Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te muut joilla on 10+ vuotta ikäeroa kumppaniinne

Vierailija
10.03.2021 |

Ja erityisesti te jotka olette se nuorempi osapuoli. Murehditteko usein sitä että toinen todennäköisesti lähtee tästä maailmasta paljon ennen sinua? Puhutteko asiasta? Meillä on parisuhdetta takana useampi vuosi ja mitä pidempään ollaan yhdessä sitä voimakkaampaa ahdistusta tunnen asiasta. En pysty tajuamaan sitä, että meillä ei todennäköisesti tule olemaan yhteistä vanhuutta, emme pääse hoitamaan yhdessä lapsenlapsia ja jonain päivänä joudun käsittelemään toisen kuoleman.

Onko tämä enää normaalia? Ajattelen tätä vähintään viikottain, joskus jopa päivittäin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisia voi oikeasti tietää. Kukaan ei tiedä edes mitä huomenna voi tapahtua. Pitää vain tehdä parhaansa ja rakastaa joka päivä.

M

Vierailija
2/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lapsena hyväksynyt kuoleman luonnollisena osana elämää. Elän hetkessä ja nautin siitä ajasta, jonka saan viettää hänen kanssaan. Luon paljon hyviä muistoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroketju. Melkein uusi aihe täällä.

Tästä on ollut ehkä vain 15000 ketjua.

Vierailija
4/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerohullun psykoosi syvenee. Usko jo, ei se nuoremman mukaan lähtenyt exäsi tule koskaan takaisin.

Vierailija
5/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä deittailen ainoastaan +30v minua vanhempia miehiä.

Ei huoleta elämän päättyminen, nautitaan kun täällä kerran eletään!

Vierailija
6/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla helpotti se kun tajusin, että oikeasti kukaan ei voi tietää milloin lähtee. Jokaisesta päivästä pitää iloita.

Vierailija
7/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua häiritse. Olen 22-vuotias bottom ja mun miesystävä on 66-vuotias. Sitten kun se ei enää pysty mua panemaan kunnolla ihanasti, niin etin uuden daddyn.

Vierailija
8/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaisia voi oikeasti tietää. Kukaan ei tiedä edes mitä huomenna voi tapahtua. Pitää vain tehdä parhaansa ja rakastaa joka päivä.

M

Tietäähän.

Huomenna voi kuolla tai olla kuolematta.

Vierailija
9/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi anteeksi, en palstalla 3 viikkoa käyneenä tiennyt tätä.

Vierailija
10/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua häiritse. Olen 22-vuotias bottom ja mun miesystävä on 66-vuotias. Sitten kun se ei enää pysty mua panemaan kunnolla ihanasti, niin etin uuden daddyn.

22!

Siinä kunnon vanha homo!

Vierailija
11/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa...

Vierailija
12/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa...

Että näin tervetullut tänne on kun on huolia joista kenellekään läheiselleen ei voi puhua.

Vierailija
13/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri2004 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22!

Siinä kunnon vanha homo!

Onko kondylooma jo parantunut?

Vierailija
14/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Kiitos sulle lähes ainoasta asiallisesta vastauksesta koko ketjuun. <3 Tiedostan tuon että voihan sitä kuolla jo huomennakin, mutten koe tätäkään ajatusta mitenkään rauhoittavana. Pikemminkin päinvastoin. Yritän kyllä elää hetkessä, mutta menettämisen pelko hiipii mukaan jopa niihin ihaniinkin tapahtumiin. 

Vierailija
15/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa...

Että näin tervetullut tänne on kun on huolia joista kenellekään läheiselleen ei voi puhua.

No enhän minä kieltänyt sinua jankkaamasta samaa aihetta. Olethan sinä jo 10 vuotta ja tuhansia viestejä tehnyt aiheesta.

Ellet solvaisi miehiä niin minäkään en ärtyisi sinusta.

Mutta nyt...

Vierailija
16/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa, vaikka en kohderyhmään kuulukaan. Minulla ja puolisollani ei ole ikäeroa, ja minä olen meistä vanhempi. Olen kuitenkin miettinyt sitä, että todennäköisesti jään jossain vaiheessa leskeksi, sillä puolisoni isovanhemmista yksi on elänyt nippanappa yli 80-vuotiaaksi, kun taas minun isovanhemmistani yksi on kuollut alle 80-vuotiaana. Pitkäikäisin isovanhempani eli yli 95 -vuotiaaksi. Yksi isoisovanhemmistani eli yli 100-vuotiaaksi. Eli minulla on aika vahva sukurasite pitkään ikään. Puolisollani taas on enemmän sukurasitetta kuolla nuorena.

Vierailija
17/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä ei mitään merkitystä.Eikä ikä-erolla.Kuolema ei katso ikää,ei aikaa,ei asemaa:kun ihminen kuolee.Sama on korona ei tunne ikää, ei aikaa, ei titeliä ,kun sen joku saa.Ihmisten pitäisi oppia elää yksi päivä kerralla.Eilinen on mennyt ,huominen ei tullut .On vain tämä 1-päivä ,joka on ainut kertainen.Älä mieti kuvitele, luule arvaile.Elä rakasta täytä päätä.Kohtele aina edessä oleva ihmistä niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan!Opetele kiitolisuutta ja itsesi kunioitus.jos osaat ne kunioitat muitakin.

Vierailija
18/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. 20 vuotta nuorempi kuin puolisoni, ollaan oltu yhdessä yli 15 vuotta. Alkuaikoina ahdisti ja pelotti ajatus puolison menettämisestä, mutta ei enää. Todennäköisestihän meillä ei tule olemaan yhteisiä eläkepäiviä, mutta ajattelen sen niin, että omat eläkevuoteni ovat sitten minun ikiomaa aikaani, ja se ajatus jotenkin vapauttaa. Kuulostaa ehkä vähän karulta, ja tiedän ettei tätä moni ymmärrä. Mutta itse olen sinut tämän asian kanssa.

Vierailija
19/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli mun isää 11 v nuorempi ja pelkäsi aina jäävänsä yksin. No, miten kävi: äiti kuoli ensin 68-vuotiaana ja isä eli 7 vuotta yksin, 86-vuotiaana kuoli.

Vierailija
20/20 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin paria, joissa on ajateltu, että vanhempi puoliso kuolee ensin. Sitten yllättäen nuorempi on kuollut ensin. Ei täältä ikäjärjestyksessä lähdetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan