Sperma, hyvää vai herkullista
Olen mies ja hetero. Mutta jos naisilta tulisi jotain vastaavaa kuin sperma kun saavat orgasmin niin nielisin kaiken. En haluaisi että naiseni miettii hetkeekään muuta kuin nautintoaan eikä onko se OK laueta suuhun.
Olisiko kiva kun teitä nuollaan että vähän väliä syljettäisiin teidän limaa johonkin paperiin tai pönttöön!!
Kommentit (12)
Jos mies on ihana, niin yleensä silloin hänen spermakin on herkullista.
Tiedoksesi, että naisilta erittyy kyllä ihan vastaavan näköistä valkoista limaa, kun ovat kovin kiihottuneita. Jos et ole tällaista koskaan kokenut, niin minulla on sinulle huonoja uutisia...
Eikä tämäkään naisten tuotos siis mitään parhaan makuista ole. En myöskään odottaisi kenenkään naisen ylistävän spermani makua herkulliseksi, kun rehellisesti sanottuna se ei sitä ole. Se on minulle riittävä kohteliaisuus, kun tyttöystävä imee loppuun asti ja ottaa tavaran vastaan suuhunsa. Se, mitä hän sillä tekee sen jälkeen kun olen saanut tyydytykseni, on minun kannalta täysin yhdentekevää
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi, että naisilta erittyy kyllä ihan vastaavan näköistä valkoista limaa, kun ovat kovin kiihottuneita. Jos et ole tällaista koskaan kokenut, niin minulla on sinulle huonoja uutisia...
Eikä tämäkään naisten tuotos siis mitään parhaan makuista ole. En myöskään odottaisi kenenkään naisen ylistävän spermani makua herkulliseksi, kun rehellisesti sanottuna se ei sitä ole. Se on minulle riittävä kohteliaisuus, kun tyttöystävä imee loppuun asti ja ottaa tavaran vastaan suuhunsa. Se, mitä hän sillä tekee sen jälkeen kun olen saanut tyydytykseni, on minun kannalta täysin yhdentekevää
https://me.me/i/excuse-me-could-you-show-me-the-way-to-the-77b0ecd4a7b9…
Suuseksin antaminen miehelle saa minut itsenikin kiihottumaan niin että kostun. Otan sen verran syvälle,etten ehdi spermaa maistamaan kun se jo valuu kurkusta alas😊
Jos sperma on niin herkullista ja hyvää niin miksi te miehet ette sitten niele sitä itse? Ettehän te suo mitään hyvää oikeasti naisille.
Vierailija kirjoitti:
Jos sperma on niin herkullista ja hyvää niin miksi te miehet ette sitten niele sitä itse? Ettehän te suo mitään hyvää oikeasti naisille.
Ruoanlaitossa spermankäyttö on uusi herkullinen aluevaltaus. Maittavia ruokia voi kehitellä myös naisten alapääeritteitä käyttäen. Nam!
Vierailija kirjoitti:
On nielty eikä ole pahaa. Mutta naisen pillu se vasta herkullinen onkin. Tykkään nuolla, suukotella ja maistella. Muutaman nuollun orkun jälkeen kun on aivan litimärkä niin aivan parasta herkkua lipoa leveellä kielellä ja huulilla imeä nesteitä.
Täytyy kyllä sanoa, että ei se mälli mitään herkkua ole, vaikka on ihana mies ja elää terveellisesti. Nielen kyllä ensimmäiset sykäykset ihan miehen iloksi, mutta jos meinaa jäädä suuhun pyörimään, niin annan tulla suupielestä ulos.
En kyllä pidä omasta maustanikaan, on aika kirpeä. Mies ei moiti, sanoo vain että maistun kierron eri vaiheissa erilaiselta.
Ällöttävää liejua,yrjö tulee ajatuksestakin
Vierailija kirjoitti:
Tulee monesti annettua suuseksiä sisälle tulon jälkeen.
Vaimo ei ensin olisi antanut nuolla omia mällejäni, mutta ekan kerran jälkeen on aina haarat levällään 😋
Kannattaa maistaa.
Hyi helv jos mun mies nuolis omaa spermaansa lähtisin ja lujaa ja takasin en tulis
Mun naiselta tulee, ei aina, mutta tietyillä sormi otteilla saan hänet roiskimaan ja nuolen kyllä puhtaaksi.