Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätkö helposti ihmisten mieleen?

Vierailija
10.03.2021 |

Menin yksityislääkärille, joka oli muutamia vuosia sitten ollut mun kotikunnassa terveyskeskuslääkärinä ja tämä lääkäri muisti mut niiltä ajoilta. Enkä edes ole mikään lääkäripalvelujen suurkuluttaja tai käyttäytynyt mitenkään poikkeavasti, varmaan kahdesti kävin tuolloin ko. lääkärin vastaanotolla. Eikä ollut edes ainutkertainen tapaus tämä, jotenkin jään helposti ihmisten mieleen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näkymätön. Jos joku näkeekin minut, ei hän kuitenkaan muista minua myöhemmin.

Vierailija
2/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei muisteta. Jos vaihdan vielä hiustyyliä ja meikkaan/ en meikkaa kukaan ei tunnista mua. Olisin todella hyvä vakooja tai agentti. Huomaamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan jäädä jokaisen mieleen joka minut tapaa. Riippuu tilanteesta tietenkin. 

Vierailija
4/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti

Vierailija
5/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Taidan jäädä jokaisen mieleen joka minut tapaa. Riippuu tilanteesta tietenkin. 

Miksi?

Vierailija
6/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään ihmisten mieleen. Minulla on persoonallinen ulkonäkö. Kaikki tämä on minulle luontaista, ei yritystä tulla huomatuksi. Poikkean tavanomaisesta mm. pituuden suhteen jne. Käytän vaatteissa vahvoja värejä. Minut huomataan kadulla ja muistetaan vuosien takaa. Joskus hyvä ja joskus huono asia :)

Vierailija
7/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Hiusten väri on vähän normista poikkeava, ja ADD-tapauksena saatan hölöttää joskus aika estoitta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän