Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi nainen oli kolmekymppisenä nätti, mutta nyt

Vierailija
10.03.2021 |

nelikymppisenä ei mitään siitä nätteydestä jäljellä. Harmittaa sen puolesta, että miten voi käydä noin. Myös vartalo muuttunut. Toivottavasti itselle ei kävisi noin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänlaatu paranee huomattavasti, kun keskittää muiden arviointiin käyttämänsä energian itsensä kehittämiseen. Näin vinkkinä.

Vierailija
2/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kuulu sinulle. Voivat olla arvot muuttuneet. Itse lakkasin esim. käyttämästä piilolinssjä nelikymppisenä, enkä enää meikkaa. Mitä väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useimmilla ihmisillä vartalo muuttuu iän ja elämänkokemustenkin mukana.

Vierailija
4/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suomalaisen naisen kannattaa napata mahdollisimman nuorena kun parasta ennen päiväys menee umpi niin aikaisin.

Sääli vaan että akat täällä on sellaisia ikäeroräyhääjiä. Noh, ei hätää. Ulkomailta nappasin todellisen kaunottaren. Ja ikä ero on SUURI <3. Melkein alaikäinen oli.

5/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin ikävä jos annetaan periksi ulkonäön suhteen kun vuodet lisääntyy. Siisti pukeutuminen ja hygieenia tekee paljon , puhumattakaan pienestä kevyestä meikistä. 

Vierailija
6/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti häntä itseään ei harmita. Kaikkia ei. Olin itsekin johonkin 35 v asti ihan nätti, sitten aloin lihoa ja naamastakin rupsahdin. Pari vuotta asiaa kriiseilin, mutta sitten hyväksyin ikääntymiseni eikä asia ole haitannut enää millään tapaa. Vapauttavaa, kun ei koko ulkonäköä tarvi enää miettiä ollenkaan.

Vierailija
7/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta on aika pitkä aika. Enemmän ihme olisi, jos ihan samannäköisenä pysyisi.

Vierailija
8/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 30-vuotiaana huonommassa fyysisessä kunnossa kuin nyt nelikymppisenä. Pyörin yökerhoissa ja kuppiloissa. Värjäsin hiuksia, minulla oli ripsenpidennykset ja paljon meikkiä. Tupakoin ja söin mitä sattui.

Nykyään olen timmissä kunnossa, elän terveellisesti ja ainakin mielestäni paljon paremman näköinen kuin silloin vaikka meikki ja laittautuminen on vähentynyt. Ei se ikä yksinään ihmistä automaattisesti rupsauta vaan elintavat.

Vierailija
9/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt panostat oman elämän hankkimiseen, ehkä sinulla on nelikymppisenä parempaakin ajateltavaa kuin muiden ihmisten ulkonäkö.

Vierailija
10/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alan olla nelikymppinen ja tiedätkö että sitä kasvaa aika paljon henkisesti erityisesti tässä kolmenkympin ja neljänkympin välillä eikä jaksa välittää enää pinnallisista ulkonäköasioista eikä toisten mielipiteistä. Muista asioista on tullut tärkeämpiä ja kaduttaa jopa se miten paljon nuoruudesta meni hukkaan ulkonäköasioiden kanssa pyöriskellessä. Sen ajan ois voinut käyttää paljon paremmin.

Vierailija
11/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymppisenä olin todellinen kaunotar, kolmikymppisenä sutjakka ja nätti, nelikymppisenä ihan kivan näköinen. Mitäs viisikymppisenä? Ehkä ikäisekseni ok.

Vierailija
12/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa puunata itseäni. Ennen lapsia aikaa oli loputtomasti harrastaa iltaisin ja meikata aamuisin. Kävin joogassa joka aamu ennen töihin menoa. Nyt en voi tehdä mitään näistä. Lapset pilaavat ulkonäön ja elämän.

Vierailija
13/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti häntä itseään ei harmita. Kaikkia ei. Olin itsekin johonkin 35 v asti ihan nätti, sitten aloin lihoa ja naamastakin rupsahdin. Pari vuotta asiaa kriiseilin, mutta sitten hyväksyin ikääntymiseni eikä asia ole haitannut enää millään tapaa. Vapauttavaa, kun ei koko ulkonäköä tarvi enää miettiä ollenkaan.

Vaikea ymmärtää näitä, kenen mielestä on vapauttavaa. Siis onhan mukavaa jos epätoivottu huomio lakkaa, mutta ettekö oikeasti toivo enää mitään positiivista huomiota? Eihän kehtaa enää esimerkiksi flirttailla, jos näyttää kehnolta niin itselleen kuin muillekin? Eli ettekö harrasta enää suhteita tai mitään vai oletteko parisuhteessa, vai muodostuuko suhteet tiukasti henkisten ominaisuuksien mukaan?

Vierailija
14/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, suomalaisen naisen kannattaa napata mahdollisimman nuorena kun parasta ennen päiväys menee umpi niin aikaisin.

Sääli vaan että akat täällä on sellaisia ikäeroräyhääjiä. Noh, ei hätää. Ulkomailta nappasin todellisen kaunottaren. Ja ikä ero on SUURI <3. Melkein alaikäinen oli.

Juu, ja arvaappa mitä se nuori kaunotar ajattelee sinusta vanhasta haaskasta! Kokoajan enemmän...kattelee kun räydyt pahemmin ja pahemmin...

Vierailija
15/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse murehtia ikäeroräyhääjiä, kun tekee niinkuin monet muutkin miehet ja iskee sen nuoren kaunottaren silloin kun on itsekin vielä nuori ja komea. Tämä strategia ei tietenkään onnistu niiltä, jotka ei nuorenakaan saa kaunottaria latomatta riittävästi seteliä tiskiin. Sehän niissä suomalaisissa on tosiaan vikana, että jos ei omat avut riitä aitoon kipinään ja rakastumiseen, niin se rahalla ostettu suomalainen nainen on sitten jo todella kallis. Halvemmalla saa ulkomailta, kun paikalliseen elintasoon verrattuna perus lähiö-Makekin on varsinainen kroisos.

Vierailija
16/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksikymppisenä olin todellinen kaunotar, kolmikymppisenä sutjakka ja nätti, nelikymppisenä ihan kivan näköinen. Mitäs viisikymppisenä? Ehkä ikäisekseni ok.

Realistinen kuvaus. Sitten joku tavallisen näköinen voi kirjoittaa oman vuosikymmenhistoriansa niin saadaankin kauhukomedia.

Vierailija
17/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää näitä, kenen mielestä on vapauttavaa. Siis onhan mukavaa jos epätoivottu huomio lakkaa, mutta ettekö oikeasti toivo enää mitään positiivista huomiota? Eihän kehtaa enää esimerkiksi flirttailla, jos näyttää kehnolta niin itselleen kuin muillekin? Eli ettekö harrasta enää suhteita tai mitään vai oletteko parisuhteessa, vai muodostuuko suhteet tiukasti henkisten ominaisuuksien mukaan?

Olen eri kuin tuo jolle vastasit, mutta minulle kaikki vastakkaisen sukupuolen ulkonäköön kiinnittyvä huomio on ei-toivottua huomiota. Ei vaan kiinnosta, mieluummin olen rauhassa. En oikein edes ymmärrä sellaisia ihmisiä, joiden itsetunto vaatii vielä keski-ikäisenäkin jotain miesten huomion kerjäämistä. Varsinkaan jos on varattu.

Vierailija
18/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt setä täällä taas kehuu kaukomailta haettua tipua. Huoh, arvaa kuinka kauan jaksaa suomiröhnäkettä katella...sama monessa ketjussa pullistelemassa.

19/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Kuitenkin ikävä jos annetaan periksi ulkonäön suhteen kun vuodet lisääntyy. Siisti pukeutuminen ja hygieenia tekee paljon , puhumattakaan pienestä kevyestä meikistä. 

Ai anteeks nyt vaan. Suositte siis lumppuja secoond handistä, pesemättömiä hielle haisevia ilman meikkiä ,tukka töröllään kun ei sitäkään pestä.

Vierailija
20/27 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kuin tuo jolle vastasit, mutta minulle kaikki vastakkaisen sukupuolen ulkonäköön kiinnittyvä huomio on ei-toivottua huomiota. Ei vaan kiinnosta, mieluummin olen rauhassa. En oikein edes ymmärrä sellaisia ihmisiä, joiden itsetunto vaatii vielä keski-ikäisenäkin jotain miesten huomion kerjäämistä. Varsinkaan jos on varattu.

Onko aina ollut noin? Että huomio siis ei-toivottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan