Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hand job

Vierailija
10.03.2021 |

tykkäättekö sis miehet ja naiset.

Olla alastomina hieroa kullia ja munia, lisäpirestettä liukuvoiteesta. Omko muutaman minuutin juttu vai muutaman tunnin

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäisin katsoa kun vaimo antais jolllekin toiselle miehelle handjobin. Vähän niinkuin cockoldin-light. Antais isojen rintojen heilua vapaina, miehen niitä hyväillessä ja pienet stringit jalassa, niin pääsis vieras vähän koskemaan sieltäkin. Hoitelis sen vieraan runsaalla määrällä öljyä tai ehkä liukkaria. Vois olla sellainen hyvä harjoituskierros, tai ehkä pysyvämpikin toimintamalli. Mistäköhän tuohon miehen voisi löytää.. ;)

Tämä on tehty muutamaan kertaan hyvälle ystävällemme, naimisissa hänkin tahollaan. Lähestulkoon juuri kuvailemallasi tavalla, tosin viimeksi vaimo antoi suutakin lopussa. Kiihottavaa ja upeaa katseltavaa, kun hän tissit paljaana hoitelee toista miestä. 

... Mihin vieraan lastit? ..

Eikö se olisi kohteliainta vierasta kohtaan, että tämän toisen miehen lasti tulee vaimosi suuhun ja siitä sitten nieltynä vatsaan. Kiihottaisiko se vielä enemmän?

Vierailija
22/53 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäisin katsoa kun vaimo antais jolllekin toiselle miehelle handjobin. Vähän niinkuin cockoldin-light. Antais isojen rintojen heilua vapaina, miehen niitä hyväillessä ja pienet stringit jalassa, niin pääsis vieras vähän koskemaan sieltäkin. Hoitelis sen vieraan runsaalla määrällä öljyä tai ehkä liukkaria. Vois olla sellainen hyvä harjoituskierros, tai ehkä pysyvämpikin toimintamalli. Mistäköhän tuohon miehen voisi löytää.. ;)

Tämä on tehty muutamaan kertaan hyvälle ystävällemme, naimisissa hänkin tahollaan. Lähestulkoon juuri kuvailemallasi tavalla, tosin viimeksi vaimo antoi suutakin lopussa. Kiihottavaa ja upeaa katseltavaa, kun hän tissit paljaana hoitelee toista miestä. 

... Mihin vieraan lastit? ..

Eikö se olisi kohteliainta vierasta kohtaan, että tämän toisen miehen lasti tulee vaimosi suuhun ja siitä sitten nieltynä vatsaan. Kiihottaisiko se vielä enemmän?

Tuollaisen aika voisi kyllä olla myöhemmin. Mutta haluaisin silti lämmitellä tälläisellä light versiolla. Eli hand jobi ja lastit kädelle, tai sitten vaikka niille suurille rinnoille. Näin neljäkymppisiä kun ollaan, niin olis varmaan mukava jos ”leikkikaveri” olis 30-50 vuotias, vai mitä kanssapervoilijat ajattelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin työmatkalla työkaverilleni. Olisin antanut enemmänkin, mutta tuntui tyytyvän käsihoitoon.

rva40

Vierailija
24/53 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kestää vain noin minuutin, ehkä2 , sen jälkeen sperma lentää valtoimenaan. Se on jotenkin todella kiihottavaa, että minun handjob on hänestä niin ihanan tehokasta, että minuutti riittää....

Vierailija
25/53 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuntuu vaan niin hyvältä jos nainen hellii pikku kädellään sitä. Kyllä on vekotin innoissaan.

Vierailija
26/53 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kädetin tunti sitten mieheni ja sain lastin eli päivän proteiinit, ihanaa.

Vierailija
27/53 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hieroa mieheni kalua pitkään ja monella eri tekniikalla. Kiihotun siitä itsekin aivan valtavasti. Kunnolla liukkaria vaan ja sitten vain mielikuvitus on rajana. Välillä ikään kuin vain hipaisen kahdella sormella ylhäältä alas ja takaisin muutaman kerran. Välillä pyöritän kämmeniä hellästi eri suuntiin kalun varrella. Välillä sivelen kiveksiä ja painelen välilihaa. Kiusoittelen myös kielellä terskaa. Voisin jatkaa loputtomiin, nam! Mihinkään ei saa olla kiire ja välillä täytyy pitää pieniä taukoja jotta leikki ei lopu liian lyhyeen.

Vierailija
28/53 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii tyttöystävän kaks sormea peniksen ympäri/sen varrella, hiljaa vedellen ja välillä terskaa "kutittaen". Tulee herkästi valtava orgasmi sitten kun hän vähänkin nopeuttaa ja lentää kauas. Kiihottaa niin paljon ja tekee mieli työnnellä.

Vierailija
29/53 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 40 v pari ja 30-50 v mies haussa. Haluaisin että vaimo antaisi käsihoitoa miehelleen. Haluan katsella. Mistä mies?

Vierailija
30/53 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan hieroa mieheni kalua pitkään ja monella eri tekniikalla. Kiihotun siitä itsekin aivan valtavasti. Kunnolla liukkaria vaan ja sitten vain mielikuvitus on rajana. Välillä ikään kuin vain hipaisen kahdella sormella ylhäältä alas ja takaisin muutaman kerran. Välillä pyöritän kämmeniä hellästi eri suuntiin kalun varrella. Välillä sivelen kiveksiä ja painelen välilihaa. Kiusoittelen myös kielellä terskaa. Voisin jatkaa loputtomiin, nam! Mihinkään ei saa olla kiire ja välillä täytyy pitää pieniä taukoja jotta leikki ei lopu liian lyhyeen.

Alko seisomaan.. Saisinpa kokea tuon kuvailemasi...

M41

Vierailija
31/53 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän öljytty hand job paljaana aina yhdynnän/anaalin/blow jobin kondomin kanssa voittaa tuntemusten kannalta.

Vierailija
32/53 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän öljytty hand job paljaana aina yhdynnän/anaalin/blow jobin kondomin kanssa voittaa tuntemusten kannalta.

Kesäyönä tanssi-illan jälkeen käsivoiteella liukastettu osaava varatun rouvan käsi on parasta

Vierailija
33/53 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllytin vaimoa ja ystävääni eilen illalla. Kiihottavaa oli katsella kuinka liukkarista kiiltelevä kivikovana seisova kulli sai vaimoni käsiä. Ei mattanut olla vähän imuttelematta, mutta pääosin kaverini sai nauttia taitavista käsistä. Mälli lähti voimalla....vaimo kikatteli ja frendi oli jälkikäteen vähänä nolona

Vierailija
34/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Handjob on ihan ehdoton juttu. Saan puolisolta vähintään kerran viikossa kunnon handjobin oliiviöljyllä hierottuna. Spermaa tulee aika tavalla.

Vierailija
35/53 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimii tyttöystävän kaks sormea peniksen ympäri/sen varrella, hiljaa vedellen ja välillä terskaa "kutittaen". Tulee herkästi valtava orgasmi sitten kun hän vähänkin nopeuttaa ja lentää kauas. Kiihottaa niin paljon ja tekee mieli työnnellä.

Tykkään tosi paljon tuollaisesta ja vielä kun on se sama tyttö sitä antamassa kuin opiskeluaikoina. Myös nyrkityksestä pehmeästi. Nykyään kestän kauemmin, en kyllä vieläkään kovin kauaa.

Nuorempina sitä piti tehdä niin salassa, kotona ei aina voinut koska pikkusisaruksia ja ovea huoneeseen ei saanut lukkoon, ei meillä eikä tytön kotona. Monta kertaa tehtiin sitä kirjastossa lukusalissa hiljaiseen ilta-aikaan, se oli pieni kirjasto maaseudulla. Isot leveät pöydät, minä vähän liu'uin tuolissa alemmas ja sitten vetska aukesi ja mua jo hyväiltiin. Tai sitten sohvan tapaisella istuen reppu sylissä "peittämässä". Aivan järjetöntä ja kiinnijäämisen pelko vain kiihotti. Olin niin kovana, että seisoi hoikkaa mahaa vasten ja tuli kiimatippaa liukasteeksi. Laukesin voimakkaasti työntäen lantiota ylös tytön kättä vasten pumpaten spermaa pitkin paitaani ja usein leualle asti. Ja sitä sitten pyyhittiin nopeaa. Tyttö tykkäsi katsella sitä silmät suurina ja sekin kiihotti mua.

Nuo muistot saa mut syttymään yhä niin kovaa ja rakastan myös tyttöni hyväilemistä. Hän pitää siitä kun vain sivelen hellästi pimpin päältä.

Vierailija
36/53 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tosi paljon tuollaisesta ja vielä kun on se sama tyttö sitä antamassa kuin opiskeluaikoina. Myös nyrkityksestä pehmeästi. Nykyään kestän kauemmin, en kyllä vieläkään kovin kauaa.

Nuorempina sitä piti tehdä niin salassa, kotona ei aina voinut koska pikkusisaruksia ja ovea huoneeseen ei saanut lukkoon, ei meillä eikä tytön kotona. Monta kertaa tehtiin sitä kirjastossa lukusalissa hiljaiseen ilta-aikaan, se oli pieni kirjasto maaseudulla. Isot leveät pöydät, minä vähän liu'uin tuolissa alemmas ja sitten vetska aukesi ja mua jo hyväiltiin. Tai sitten sohvan tapaisella istuen reppu sylissä "peittämässä". Aivan järjetöntä ja kiinnijäämisen pelko vain kiihotti. Olin niin kovana, että seisoi hoikkaa mahaa vasten ja tuli kiimatippaa liukasteeksi. Laukesin voimakkaasti työntäen lantiota ylös tytön kättä vasten pumpaten spermaa pitkin paitaani ja usein leualle asti. Ja sitä sitten pyyhittiin nopeaa. Tyttö tykkäsi katsella sitä silmät suurina ja sekin kiihotti mua.

Nuo muistot saa mut syttymään yhä niin kovaa ja rakastan myös tyttöni hyväilemistä. Hän pitää siitä kun vain sivelen hellästi pimpin päältä.

Et sitten älynny tyttöäs muualta kosketella. Varmaan piti sivelystä jos ei muuta saanut.

Vierailija
37/53 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten älynny tyttöäs muualta kosketella. Varmaan piti sivelystä jos ei muuta saanut.

Tykkään kokeilla ja kuulostella mistä hän pitää. Tuosta kuvailemastani kuitenkin eniten.

Vierailija
38/53 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kokeilla ja kuulostella mistä hän pitää. Tuosta kuvailemastani kuitenkin eniten.

Aloituksen aiheen vierestä, mutta mäkin tykkään sivelystä. Mies tekee sellaista, että hivelee pitkään päältä ja kiihotun koko ajan enemmän ja enemmän, ja sitten kun mun lantio lähtee liikkeelle yhtäkkiä työntää sormiaan sisään. Silloin saan niin voimakkaasti. Tykkään tehdä miehelle kädellä ja samalla hän tekee tota mulle. Tykkään katella siemensyöksyn tulemista.

Vierailija
39/53 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ei sivelyt kyllä riitä. Kuten ei miehellekkään.

Vierailija
40/53 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni antaa käsihoitoa menkkojen aikana. Parasta kyllä on kun runsaalla öljyllä käsittelee hellästi ja pitkään lopettaa kun meinaan purkautua. Ja Hetken päästä taas jatkaa kiusottelee kunnolla. Sitten välillä käydään marketissa. Käytän silloin pitkää takkia. Ei laske olenkaan. Auton ajo matkoilla härnää sanallisesti. Kotiin tultaessa taas jatkaa. Ei tarvi kun sormen pää koskettaa niin lentää kunnon kaaressa.