Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronaan sairastuneet alkoholistit ovat palanneet lapin lomalta

Vierailija
11.03.2021 |

Vältelkää heitä!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kehtaa?

Vierailija
2/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka petti ketä ja saivat koronan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa ja Pirkanmaalla ennätyslukemia alkanut tulla. Nyt kantsii välttää ihan kaikkia julkisia paikkoja, tapahtui se minkä kaikki tiesikin tapahtuvan eli hiihtoloma levitti uutta varianttia.

Valtio tahtoo lauman lakoon.

Vierailija
4/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot tuhosi tämän maan!

Vierailija
5/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin lomalaisten pentujen vuoksi, ei voida edes koulua käydä ja harrastaa. Nuo lapista lomalta tulleet penikat pitäisi eristää!

Vierailija
6/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien kokemuksella voin sanoa, että muita juopoiksi nimittelevät ovat itse niitä päihderiippuvaisia. Ja vielä aika rankastikin.

Vierailija
7/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suututtaa! Ja jotku taulapäät painelevat vielä pääsiäisenäkin levittämään ympäri Suomen virusmuunnoksia! Nämä vähä-älyiset!

Ulkonaliikkumiskielto pääsiäisen ajaksi. Lappi eristykseen ja rekikoirat hautaan!

Vierailija
8/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosien kokemuksella voin sanoa, että muita juopoiksi nimittelevät ovat itse niitä päihderiippuvaisia. Ja vielä aika rankastikin.

Saitko lapissa koronan, kun osui ja upposi! 😁

Vierailija
9/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat saastuneita!

Vierailija
10/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kade?

Vierailija
11/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käynyt lapissa, sairastanut koronaa tai juonut humalahakuisesti.

Mitäpä muuta sinne päihdekuntoutukseen kuuluu?

Vierailija
12/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla se vuosien kokemus oli! Ei minulla. Kun lopetat kieltämisen, on se uusi askel. Korkki kii!

Vierailija
13/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lappiin on nyt mentävä?

Vierailija
14/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla se vuosien kokemus oli! Ei minulla. Kun lopetat kieltämisen, on se uusi askel. Korkki kii!

Pistä muutama huutomerkki lisää, käytit vain kolme kappaletta näissä viesteissä, eikö se ole aika vähän huutamista kuitenkin :(

Vierailija
15/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapista ei korona leviä sen enempää kuin muualtakaan. Omasta käyttäytymisestä kiinni. Tottakai tarttuu jos monta perhettä yhdessä isossa mökissä, aivan sama onko mökki Levillä vai Saimaalla. Laskettelurinteestä tai hiihtoladulta ei varmasti ole tässä maassa tullut yhtään koronatartuntaa!

Vierailija
16/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi edes kertoa lapin lomasta. Että nuo ovat röyhkeitå. Ihmisiä sairastuu ja kuolee. Vanhukset kyyhöttää eristyksessä heidän takiaan!

Vierailija
17/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapista ei korona leviä sen enempää kuin muualtakaan. Omasta käyttäytymisestä kiinni. Tottakai tarttuu jos monta perhettä yhdessä isossa mökissä, aivan sama onko mökki Levillä vai Saimaalla. Laskettelurinteestä tai hiihtoladulta ei varmasti ole tässä maassa tullut yhtään koronatartuntaa!

Alkoholistivanhemmat ei hiihtele edes krapulassa! Karaokea laulavat baareissa, kun koronalapset levittää hiihtohisseillä koronaa!

Vierailija
18/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä muutama huutomerkki lisää, käytit vain kolme kappaletta näissä viesteissä, eikö se ole aika vähän huutamista kuitenkin :(

Juu. Ota elämääsi uusi tie, ettei korona hautaan vie!

Vierailija
19/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA NYT HUUDETAAN! IHANAA KORONA, IHANAA! TÄMÄ ON IHANAA!

Vierailija
20/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi edes kertoa lapin lomasta. Että nuo ovat röyhkeitå. Ihmisiä sairastuu ja kuolee. Vanhukset kyyhöttää eristyksessä heidän takiaan!

Lisäksi me muualla asuvat lappilaiset emme ole nähneet sukulaisia vuoteen tai käyneet Lapissa ollenkaan ettemme veisi sinne koronaa. Mutta lomailijat, joilla ei ole mitään sidettä koko paikkaan, menevät kyllä mielellään koska eipä se heitä haittaa jos siellä paikalliset minimaalisen terveydenhoidon varassa sairastuvat. Itse he voivat tulla sitten tänne sairastamaan missä hoitoa on heti tarvittaessa saatavilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme