En tajua niiden ajatustenjuoksua, jotka sanovat, että kesällä on vaikea laihduttaa
koska kesä on "herkuttelun" aikaa.
Joo, tosiaan voi herkutella tuoreilla kasviksilla, ongituilla kaloilla, hapatetulla viilillä, varhaisperunoilla.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä se sinulle kuuluu??
Ei kuulukaan. Oletko aina noin vihainen? Nupissasi taitaa olla vikaa :(
En minäkään ymmärrä. Kesällä on saatavana kaikkea tuoretta ja terveellistä, ulkona voi liikkua ilman jäätymistä ja kuumalla säällä ei tee edes mieli syödä. Talvella taas on niin kylmää ja pimeää, että ei jaksa tehdä muuta kuin syödä herkkuja viltin alla sohvannurkassa.
Ahaa.
No mulla ei ole helteillä ruokahalua ollenkaan ja silti tajuan, että joku haluaa herkutella ja ehkä tulee kilojakin siinä.
Kesällä paino tippuu itsestään. Täytyy talvella tankata ja syödä hyvin että on mistä laihtua.
Luulen, että ne terassi kaljat ja siiderit ja lomallahan monella niitä menee, on se oikea syy. Kukaan ei tietysti tätä myönnä.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa.
No mulla ei ole helteillä ruokahalua ollenkaan ja silti tajuan, että joku haluaa herkutella ja ehkä tulee kilojakin siinä.
Ai kesäherkuilla tulee lisäkiloja??
Herkut tarkoittaa olutta ja makkaraa, niillä kesäkilot.
Ikää kohta 60v ja joka ikinen kesä paino on pudonnut kesällä ilman mitään laihdutuksia.
Kesällähän nimenomaan on helpompaa. Talvella kaipaa ruokaa paljon enemmän.
No, kaikki ei varsinaisesti herkuttele hapatetulla viilillä.
Joillekin kesä tarkoittaa rentoutumista, alkoa ja kaloripitoisilla grilliruuilla herkuttelua. Jäätelöä.
Itselle taas kesällä on helpompi laihduttaa mutta ymmärrän niitä joille se ei ole laihtumisen aikaa.
Mä taas nautin talvella siitä kun saa istua sisällä ja syödä kaikkea hyvää kaloripitoista esim suklaata.
Kesällä painoa keräävä taas saattaa talvella hiihtää ja lasketella ja syödä kevyemmin.
Kuka mistäkin nauttii ja se meille kaikille suotakoon.
Mä taas olen aina ihmetellyt että kuvitteleeko joku oikeasti laihduttavansa.
Sitä laihtuu jos laihtuu ja lihoo jos lihoo.
Ei kukaan ylipäätään itse päätä asiasta.
Eläimet yleensä lihoo kesän aikana ja talvella laihtuvat. Ihmisillä on aika sama.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaankaan. Jotkut syövät näitä sokerilisäainelitkuja, joita jopa kutsuvat viiliksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo aattelin samaa enkä ole ikinä ajatellut että viili olisi joku kesäherkku. Kai sitä voi tehdä vuoden ympäri?
Vierailija kirjoitti:
Aivan, niin kauas on menty pois hyvästä ravinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aattelin samaa enkä ole ikinä ajatellut että viili olisi joku kesäherkku. Kai sitä voi tehdä vuoden ympäri?
Voi sitä tehdäkin, tosin se hapattuu kesällä paremmin. Ukkosen ilmalla ei tosin viiliä voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ei ennen edes ajateltu, että sen kummemmin herkuteltaisiin. Syötiin vaatimaton ateria. Ei harrasteltu gourmet hifistelyä.
Kala, viili ja perunat, herkkua?!
Herkkua on jäätelö ja sipsit joita molempia muuten menee helteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pettuleivälläkään herkuteltu. Monia asioita syötiin hengenpitimiksi. Nykyään pitää aina herkutella...viililläkin!
Niin? Mitä se sinulle kuuluu??