Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hand job

Vierailija
10.03.2021 |

tykkäättekö sis miehet ja naiset.

Olla alastomina hieroa kullia ja munia, lisäpirestettä liukuvoiteesta. Omko muutaman minuutin juttu vai muutaman tunnin

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainanki tykkään kun vaimo pikku stringeissä tissit paljaana levittelee öljyä keholle ja asettuu lopuksi rinnan päälle niin että peppu on kohti kasvojani. Siellä se hääräilee joskus sen melkein tunninkin, mutta omasta mielestä aivan liian pitkä aika. Viimeeksi käytti omaa satisfaieria heppiin,pusseihin ja välilihaan. Oli kyllä mieletön orkku kun huulet puristi heppiä ja satisfaieri pyöri kassien alapuolella. Mutta sanoisin että semmonen 20 min hieronta paras ja spermat kitusiin.

Aivan loistavaa!!!!! Super nainen sinulla...näytin tän vaimolle ja tuli hymy. Ehkä kokeillaan siis. Täydellistä teillä tuo, hatunnosto vaimollesi!

Vierailija
42/53 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun on sängyllä kontilteen ja vaimo runkkaa samanaikaisesti kun hieroo roikkuvia kasseja ja peppureikää. Sitten alkaa hieromaan eturauhasta ja työnnän lantion niin paljon eteen kuin menee. Siinä näkee tähtiä kun tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöt on kivoja varsinkin, kun näkee toisen nauttivan.

Vierailija
44/53 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimii tyttöystävän kaks sormea peniksen ympäri/sen varrella, hiljaa vedellen ja välillä terskaa "kutittaen". Tulee herkästi valtava orgasmi sitten kun hän vähänkin nopeuttaa ja lentää kauas. Kiihottaa niin paljon ja tekee mieli työnnellä.

Tykkään tosi paljon tuollaisesta ja vielä kun on se sama tyttö sitä antamassa kuin opiskeluaikoina. Myös nyrkityksestä pehmeästi. Nykyään kestän kauemmin, en kyllä vieläkään kovin kauaa.

Nuorempina sitä piti tehdä niin salassa, kotona ei aina voinut koska pikkusisaruksia ja ovea huoneeseen ei saanut lukkoon, ei meillä eikä tytön kotona. Monta kertaa tehtiin sitä kirjastossa lukusalissa hiljaiseen ilta-aikaan, se oli pieni kirjasto maaseudulla. Isot leveät pöydät, minä vähän liu'uin tuolissa alemmas ja sitten vetska aukesi ja mua jo hyväiltiin. Tai sitten sohvan tapaisella istuen reppu sylissä "peittämässä". Aivan järjetöntä ja kiinnijäämisen pelko vain kiihotti. Olin niin kovana, että seisoi hoikkaa mahaa vasten ja tuli kiimatippaa liukasteeksi. Laukesin voimakkaasti työntäen lantiota ylös tytön kättä vasten pumpaten spermaa pitkin paitaani ja usein leualle asti. Ja sitä sitten pyyhittiin nopeaa. Tyttö tykkäsi katsella sitä silmät suurina ja sekin kiihotti mua.

Nuo muistot saa mut syttymään yhä niin kovaa ja rakastan myös tyttöni hyväilemistä. Hän pitää siitä kun vain sivelen hellästi pimpin päältä.

Voin samaistua. Kuinkahan monta kertaa olen ollut saattamassa tyttökaveria opiskelupaikalle hiljaisessa yöbussissa, saanut takin alla käsihyväilyä pehmeät tytön sormet kovan pystyn ympärillä omat tipat liukasteena laueten kuin skumppapullo pitkin vaatteita.

Vierailija
45/53 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellistä mukaillen kuinka voisin unohtaa vaimon taitavia sormia faijansa auton takapenkillä matkalla futisturnaukseen. Vedin huovan hattuhyllyltä syliin 'peittämään' toimintaa samalla kun appiukko puhui työpuhelua ajaessa. Ei hf:stä tietoakaan 90-luvulla. Ei minunkaan lantio pysynyt alhaalla lauetessa, sitä piti työntää ylös niin kuin olisi ollut tarve päästä syvään pimpulassa. Spermaa tuli kaulaa ja leukaa myöten, mutta silti aika hyvin kai salassa touhu pysyi. Paperiakin löytyi aina jostakin.

Vierailija
46/53 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimii tyttöystävän kaks sormea peniksen ympäri/sen varrella, hiljaa vedellen ja välillä terskaa "kutittaen". Tulee herkästi valtava orgasmi sitten kun hän vähänkin nopeuttaa ja lentää kauas. Kiihottaa niin paljon ja tekee mieli työnnellä.

Rakastan tehdä tota mun poikaystävälle. Annan sen myös ite työnnellä mun sormia pitkin ja vasten. Estetiikka tossa kiihottaa ja tietysti miehen nautinto. Siinä saa itekin niin ihanaa tyydytystä. Kuljetan mun sormia yhdessä hitaasti terskan alapinnalta kohti kiveksiä ja hän ihan värisee kiihkosta. Tykkään katsoa miten touhareita tulee ja penis nykii ja miten syöksy tulee kovaa. Kiihottavaa. Lantio elää ja stondis työntyy lujasti mun kättä vasten tai mukaillen sormia. Sotkua tulee mut who cares.

Vierailija
47/53 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo istuu tummanruskeissa sukkahousuissa mun rinnan päällä ja runkkaa öljyn kanssa paisunutta vehjettä pitkillä vedoilla. Lopputulos aina varma kun työntää sukkahousupyllyn mun naamalle komentaa poikaa nuuhkimaan mamin jalkoväliä.uuh. Spermaa lentää paljon .

Vierailija
48/53 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä annatte sitten naisell? Aika yksipuoliselta kuulostaa.

Vierailija
49/53 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit aloitta siitä ihan oman keskustelun.

Vierailija
50/53 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satkun se ottaa puolelta tunnilta

Vierailija
51/53 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tosi paljon tuollaisesta ja vielä kun on se sama tyttö sitä antamassa kuin opiskeluaikoina. Myös nyrkityksestä pehmeästi. Nykyään kestän kauemmin, en kyllä vieläkään kovin kauaa.

Nuorempina sitä piti tehdä niin salassa, kotona ei aina voinut koska pikkusisaruksia ja ovea huoneeseen ei saanut lukkoon, ei meillä eikä tytön kotona. Monta kertaa tehtiin sitä kirjastossa lukusalissa hiljaiseen ilta-aikaan, se oli pieni kirjasto maaseudulla. Isot leveät pöydät, minä vähän liu'uin tuolissa alemmas ja sitten vetska aukesi ja mua jo hyväiltiin. Tai sitten sohvan tapaisella istuen reppu sylissä "peittämässä". Aivan järjetöntä ja kiinnijäämisen pelko vain kiihotti. Olin niin kovana, että seisoi hoikkaa mahaa vasten ja tuli kiimatippaa liukasteeksi. Laukesin voimakkaasti työntäen lantiota ylös tytön kättä vasten pumpaten spermaa pitkin paitaani ja usein leualle asti. Ja sitä sitten pyyhittiin nopeaa. Tyttö tykkäsi katsella sitä silmät suurina ja sekin kiihotti mua.

Nuo muistot saa mut syttymään yhä niin kovaa ja rakastan myös tyttöni hyväilemistä. Hän pitää siitä kun vain sivelen hellästi pimpin päältä.

Kuulostaa niin kiihottavalta. Olisikin ollut lukioaikoina oma poikaystävä, mutta olin liian ujo seurustelemaan. Pelkkä pojan pitkä katse oli silloin niin upeaa. Rakastan tuota hellää "sivelyä", se on kuin edgettämistä mulle. Suloista mutta niin kiduttavan kiihkeää.

Vierailija
52/53 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan diitä huvista kerran tai pari kertaa vuodessa kun omalla emännälle ei ole minkäänlaista kiinnostusta hyväillä minua.

Nillittäjille tiedoksi tekisin naiselleni mitä vaan, kielihoidosta ikkunan pesuun...

Vierailija
53/53 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin juuresta ja varresta kunnon puristus ja hidasta lypsämistä.Naiselle vielä lypsykäden sormiin paksuja sormuksia.Tuntuu uskomattoman hyvälle.