Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolison liikuntaharrastukset

Vierailija
11.03.2021 |

Kuinka paljon on liikaa? Tuntuu, että yhteinen aika jää todella vähiin, kun vaimo on jatkuvasti hiihtämässä, pyöräilemässä, lenkillä tai jumppaa..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette voi käydä yhdessä harrastamassa noita?

Vierailija
2/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa tekemistä on liikaa jos parisuhde tai perhe-elämä kärsii sen kustannuksella jatkuvasti. Kyllä ihmisen valinnat kertovat hänen arvomaailmastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta meillä mies pitää harrastuksia nimenomaan omana aikana, jolloin saa yksikseen antaa aivojen levätä. Joskus ottaa minut mukaan mutta yleensä ei halua.

Vierailija
4/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee mukaan! Siinä saatte yhteistä aikaa, hyvää mieltä ja terveys paranee. 

Vierailija
5/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä pääset sitä panemaan kuitenkin? Mitä sen muun on väliä, paitsi saffiksen teko ja siivous tietysti.

Vierailija
6/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, sitten ei ehdi juomaan kaljaa sohvalla telkkaria katsoessa.

Ap

Vierailija
7/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottanut mutta ei halua. On kuulemma typerää päätöntä touhua kävellä ilman mitään päämäärää. Ja pyöräilyssä kipeytyy takamus.

- ei ap -

Vierailija
8/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä menen mukaan, mutta en meinaa pysyä perässä. Vaimon lenkit ei ole mitään leppoisia sunnuntaikävelyjä vaan painaa ihan täysillä :D Ja olis mukavaa tehdä välillä jotain muutakin.

Vierailija
9/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty, sitten ei ehdi juomaan kaljaa sohvalla telkkaria katsoessa.

Ap

Tämä ei ole ap. Kommentti 8 on.

Ap

Vierailija
10/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on lenkillä nytkin. Enkä voi mennä mukaan, kun on kolme pientä lasta.

Vierailija
11/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä menen mukaan, mutta en meinaa pysyä perässä. Vaimon lenkit ei ole mitään leppoisia sunnuntaikävelyjä vaan painaa ihan täysillä :D Ja olis mukavaa tehdä välillä jotain muutakin.

Voisiko vaimolle ehdottaa, että kävisitkö välillä kävelyllä niin, että se on molemmille kivaa? Varmaan hänkin haluaa viettää sun kanssa aikaa. Sit omat harrastukset erikseen. Meillä mä käyn yksin juoksemassa ja mies käy linturetkillä, mutta kerran-pari viikossa käydään kaksin kävelyllä, ilman juoksulenkkareita tai kiikareita. Se on erillistä yhteistä tekemistä.

Vierailija
12/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle tekisi välillä hyvää tehdä hidas, palauttava lenkki. Sinä taas saisit samalla reippaan urheilukerran. Tai sitten vaimo tekee alku- ja loppuverryttelyn kanssasi ja osan matkasta menette kumpikin yksinään. Se että painaa aina täysillä voi helposti johtaa ylikuntoon.

Vierailija
13/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita älykello ranteeseen ja kävely moodi päälle niin näet mapsista lenkin. Piipahtelee naapurin Jorkin luona 😜

Vierailija
14/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle tekisi välillä hyvää tehdä hidas, palauttava lenkki. Sinä taas saisit samalla reippaan urheilukerran. Tai sitten vaimo tekee alku- ja loppuverryttelyn kanssasi ja osan matkasta menette kumpikin yksinään. Se että painaa aina täysillä voi helposti johtaa ylikuntoon.

Vaimo voisi tosiaan tulla pikkasen vastaan tässä ja lähteä välillä vaikka rauhalliselle luontokävelylle.

Vierailija
15/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi lähteä miehen kanssa hiihtämään tai juoksemaan. Hän käskee aina edelle, että voidaan mennä minun vauhtiani, ja alkaa sitten korjailla tekniikkaani. Työnnän väärin, potkin väärin, heilutan käsiä juostessani, meno ei ole tarpeeksi rullaavaa jne jne. Juoksussa varmasti onkin virheitä, mutta toisaalta juoksen vain silloin tällöin omaksi ilokseni, en esim. treenaa maratonille. Ja minä meistä kahdesta olen ex-kilpahiihtäjä, nykyinen kunto-/sunnuntaihiihtäjä, enkä tosiaankaan tarvitse tekniikkaneuvoja vaikka hiihdänkin vähän vanhanaikaisesti.

Vierailija
16/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli munki vaimo aina hiihtämässä, juoksemassa, salilla jne jne. Todellisuudessa se oli toisen äijän kanssa

Vierailija
17/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaimosi kanssa! Mikä siinä on, että nämä suomimiehet eivät kykene keskustelemaan ja sopimaan asioista?

Miten se keskustelu, kokoustaminen ja vuorovaikutus onnistuu siellä töissä muiden naisten/ miesten kanssa?? Mutta oman puolison kanssa ei?

Vierailija
18/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, ja monessa ketjussa miehet sitten haukkuu naisiaan, kun eivät liiku niin kuin mies haluaa!

Nimitellään: valas, suomursu, läskiper..,

Katsokaa peiliin ja nähkää oma totuutenne.

Vierailija
19/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla pitää parisuhteessa olla omaa aikaa, mutta täytyy olla myös yhteistä aikaa. Ei voi määritellä mitään tiettyä tuntimäärää kummallekaan. Toiset tarvitsee enemmän toista ja toiset toista. Jos nämä tarpeet eroaa parisuhteessa paljon, niin sitten asiasta täytyy keskustella ja löytää jonkinlainen kultainen keskitie.

Vierailija
20/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi lähteä miehen kanssa hiihtämään tai juoksemaan. Hän käskee aina edelle, että voidaan mennä minun vauhtiani, ja alkaa sitten korjailla tekniikkaani. Työnnän väärin, potkin väärin, heilutan käsiä juostessani, meno ei ole tarpeeksi rullaavaa jne jne. Juoksussa varmasti onkin virheitä, mutta toisaalta juoksen vain silloin tällöin omaksi ilokseni, en esim. treenaa maratonille. Ja minä meistä kahdesta olen ex-kilpahiihtäjä, nykyinen kunto-/sunnuntaihiihtäjä, enkä tosiaankaan tarvitse tekniikkaneuvoja vaikka hiihdänkin vähän vanhanaikaisesti.

Sano että naama kiinni tai ei tule p*rsettä enää.