Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdottaa kolmenkimppaa

Vierailija
10.03.2021 |

Ja nimenomaan niin että kolmas olisi mies. Haluaisi nähdä kun minua hoidellaan ja nsutin. Mitä tämä tarkoittaa? Mies joka haluat jakaa vaimosi mistä se johtuu?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset suostu ?

Vierailija
2/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen ehdottanut monta kertaa. Olisi vain kiihottava kokemus kun voisi toisen miehen ja kanssa hoidella rakkaan vaimon. Toki paljon pervojakin yksityiskohtia mistä itse innostun mutta pääasiassa haluan vain naiselle erilaista nautintoa ja vaihtelua seksi elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisipa omakin mies.

Vierailija
4/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta johtuuko se siitä että haluaa jakaa koska pitää toista niin hyvänä vai eikö välitä tarpeeksi? En ole kieltäytynyt enkä suostunut. Minulla on orgasmi vaikeuksia ja pelkään että mies ehdottaa tätä siksi. En myöskään koe olevani kovin haluttava niin en tiedä mistä hön ajatteli jonkun mukaan saavansa. Itse kun olen aika kranttu enkä halua ketä tahansa. Mieheni on siis minun toinen seksikumppani koko elämäni aikana.

Ap

Vierailija
5/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin rakastan ja siksi haluan hänelle nautintoa ja uusia kivoja kokemuksia. Eihän näistä kaikki innostu tai tykkää mutta aina saa ja kannattaa ehdottaa. Meilläkin vielä toteutus uupuu mutta kiimaisia puheita välillä ja uskon että toteutuu kun sopiva mies osuu kohdille😊

Vierailija
6/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M88 kirjoitti:

Itse ainakin rakastan ja siksi haluan hänelle nautintoa ja uusia kivoja kokemuksia. Eihän näistä kaikki innostu tai tykkää mutta aina saa ja kannattaa ehdottaa. Meilläkin vielä toteutus uupuu mutta kiimaisia puheita välillä ja uskon että toteutuu kun sopiva mies osuu kohdille😊

Mutta haluatko sitten vastapallona päästä joskus toista naista kokeilemaan

Vierailija
7/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki siitäkin joskus unelmoinut mutta ennemmin otan toisen miehen mukaan. En odota että automaattisesti kokeillaan sitten toisen naisen kanssa. Siitä ei kyllä olla edes puhuttu.

Vierailija
8/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskaa se on. Siitä toisesta miehestä voi ajatella, että se on vähän niin kuin seksilelu. Ei se ole niin vakavaa:)

T. kokeiltu on

Vierailija
9/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kokeiltiin kolmen kimppaa. Vaikka siitäoltiin puhuttu etukäteen niin ei olisi kannattanut. Nää mustasukkaisuuden tunteet on aivan järkyttävän kamalat, kunpa olis jäänyt tekemättä :(

Vierailija
10/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta, vaihtelua jos on terveellä pohjalla avioliitto M 55

Vierailija
11/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että on tosissaan?

Meilläkin tuli idea mieheltä itseltään, varmisti moneen otteeseen että onko tosissaan.

Mustasukkailu alkoi kuitenkin kun otin idean käsittelyyn, en usko että käytännössä suhde kestäisi sitä.

Vierailija
12/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että on tosissaan?

Meilläkin tuli idea mieheltä itseltään, varmisti moneen otteeseen että onko tosissaan.

Mustasukkailu alkoi kuitenkin kun otin idean käsittelyyn, en usko että käytännössä suhde kestäisi sitä.

No olettaisin näin. Ja oli kovin huolissaan pidänkö häntä outona kun haluaa tuollaista ja kiihottuu tuollaisesta. No ei haittaa ja olen otettu että haluaa kanssani kokea tuollaisen, niinkuin itse sanoi. Itse en ole varma onko minusta tosiaan siihen. Toisaalta saisin niitä kokemuksia joita en ole vielä saanut ja ns. Turvallisesti.

Ap

Vierailija
13/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako udella aloittajalta oletteko olleet pitkään yhdessä? Onko teillä lapsia? Meillä tuntui vaimo vain rohkaistuvan lasten saannin jälkeen ja itsekkin ehdotellut kivasti vaihtelua.

Vierailija
14/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin naiselleni samaa. Njet, njet. Sitten ehdotin naista kolmanneksi. Njet, njet. Selvä! Mennään edelleen kerran viikossa pimeässä peiton alla lähärissä.

Vierailija
15/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M88 kirjoitti:

Saako udella aloittajalta oletteko olleet pitkään yhdessä? Onko teillä lapsia? Meillä tuntui vaimo vain rohkaistuvan lasten saannin jälkeen ja itsekkin ehdotellut kivasti vaihtelua.

Saa. Yhdessä yli 11 vuotta. Lapsiakin on muutama ja alkavat olla jo isoja. Mukava kuulla et onnistunut kokemus teille.😊

Ap

Vierailija
16/18 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimmeetä peiton alla ja turvallista, pistäkää lakanat ja täkit heilumaan ;)

Vierailija
17/18 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppa niin että kaksi naista ja mies, todellakin kiinnostaa:)

Vierailija
18/18 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta johtuuko se siitä että haluaa jakaa koska pitää toista niin hyvänä vai eikö välitä tarpeeksi? En ole kieltäytynyt enkä suostunut. Minulla on orgasmi vaikeuksia ja pelkään että mies ehdottaa tätä siksi. En myöskään koe olevani kovin haluttava niin en tiedä mistä hön ajatteli jonkun mukaan saavansa. Itse kun olen aika kranttu enkä halua ketä tahansa. Mieheni on siis minun toinen seksikumppani koko elämäni aikana.

Ap

Tämän takia pitää jutella kumppanin kanssa ja avata ajatusmaailmojaan. Moni nainen ei tätä alunperin ymmärrä, ajattelee sen aivan väärin ja pitää tällaista ehdotusta merkkinä siitä, ettei mies välitä. Totuus on kuitenkin useimmiten päinvastainen. Nyt keskustelemaan kunnolla ja mies avaamaan syitään sinulle, niin ymmärrät paremmin itsekin.