Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyrica ja opamox

Vierailija
10.03.2021 |

Voiko noita ottaa yhdessä?
Kamala ahdistus.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin, jos vaan olis!

Vierailija
2/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko Lyrica viihdekäyttöönkin? Luulin että oli vaan särkylääke neuropaattiseen kipuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus tulee niistä syntijutuista. Rauha tulee kun aloittaa laittamalla noita esineet pois. Noita musiikki kirjat joga woodoo kaikki mikä on noituutta. Grillaat ne pihalla.Palauttaa varastettua tavaraa ja sopii velkoja pienemmiksi kk määrät.Siinä alkaa olo parantua. Pelot väistyy samalla.

Vierailija
4/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan lääkärin määräyksellä, ne saattaa tehostaa toistensa vaikutusta. Kannattaa jättää opamox kokonaan pois käytöstä, ja vaihtaa pelkkä lyrica tilalle. Rauhoittavista tulee paljon haittavaikutuksia ja osa niistä muistuttaa itsessään paniikin oireita, ei nää ole nyky lääketieteen valossa lainkaan hyviä lääkkeitä, lähinnä voisi verrata alkoholiin näiden vaikutusta, ei siis lääkkeenä hyviä ja aiheuttaa mm aivovauriota.

Vierailija
5/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mokannut pitää vaan tunnustaa ja kertoa niistä jos on vakavaa mokaa tehnyt.

Vierailija
6/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsodiatsepiinien pitkäaikainen käyttö voi haitata terveyttäsi

Rauhoittaviin lääkkeisiin liittyy paljon haittavaikutuksia. Bentsodiatsepiineihin liittyy seuraavia haittoja:

Kaikkiin bentsodiatsepiineihin voi kehittyä riippuvuus.

Ne väsyttävät, altistavat tapaturmille ja aiheuttavat havaintohäiriöitä, muistivaikeuksia, jopa sekavuutta ja levottomuutta.

Joskus bentsodiatsepiinit laukaisevat päihteiden sekakäytön tai väkivaltaisuutta. Ne lisäävät alkoholin himoa ainakin osalla päihdepotilaista.

Bentsodiatsepiinit läpäisevät istukan, joten raskauden aikana lääkkeen edut ja haitat on punnittava yksilöllisesti yhteistyössä hoitavan lääkärin kanssa.

Ne haittaavat liikenteessä ja työelämässä, vaikka et huomaisi sitä itse.!!!!

Hyvin suuret annokset ovat hengenvaarallisia, samoin pienikin sekakäyttö alkoholin tai muiden päihteiden kanssa.!!!

Unilääkkeiden hyöty on vahvistettu tieteellisesti vain lyhytaikaisessa käytössä.

Vierailija
7/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyricaakin on jo vuosikausia vedetty katukäytössä.

Vierailija
8/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä todella haluat pysyvästi ahdistuksesta eroon, sinun pitää käsitellä mistä se aiheutuu, eli hakeudu terapiaan.

Vierailija
9/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt Lyricaa satunnaisesti hermosärkyyn muutaman vuoden. 75mg riittää särkyyn muttei heitä päästä joten vaikutukset ovat näemmä hyvin yksilöllisiä?

Vierailija
10/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä todella haluat pysyvästi ahdistuksesta eroon, sinun pitää käsitellä mistä se aiheutuu, eli hakeudu terapiaan.

Ei ne ottanut mua sinne, lekuri antoi vaan ssri-reseptin käteen, varmasti osa ahdistuksesta johtuu siitäkin. Eikä se terapia auta satunnaisiin kauhu/paniikki/ahdistuskohtauksiin.

Otin nyt opamoxin vaikka koetan niistä eroon kun olen syönyt jo puoli vuotta muutaman viikossa ja saan niistä jo reflat heti kun poistuu elimistöstä.

Lyricaahan käytetään myös ahdistuksen hoidossa. Mietin vaan että toimiiko akuutisti vai vedetäänkö sitä vain kuurina? Annos on 25mg, en löytänyt Googlella vastausta asiaan.

Ap

Vierailija
11/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunto piiputtaa kirjoitti:

Jos on mokannut pitää vaan tunnustaa ja kertoa niistä jos on vakavaa mokaa tehnyt.

No mokannut oon, mutta ei mulla mitään tunnustettavaa ole. Mulla on muutenkin paniikkihäiriö ja vakava ahdistuneisuus.

Ap

Vierailija
12/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lastensuojelutöissä ollu jo kauan. Lyrica ja alkoholi yhdessä ovat vieneet tuonpuoleiseen monta asiakasta. Ei voi suositella.

Vierailija
13/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ottanut mua sinne, lekuri antoi vaan ssri-reseptin käteen, varmasti osa ahdistuksesta johtuu siitäkin. Eikä se terapia auta satunnaisiin kauhu/paniikki/ahdistuskohtauksiin.

Otin nyt opamoxin vaikka koetan niistä eroon kun olen syönyt jo puoli vuotta muutaman viikossa ja saan niistä jo reflat heti kun poistuu elimistöstä.

Lyricaahan käytetään myös ahdistuksen hoidossa. Mietin vaan että toimiiko akuutisti vai vedetäänkö sitä vain kuurina? Annos on 25mg, en löytänyt Googlella vastausta asiaan.

Ap

https://www.duodecimlehti.fi/duo14099

Vierailija
14/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus auttaa kirjoitti:

Ahdistus tulee niistä syntijutuista. Rauha tulee kun aloittaa laittamalla noita esineet pois. Noita musiikki kirjat joga woodoo kaikki mikä on noituutta. Grillaat ne pihalla.Palauttaa varastettua tavaraa ja sopii velkoja pienemmiksi kk määrät.Siinä alkaa olo parantua. Pelot väistyy samalla.

No mitäs hlvettiä taas? 😂

Vierailija
15/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omatunto piiputtaa kirjoitti:

No mokannut oon, mutta ei mulla mitään tunnustettavaa ole. Mulla on muutenkin paniikkihäiriö ja vakava ahdistuneisuus.

Ap

Lyrica ei auttanut mua pienillä annoksilla päivittäin, nyt taas ssri menossa.

Vierailija
16/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos sen terapian haluat niin ei saa suoraan, vaan varaa psykiatriselle sairaanhoitajalle aika omaan terveysasemaan, käyt 3kk keskustelemassa hänelle ja sitten voi sen terapian hakea jolloin se voidaan jopa myöntää kelan kuntoutuksena.

Vierailija
17/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lastensuojelutöissä ollu jo kauan. Lyrica ja alkoholi yhdessä ovat vieneet tuonpuoleiseen monta asiakasta. Ei voi suositella.

No shit.

Kuka tässä on juomassa lääkkeiden kanssa?

Haluan vain eroon lamaavasta ahdistuksesta, ei ole aikomus viihdekäyttää.

Ap

Vierailija
18/22 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Opamoxista mitään haittaa vaikka olen noin 20 vuotta syönyt. Turhaa pelottelua täällä. Sen sijaan Lyrica on paha, kun yritin lopettaa tuli kuuma ja kylmä yhtäaikaa yms.

Ota siis vain Opamox. Ei lyricasta tule mitään apua ahdistukseen.

Vierailija
19/22 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BENTSODIATSEPIINIT EIVÄT OLE TOKSISIA !

Älkää levittäkö sentään valeita täällä,joku vielä uskoo !!!

Vierailija
20/22 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vuosikausia lyrica 375 mg ja opamox 3-615 mg yhdessä ja saman psykiatrin määräämänä, myöhemmin erään dosentin määräämänä !

Kuulemma "buustaavat" toistensa vaikutusta

että järki päässä  !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän