Mitä teette pääsiäisenä?
Kommentit (18)
Leivon jeesus-kakun ja menen rannalle juomaan siiteriä.
Ihan kotona yksiössä, muuten ehkä omaa vanhempaa uskallan tavata ulkona eväiden merkeissä
Tätä samaa suklaamunilla ja mämmillä.
Jos en ole synnyttämässä, niin perheen kanssa kotona, ulkoilua ja hyvää ruokaa. Ehkä rempataan esikoisen huonetta, kun kerrankin useampi päivä vapaata kaikilla.
Kavereita tulossa viikonlopun viettoon näillä näkymin. Toivottavasti kivat ilmat niin voidaan grillailla pihalaavulla.
Vielä ei tiedä mitkä paikat ovat auki pääsiäisenä (koronan vuoksi). Eikä säästäkään tiedä vielä. Jännää aikaa.
Pääsiäisenä saa munaa suuhunsa! :D
Melko varmasti monen päivän lärvät. Mitä muutakaan sitä tekisi?
En mitään. Äiti varmaan tuo taas kasan suklaamunia vaikka olen jo aikuinen, mutta ei pääsiäinen muuten eroa normipäivistä mitenkään.
M25 kirjoitti:
Pääsiäisenä saa munaa suuhunsa! :D
Voi ei. Nyt koronan vuoksi on kai munaristeilyt tauolla?
Vierailija kirjoitti:
Jos en ole synnyttämässä, niin perheen kanssa kotona, ulkoilua ja hyvää ruokaa. Ehkä rempataan esikoisen huonetta, kun kerrankin useampi päivä vapaata kaikilla.
Mistä alapeukut?
Varmaan ajoitan viikon kohokohdat, kaupassa käynnin ja roskien ulosviennin, jollekin pääsiäispäivälle niin on sitten vähän kohokohtaa niissä päivissä. Kaikki muu on todennäköisesti kiellettyä silloin.
Maalaan tietysti munia ja syön pashaa. (Tulikohan se nyt oikein). Kirkkaan keltaisilla ja vähän vipevöidyillä munilla on kuulemma tänä vuonna kysyntää kasseissa!
No minä ainakain olen töissä. Se on merkitty työvuorolistoihin.
Jonkin verran on porukkaa lomalla meidän työpaikalta, osa menossa viimeisille lumille Lappiin.
Nautin kotona ylimääräisistä vapaista, pääsiäistä en ole ikinä mitenkään juhlinutkaan.
Torstai, perjantai ja lauantai menevät töissä, sunnuntaina ja maanantaina maksan univelkoja nukkumalla pitkään, illaksi juhlavampaa ruokaa. Päivällä toivottavasti tarkenee jo ulkoilla.
Lähdemme mallorcalle 2 viikoksi lomalle. Nyt riittää tämä odottelu ja panikointi. Minä haluan niin minä saan. Muut voivat palaa helvetin tulessa jos ei vaikuta muhun niin ihan sama.