kaunein pojan nimi?
Kommentit (27)
Ei vaan ole omilla pojilla tuota nimeä.
Tulis vaan se poika että saisi nimen käyttöön.
Kaunein nimi silti mielestäni on Eemeli tai Samuli.
Jos meille joskus poika tulee, saa hän nimekseen joko Eelis, Eevert tai Tomas. Tulee olemaan vaikeaa nimen valinta.
Hassua luulin että minä vain yksin tykkään nimestä, jos tulisi kolmas poika hän olisi (ehkä, jos mies suostuu) Isak.
jos minä olisin ollut poika, nimeni olisi Kyösti. Luojan kiitos en ole, kyö-alku kuulostaa ihan siltä, että kohta yrjö lentää!
Onnista en sen sijaan tykkää yhtään.
Kivoja myös esim.
Karlo, Semmi, Renni, Karo
Haettu jotain erikoista, mut siis vaan aika järkkyjä... mun mielestä!
Mut näähän on makuasioita.
Mikael on myös sanut useamman " äänen" ...
Must Mikael on ok, mut liian tavanomainen nykyään. Samoin Thomas/Tomas on liian hurri ja tulee mieleen se hullu Steven Thomas-skandaali, olikohan v.-95.
Vierailija:
Must Mikael on ok, mut liian tavanomainen nykyään. Samoin Thomas/Tomas on liian hurri ja tulee mieleen se hullu Steven Thomas-skandaali, olikohan v.-95.
Olis meidän poikamme nimi, jollei yhdistyisi niin monen mielissä oksennukseen. Joskus harmittaa kun en ollut tarpeeksi rohkea nimivalinnassa.
Kysyttiin kaunein nimi. Makuja on monia..Aika tylsää pilata ketju tyyliin Eero on kaunein Unskitsi karmee...
...mulla on kans Kaius! Ja se on kaunein....
...jos sun mielestä Mikael (voiko tavallisempaa olla!) on kaunis, niin ymmärrän hyvin ettet pitänyt nro 61 listasta
Miten te lausutte tuon Tomas nimen? [tu:mas] vai? Itse suosin nimiä, jotka voi lausua suomalaisittain.
Myös Tomas on kaunis.