Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clomit ja terot

28.01.2008 |

Minulla alkoi tänään toinen terolut-kuuri. Annosta nostettiin kahteen tablettiin per päivä ja nyt (siis seuraavasta kierrosta eteenpäin) kylkiäisenä syön myös clomeja.

Teroja syön 15.-24. pv. ja clomeja 5.-9. pv. Luin täältä vauva-sivuilta että ovulaatio tulisi n. seitsemän päivän kuluttua viimeisestä clomista. Jos näin on niin enhän voi aloittaa noita teroja vielä tuolloin 15. kierron päivä!?

" Hiukka" epäselvä sepustus, mutta koettakaa joku saada selkoa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan silti. Itse olen syönyt jo pitempään Clomeja kp 3-7 ja nyt sain terolutit lisäksi kp 15-24. Ovulaatio tapahtuu Pharmacan mukaan 7-12 vuorokauden kuluessa viimeisestä clomi-annoksesta. Itsellä kierto on clomien aikaan ollut 30 vrk ja ovulaatio on tapahtunut omien tuntemusten mukaan kp 16 tai 17. Lääkäri oli tästä hyvin tietoinen määrätessään Terolutin alkavaksi kp 15, eli jo pari päivää ennen oletettua ovista. Aloitin Terolutit ohjeen mukaan ja samana päivänä sain ovistestistä positiivisen tuloksen, nyt odotellaan miten käy.

Vierailija
2/2 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

Ei häirinnyt Terolutit ovista ainakaan mulla, plussasin eilen viidennestä clomikierrosta ja ekasta terolutkierrosta. Ovistesti näytti plussaa kp 15 jolloin siis aloitin Terolutit. Vetkutin raskasutestin tekoa hiukan pitempään ettei tulis pettymyksiä, nyt on olo todella helpottunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla