Etätyöläiset! Onko etätyö vaikuttanut peseytymiseenne?
Itse kävin ennen päivittäin suihkussa, nyt ehkä joka tai joka toinen päivä. Mutta mieheni on jotenkin luovuttanut täysin. Saattaa mennä viikkokin peseytymättä :( Hän on myös väsynyt ja pahantuulinen, voiko nämä olla masennuksen merkkejä? Olen siis tosiaan itsekin hieman vähentänyt peseytymistä mutta tuo mieheni meno alkaa muistuttaa syrjäytyneen toimintaa.
Kommentit (68)
Käyn joka päivä suihkussa, mutta mieheni on repsahtanut. Alkuun keväällä ja syksyllä kävi harvoin suihkussa, saattoi olla pari välipäivää. Nyt on skarpannut kun huomauttelin hajusta. Käy suihkussa lähes päivittäin, parran ajaa ehkä joka toinen päivä, tukka ihan kamala sojottava reuhka. Menee kuulemma lähiaikoina parturiin.
Minä olen jopa ollut yöpaidassa etätyöaikaan. Herätys 5 vaille kun työaika alkaa. Suihkut ovat harventuneet, meikkaa en.
On vaikuttanut. Olen aina inhonnut suihkussa käymistä, kun sekin aika on pois harrastuksista ja menee sähköä ja vettäkin. Nyt kun ei tarvitse ketään nähdä, niin suihkussa käyn 2 krt viikossa ja alusvaatteet vaihdan yhtä usein.
M38
Wtf.. ihan normaalisti käyn 2 tai 3 kertaa päivässä suihkussa.
Ihanko tosissaan te pidätte kotona alusvaatteita? Mulla on päällä joko kaftaani tai mummuvainaan puuvillainen yö- ja oloasu, eikä mitään sen alla, saa alapääkin levätä. Se on yksi pieni osa kotona olemisen ja rentoutumisen ihanuutta.
Miten te miehet, jotka käytte suihkussa 2-3 kertaa viikossa, peseydyttekö muilla tavoin välipäivinä? Itselleni ei tulisi mieleenkään skipata päivittäistä alapesua ja hikisinä päivinä pesisin myös kainalot ja jalat. Alushousut vaihdan päivittäin. Olen huomannut, ettei mieheni peseydy muutoin kuin suihkussa noin joka toinen päivä eikä hän myöskään vaihda alushousuja kuin suihkun yhteydessä.
Kyllä sieltä alapäästä alkaa nousta sellainen käry, kun on aika mennä kylpyyn. Miehenä en vaan voi käsittää, että jotkut päästävät paskasuutensa sille tasolle.
Kärsiikö hygienianne myös lomilla? Ette käy kesälomallakaan suihkussa säännöllisesti?
Kummaa väkeä.