jos pelottaa vielä raskausaikana, niin parasta hakeutua pelkopolille tuon asian takia. Luulen myös, että jos/kun tästä joskus jollain konstilla onnistun raskautumaan, niin raskausaika saattaa tulla olemaan hermoja raastava, kun pelkään ettei kaikki mene hyvin... Toivotaan että meillä kaikilla menee lopulta hyvin, niin kuin useimmiten menee! :)
[b]Kathy[/b] : no sit meni ihan pieleen toi arvaus sun ulkonäöstä! :) Toivotaan, ettei sun tartte odottaa yhtä kauan kuin sun äidin! Ja tsemppiä painon pudotukseen!
[b]Dheal[/b]: pupuiluintoa! :)
[b]Hoyt[/b]: no onpa kurja täti, kun sinnekin änkesi! :(
[b]Sara[/b]: ja pahoittelut sinnekin! :( Mä käytän mammaksin o-testejä ja olen tykännyt. Aloita tosiaan hyvissä ajoin, itelleni on käynyt niin etä olen missannut koko oviksen, kun aloitin tikuttamisen liian myöhään!
[b]Nenna[/b]: no samperi, että se sinnekin ehti se tätsä! Mitten se nyt tuollaisen hyökkäyksen teki? :(
[b]Nella[/b]: varmaan ihanaa saada taas ukko hetkeksi kotiin! :) Arvaan muuten vielä sunkin ulkonäköä, kun se on ihan selvänä mielessä (en muista ootko mitään kertonut): hiukset on pitkähköt, taipuisat ja punertavan ruskeat. Silmät siniharmaat. Et rusketu helposti, mutta pisamia tulee. Ruumiin rakenne erittäin hento. Pituus siinä 160cm paikkeilla. Tyyli naisellinen (vrt ranskalaiset naiset). Menikö ihan pieleen?
Tervetuloa taas uudet eli ainakin [b]Sopuli ja Anitah[/b] oli liittyneet joukkoon!
[b]Plussasäteitä vielä kaikille piinailijoille! +++++++++++++++++++[/b]
[b]Oma napa[/b]: kp 18/28-41 meneillään, valkkari lisääntyy eli ovis tuloillaan?! Jatkamme harjoituksia! ;)
Killa
Killa
Nyt onkin tilanne taas kääntynyt nurin perin, kun luulen että taiskin olla TOOOOOSI myöhäinen ja voimakas ovis kyseessä meikäläisellä. Tosin en muista oliko alkukierrosta selviä ovisoireita, mutta todnäk kun kerta olin melko varma että se tapahtui siinä kp 11-12... Mutta nyt on ainakin ihan " oviksen jälkeinen olo" , rinta kipeänä ja ovisfinnit leuassa. Noista finneistä itse asiassa tähän päätelmään nyt sitten tulin... Että voitte unohtaa mun sekoilut tältä kierrolta, se on vaan virallisesti todistettu että tää kuumeilu on pehmentänyt mun pään! ;) Mutta vielä koskaan ei oo näin myöhään ovista ollut! Toissailtana laitettiin vielä varmuuden vuoksi simpat menemään, voi olla että ajoitus ei kuitenkaan osunut kohdalleen... Nyt ketuttaa...
Ja anteeksi viimeaikaiset omanapajutut, mutta olin vaan niiiiiin innoissani!
Mukavaa illan jatkoa, mä täällä odottelen Sinkkuelämää... Telkusta siis! :) Hehheh!
Trixie: Kasvattajakurssi on muuten tosi mielenkiintonen, kävin ite viime syksynä. Nyt oon vaan ootellu, et tulis johonkin lähialueen kennelpiiriin jatkokurssi. Ehkä jonain päivänä sais sen kennelnimihakemuksenkin vetämään. Onneks ei oo kiire, kun ei oo narttuakaan :) - tai no, löytyy yksi, mutta en halua sitä jalostukseen käyttää...
Sara-Maria: Minkälaisesta koirasta oot haaveillut?
ON: Täällä sitten se tuhruiluna alkanu on vaan yltyny ja en tiiä enää, et pitäskö sitä tädiksi kutsua vai mitä. Ruskeeta & kökköstä, ällöä, sano ukkokin :)! Kun ei oo koskaan tällästä tullu... Googlettamalla " ruskea vuoto" tulee ekana pesun sivut, jossa kerrotaan että se voi olla normaalia alkuraskaudessa. Ja sivulla kerrotaan, että se voi olla myös merkki keskenmenosta (pari päivää sitten sattui jossain vaiheessa TOSI kovaa mahaan). No, ensin mainitusta innostuneena sitten otin, innostuin ja testasin - negan... Tosi " kivaa" , kun ei nyt sit ees tiiä, et onko tää joku tädin kummin kaima ja alkaa uus kierto vai jatkuuko edellinen ja Se Oikea täti tulee jossain vaiheessa käymään. Lämmöt ainakin alkaa putoomaan.
LinneaB kp 1 tai 32/27-44
Naksu: toivotaan nyt vielä kuitenkin, että se täti ei tule sun luokse kylään. Eiköhän se jo tarpeeksi monen luokse ole tullut, joten muut voisi nyt sitten kiertää kaukaa!
Titi: ++++
Aleida: minäkin podin vauvakuumetta hyvin pitkään ennen kun sain mieheni suostumaan, että lasta voidaan alkaa yrittämään. Tsemppiä!
Sara-Maria: eka tätipäivä on tosiaan se kamalin. Ja niistä ovistikuista...eihän se haittaa jos niitä jää yli. Parempi vaan jos niitä onkin liikaa, mikäli se tarkoittaa sitä, että on tullut raskaaksi ja lisää tikkuja ei enää tarvitakkaan. Ja vielä tuli mieleen greippimehu, taisit mainita siitäkin. Onko siitä jotain apua?
dese: on ihanaa kun täällä on samassa tilanteessa olevia, joiden kanssa jakaa ajatuksia. Ja niitä ajatuksiahan tässä riittää tästä aiheesta.
Nyt taidan lähteä nukkumaan, huomenna aikainen herätys. Hyvää yötä teille kaikille!
Nenna
Pahoittelit negasta? Lukaseppas tarkemmin, ei se nega ollut, vaan haamuviiva, vai miksi sitä nyt sitten sanoisi. Ja tuli näkyviin ennen kuin testiaika umpeutui. Jotenkin itsellä on hirveän varma olo että kyllä se viiva siitä vahvistuu, mutta en kuitenkaan uskalla uskoa todeksi, että edes tuon haamuviivan sain aikaiseksi... Eihän niitä viivoja turhaan pitänyt testiin tulla! Lauantai-aamuna pissin viivat kunnolla esiin! I hope so... :D
Mulla on tällä hetkellä 2 kpl shetlanninlammaskoiria ja ollut 2 ennen tätä.. Että eiköhän se ole se rotu... :) Nuoremman (uros) äiti voitti euroopan voittaja tittelin vm 2006.. :)