Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Simssinpelaajat

Sipsisims
10.03.2021 |

Tänne vaan kaikki ketä diggaa pelaa Simssii!
Mitä simssii pelailet itellä on tässä etärajoitusten aikana ollu kovassa pelauksessa legendaarinen Sims2!
Tänään taas simssii pelauksessa ja thaikku cubee ja pizzaa syömingeis!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus sarjamurhaajan SImssissä. Pistin kaverin houkuttelemaan ihmisiä kylään ja rakensin niiden ympärille pienen ovettoman kopin kun ne tuli. Lopulta koko talo oli täynnä pieniä koppeja, joissa ruumita ja tää mun simssi vaan kuljeskeli ympäriinsä niiden keskellä ja itki lohduttomasti. Välillä se taas kutsui ihmisiä "kylään".

Vierailija
2/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein joskus sarjamurhaajan SImssissä. Pistin kaverin houkuttelemaan ihmisiä kylään ja rakensin niiden ympärille pienen ovettoman kopin kun ne tuli. Lopulta koko talo oli täynnä pieniä koppeja, joissa ruumita ja tää mun simssi vaan kuljeskeli ympäriinsä niiden keskellä ja itki lohduttomasti. Välillä se taas kutsui ihmisiä "kylään".

Sairasta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta :D

Olin pelannut niin paljon sitä, että enää kiinnosti tossa kohtaa mikä kaikki on mahdollista. Aika ihmeelliset asiat on....

Vierailija
4/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoikana tuli pelattuu The Sims 2:sta iha liikaa. :D Porukkaa kuoli nii paljo, et piti tehä hautuumaa yhestä tontista ja sit laitoin kummituksii hengailemaan sinne. :]

Vierailija
5/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Sims 3 olisi ihan kiva aloittaa taas mutta kun se toimii surullisenkuuluisan huonosti oli sitten miten tehokas kone tahansa. Ja TS4 nyt on mitä on...

Olisipa se mahdollinen Sims 5 sellainen että innostuisi tästä pelistä uudelleen

Vierailija
6/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tietää sen SuperStore tvsarjan se on semi simssihtävä sarja

Vierailija
7/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko ikin saanu teiän simsseille Juustotavoitetta siin on tavoitetta kerrakseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi