Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehuu muita naisia

Vierailija
11.03.2021 |

Melko uudehko miesystäväni on alkanut ärsyttämään minua.
Hän saattaa telkkaria katsellessa sanoa että ” ompa hyvät tissit, noita kun pääsisi puristelemaan”
Ei katsomisessa mitään pahaa mutta mitähän minun pitäisi näihin letkautuksiin vastata?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko rehellisesti tai sitten samalla tavalla.

Vierailija
2/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa moukalta minun korvaani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa sinun reaktiotasi hyvin lapsellisella tavalla. Epävarma itsestään ja haluaa siksi tietää merkkaatko hänelle mitään.

MYöntele vaan mukana tissijutuille ja kehut yhtä lailla jonkun äijän etuvarustuksia, mten ois kiva päästä puristelemaan niitä.

Jos ei siitä tajua, niin kannattaako tuollaista ryhtyä enempää aikuiseksi kasvattamaan? Jatkossa keksii ihan yhtä ääliömäisiä juttuja kuin nytkin.

Vierailija
4/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä katselisi, tai pikemminkin kuuntelisi. Minulle tuollainen käytös olisi deal breaker, koska en tapailisi junttia.

Ja ennen kuin joku alkaa öyhöttää niin mielessään saa ajatella aivan mitä tahansa, Suomessa on ajatuksen vapaus. Nyt puhutaan käytöksestä.

Jos haluat tapailla junttia niin tuossa kohtaa sanot hänelle, että sinusta tuollaisten asioiden sanominen ääneen on typerää ja toivot, ettei hän tee sitä enää.

Vierailija
5/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. 99,99% todennäköisyydellä se yrittää alistaa sinua lehumalla muita jotta sinä alakaisit mielistelemään sitä

Vierailija
6/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on Neanderdalilainen tapa lämmitellä puolisoa, vihjaamalla että muuallakin on tarjontaa? Onko miehelläsi luisu otsa ja kantaako nuijaa?

Vierailija
7/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää tehdä sinut epävarmaksi itsestäsi ja nalkittaa sinua pitämään hänestä kiinni. Alkeellista manipulointia.

Vierailija
8/8 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava juntti. En kuuntelis hetkeäkään :D ja ikää oli? Ymmärrän 15 v teinipojalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi